חשוב- אירוע מדיה

אממ..

אירוע של המדיה-אירוע צפוי מראש שהמדיה מתכוננת אליו, מפרסמת אותו ומנסה למשוך אליו כמה שיותר צופים אירוע מדיה-אירוע שקורה באופן פתאומי, המדיה אינה ערוכה אליו והיא צריכה להתארגן מהר ולדווח עליו. לפי ההגדרות האלה כוכב נולד הוא אירוע של המדיה ולא אירוע מדיה. אני יודעת שבחלק מבתי הספר מלמדים הפוך את ההגדרות האלה במקרה כזה כוכב נולד הוא כן אירוע מדיה, לפחות לפי מה שאני למדתי כוכב נולד אינו אירוע מדיה.
 

ילד רע 15

New member
כוכב נולד הוא כן אירוע מדיה

אירוע מדיה = אירוע של המדיע = אותו הדבר. את מבלבלת עם הגדרות אחרות, אולי - "חדשת סדר", "חדשות אי-סדר". לצורך העניין (ולהשכיל, משהו שלא יזיק) - "חדשת סדר" היא חדשה שגרתית, רגילה - משהו שמתקיים כפי שהוא. לדוגמא: "הממשלה התכנסה ..." "חדשת אי-סדר" לעומת זאת, זו חדשה המערערת את הסדר, את השגרה - ופוגעת בהם, חדשה שבמסגרתה מה שהתרחש יכול להיות ידוע, מודעים אליו- אך הוא בלתי צפוי. לדוגמא: רצח ראש ממשלה, תאונת דרכים וכו'.. "כוכב נולד" הוא אירוע מדיה. ליתר דיוק - הגמר של כוכב נולד. לאירוע מדיה יש כמה מאפיינים, מביניהם - (1) אירוע מתוכנן ומושקע, אירוע "טקסי" שלו נעשים המוני קדימונים, פרומואים, טיזרים, יח"צ (יחסי ציבור), "רעש" - ולא רק בתקשורת, אלא השקעה כספית עצומה - במקום וזמן מתוכננים (בד"כ יעבר בשידור חי) ו- (2) אירוע שבשעה מסויימת כל הצופים הם "כפר גלובלי אחד"-כללי, שעה מסויימת שבה כולם יושבים וצופים. במידה רבה, גמר כ"נ הוא אירוע מדיה, ואפשר לומר שגם כל אחת מתכניות הריאליטי (מידי שבוע).
 
האמת שלא

אני מעולם לא למדתי את המושג חדשות סדר ואי סדר. ככה לימדו אותנו והדגישו את ההבדל. אפילו עניתי על זה בשאלה שנה שעברה בבגרות. בכל מקרה בגלל המחלוקת הייתי ממליצה לשאול את המורה.
 
למעלה