חשבנו שמשרד התחבורה שם סוף לפארסה לגבי האם קו מסוים יהיה עירוני או בינעירוני? מסתבר שבאגד קווים מסוימים עדיין סובלים מפיצול אישיות

EHP12

Member
אגד מכיר בנושא כי זה קובע את הניקוד והקנסות.
אם ובמיקרה משתמשים בדגם הלא נכון אגד צפויה לקנס וזה לא כדאי, למרות זאת יש מיקרים מסויימים בלבד שהמפעיל מקבל אישור להפעיל דגם שונה מהרשום ברשיון הקו.
התופעה הזאת של מכונה עירונית שעושה קו בינעירוני וההפך קיים רק באגד. אתה לא תראה את זה במטרופולין, קווים, או אפיקים.
 

846

Active member
התופעה הזאת של מכונה עירונית שעושה קו בינעירוני וההפך קיים רק באגד. אתה לא תראה את זה במטרופולין, קווים, או אפיקים.
בגלל המשאבים המוגבלים של החברות האלו, הם

לחברות האחרות יש משאבים מוגבלים ולכן שצריך תיגבור, יש להן אישור להשתמש בקבלנים בד"כ באטובוסים בינעירונים. לאגד יש אישור ( לפי מועד וקו ) להשתמש באוטובוסים לא מתאימים ובמיקרים אחרים בקבלנים
 

EHP12

Member
בגלל המשאבים המוגבלים של החברות האלו, הם

לחברות האחרות יש משאבים מוגבלים ולכן שצריך תיגבור, יש להן אישור להשתמש בקבלנים בד"כ באטובוסים בינעירונים. לאגד יש אישור ( לפי מועד וקו ) להשתמש באוטובוסים לא מתאימים ובמיקרים אחרים בקבלנים
במחשבה שנייה, לאגד יש את "אגד תיור", שמננה היא יכולה לקחת אוטובוסים לתגבור קווים בינעירוניים. במיוחד בתקופה הזאתי. היא לא צריכה במיוחד קבלנים, ובטוח לא להשתמש בקווים עירוניים איפה שלא צריך.
 

846

Active member
במחשבה שנייה, לאגד יש את "אגד תיור", שמננה היא יכולה לקחת אוטובוסים לתגבור קווים בינעירוניים. במיוחד בתקופה הזאתי. היא לא צריכה במיוחד קבלנים, ובטוח לא להשתמש בקווים עירוניים איפה שלא צריך.
אגד אכן משתמשת באגד הסעים + קבלן של אגד הסעים, ורק שאין ברירה, שולחים באישור אוטו לא מתאים.
 

segevk

New member
אני בעיקר נתקלתי בקו 277, שיכול לבוא גם בצורה עירונית וגם בינעירונית. ישנם עוד קווים של אגד בעיקר בין תל אביב לראשון ולרחובות שעדיין יכולים לפעול גם בכלים עירוניים וגם בינעירוניים. (173,163,201). לעיתים זה שיבוץ שגוי של אגד, אבל הבעיה היא שיש פה יותר מדי קווים היברידיים שממלאים גם שירות עירוני וגם בינעירוני. דוגמאות מגוש דן: 49, 149, 173.
תצחקו ולא תאמינו, אבל פעם אחת נסעתי מעפולה לקריית שמונה בקו 542 והוא הגיע עירוני!!! הייתי בהלם, אני זוכר שזה היה דגם SCANIA ובמשך נסיעה בינעירונית של 90 ומשהו ק"מ שארכה כמעט שעתיים היא בוצעה על ידי אוטובוס עירוני
 

EHP12

Member
תצחקו ולא תאמינו, אבל פעם אחת נסעתי מעפולה לקריית שמונה בקו 542 והוא הגיע עירוני!!! הייתי בהלם, אני זוכר שזה היה דגם SCANIA ובמשך נסיעה בינעירונית של 90 ומשהו ק"מ שארכה כמעט שעתיים היא בוצעה על ידי אוטובוס עירוני
ואני חשבתי ש-301 עירוני שראיתי פעם בכביש 40 הוא משהו חריג.
 
תצחקו ולא תאמינו, אבל פעם אחת נסעתי מעפולה לקריית שמונה בקו 542 והוא הגיע עירוני!!! הייתי בהלם, אני זוכר שזה היה דגם SCANIA ובמשך נסיעה בינעירונית של 90 ומשהו ק"מ שארכה כמעט שעתיים היא בוצעה על ידי אוטובוס עירוני
ראיתי נסיעה של קו 982 שזה אחד הקווים הארוכים בארץ חוץ מקווי אילת, שבוצע באוטובוס חצי עירוני (פרברי) של נתיב אקספרס.
 
תצחקו ולא תאמינו, אבל פעם אחת נסעתי מעפולה לקריית שמונה בקו 542 והוא הגיע עירוני!!! הייתי בהלם, אני זוכר שזה היה דגם SCANIA ובמשך נסיעה בינעירונית של 90 ומשהו ק"מ שארכה כמעט שעתיים היא בוצעה על ידי אוטובוס עירוני
כשקו מסוים מגיע באוטובוס שהוא לא ע"פ רישיון הקו שלו (לדוג' קו בינעירוני שמגיע באוטובוס עירוני), סביר להניח שקרה משהו חריג שגרם לחריגה הזאת מרישיון הקו, ולנו כנוסעים לא אמור לעניין אותנו אם אגד או כול חברה אחרת קיבלה אישור או לא ממשרד התחבורה, כי מבחינתי כנוסע זה או שקו 286 הבינעירוני מאריאל לתל אביב לדוג' יגיע באוטובוס עירוני או לא יגיע בכלל, אז אני מעדיף שיגיע בעירוני, העיקר שיגיע.
 
למעלה