חרש מוזכר במקרא עוד פעם אחת...

אייני

New member
וול

אל תשפוט את חברך לפני שתעמוד במקומו. אם לא הטרידו אותך מינית (טפו טפו טפו), את לא ממש יכולה לקבוע מה היית עושה. בסופו של דבר, זאת טראומה וצריך להתמודד איתה. עובדה שרבות מהנאנסות לא מודות בכלל. אל תשכחי גם - זה לא סתם ללכת ולהתלונן. את צריכה לשחזר במשטרה את כל הרגעים הנוראיים שעברת, לתאר בפרוטרוט הכל, לזהות את המתלונן ואולי גם להתעמת כנגדו במשטרה. זה מאוד קשה, ולא פלא שיש נשים שלא רוצות בכלל לחזור לאותם רגעים בשום מחיר, או לפחות צריכות להתאושש מזה כדי שיוכלו לשחזר את מה שהיה.
 
מסכימה

כבר ראיתי בנות שהוטרדו מינית או יותר גרוע מזה והיה להן קשה להתמודד עם זה ולכן העדיפו לשתוק. זה לא פשוט כ"כ לקום ולרוץ ישר למשטרה.. זה דורש המון כוחות נפשיים לאזור אומץ, ולהתמודד עם ההשלכות של זה. גם אני במחשבה ראשונה הייתי אומרת שאם חס וחלילה היו מטרידים אותי בצורה זו או אחרת הייתי רצה ישר למשטרה אבל אין לדעת מה יהיה באמת.
 
הבנות ששותקות

לגמרי לא בסדר. הבנאדם שעשה להן את זה ילך ויטריד בחורות אחרות (קצב הגיע למס' מכובד של 10) אז סליחה אבל אני מוכנה ללכת ולשחזר את הכול בפרטי פרטים העיקר שהבנאדם הזה ירקב בכלא ויקבל מה שמגיע לו. קשה קשה אבל לא שווה לעבור את זה בשביל שהבנאדם ייענש?! בגלל זה אמרתי שאני לא מבינה מה עובר להן בראש. ובכלל אם מישהו אי פעם ינסה לגעת בי אני יכסח אותו לפני שהוא יספיק לעשות משהו. אני אלחם על החיים שלי ולא אתן לאף אחד לגעת בי.
 

אייני

New member
היא יכולה להפיל

לדעתי לפחות זה עדיף, מאשר ילד שכל פעם שתסתכל עליו תזכור איך הוא הגיע. אם היא מסוגלת לגדל אותו למרות הכל - אז אין בעיה. קראת את "גיא אוני"? יש שם מקרה כזה.
 
לא תמיד קל להפיל עובר..

לפעמיים הטארומה נמשך לשנים עם עובר..לכן 99% נשים לא ידעו מהי אונס ומהי אהבה שיש להפריד מאונס לאהבה התלהבות מין לא מרגישים מה יהיה מחר לכן מרגישות לזה אונס זה קורה לפעמיים יש להפריד מאהבה לאונס..יש מתאהבים ומרגישים מסוג אונס זוגיות..מעצבן שנשים מתלוננות וגברים שותקים..גברים שמתלוננים על אונס רק מגברים..נשים שותקות..אין צדק למשפט..נשים מתרחבות מחוסר גברים שנמצאים נהרגים במלחמות ועוברים לשינוי מין לאישה ונשים נהנות בבית מקיצבת אלמנות וכולאות את גברים דרך אונס ומה לא ישתנה אישה לגבר..נשים יכולות להינות בלי גברים..גברים לא יכולים בלי נשים...לכן יש אונס לגברים ומה נשים לא אונסות..יש מילון גברים נאנסים מנשים ולא התלוננו לכן הטאורמה עובר לגבר לאנוס גם בזה יש להתחשב בגברים שנאנסים אונס היא לא מגע גוף גם במילים יש בזה אונס מילים לזה יש נשים מילים אונס לגברים..ולא מרגישות בזה אונס לעד שיגעו גברים בנשים..כך לכן קל להתלוננן מה לא נשים משכנעות שדור היום היא לחופשה מין ללא תשלום..נשים מתעשרות מאונס ולא גברים מאושרים שנאנסו מנשים לא מקבלים אפילו אגורה שחורה..לא תמיד מילה אונס לנשים יש המון מסוגים של מילה אונס..לא תמיד מתחיל במגע גוף מתחיל במגעות התעללות של ילדות של אדם מאונס של תקשורת..לפעמיים תקשרות גורמת לכותרת אונס לכן נשים חוגגות על תקשרות זה אחלה של נשים אך לא להגזים לסבל של גברים כמו קצב עושים אותו לרצח בעינייו לשינאה זה מפחיד לחשוב למי שיצביע ולמי שיצביע הכל אבוד לשווא..היום נשים יותר חכמות וממזרות ויש לא אך יש יותר ויותר לנשים יש יתרונות מגברים מבלי לשקר לגבר אין זכות דמות גבר..לכן זה כואב ונוגע למצב גברים של היום..אולי גברים כל כך ילדותיות אך שמתגברים לזה מרגישים כאב ולא יהיה יותר גברים ולא יהיה אונס!
 

אייני

New member
קודם כל

על פי החוק הישראלי, אין כזה דבר גבר נאנס. רק אישה יכולה להיאנס. וקצת קשה לי להבין איך בדיוק אתה חושב שאישה יכולה לאנוס גבר, זה לא שהיא מכריחה אותו שיעמוד לו
מי שכן יכול, זה גבר אחר, אבל זה לא נחשב כאונס, כי אין חדירה לאיבר המין. זה נחשב למעשה מגונה. בכל מקרה, גם גברים וגם נשים יכולים לתבוע על הטרדה מינית, אם אני לא טועה, ולקבל על זה כסף. הנשים פשוט עושות את זה יותר, כי, מבחינה סטטיסטית - כמעט כל הנשים מוטרדות מינית במהלך חייהן. זה נתון שבהחלט מבייש את החברה שלנו. אבל, אל תדאג, היו כבר גברים שהתלוננו על זה. בכל מקרה, אם הבנתי נכון מה שכתבת, אתה צריך להתבייש. מה זה נשים לא יודעות להפריד בין אונס לאהבה? מה זה הקשקושים האלה? אם אישה לא רוצה לקיים יחסים, היא לא רוצה, נקודה. ואם גבר מקיים איתה יחסי מין בניגוד לרצונה, זהו אונס. זהו, אין פה קטע של אהבה, שנאה, או כל הזיבולי שכל האלה. אפילו בעל יכול לאנוס את אשתו - אם הוא מקיים איתה יחסי מין בניגוד לרצונה (וכבר היו מקרים כאלה מעולם). זהו אונס לכל דבר. גם אם אותו בעל מת על אשתו ואוהב אותה בטירוף והוא פשוט השתכר או משהו. זה לא משנה שום דבר.
 

marco star

New member
הגברים הם שאונסים,

בגלל שביולוגית, הם אלה ששולטים בכל התהליך של יחסי המין. זו פשוט עובדה. בגלל זה, כמעט לכל אורך ההיסטוריה האנושית, הגברים נחשבו למין החזק והשליט... אגב, משהו שלא קשור לנושא - כבר הבנתי שאתה כותב בשפת סימנים. אבל שמע, פשוט קשה להבין את זה! אני מבקש שבאמת תשתדל לכתוב ברור פה בפורום, תשתמש בסימני פיסוק ( . ו- , ), תפריד בין פסקאות, ותשדל לכתוב בתחביר עברי. שפת סימנים היא שפה שנועדה רק לדיבור חופשי, לא לכתיבה. אז תשתדל, שנבין אותך יותר טוב. תודה.
 

אייני

New member
לא הבנת אותי

אני לא מדבר על "בסדר" או "לא בסדר" או משהו כזה. ברור שהבנאדם שעשה את זה ימשיך עד שיעצרו אותו, וברור שהמקום המתאים לו ביותר הוא הכלא (או בית חולים לחולי נפש במקרים המתאימים). מה שאמרתי הוא שיש להתחשב כמובן באותן נשים שנאנסו. אפילו בנות שהיו חזקות נפשית (או לכל הפחות דימו את עצמן ככאלה) נשברו אחרי דברים כאלה. אי אפשר לדעת אף פעם איך אדם יתמודד עם משהו עד שהוא לא מתמודד איתו. (וטוב שכך, אחרת העולם היה מקום משעמם למדיי, לא?). אחרי הכל, לא מדובר פה באיזה סתם שיעור ספורט או משהו, ש"קשה, אבל בסופו של דבר זה שווה את זה". הרבה פעמים הדבר היחידי שאותה אישה שנאנסת רוצה זה לשכוח הכל, למחוק הכל ולהעלים כל זכר למה שקרה. לא רק זה, אלא שחברות מסויימות (חברה - כלומר, חברה, סביבה, של בני אדם. שלא תחשבו שהכוונה לחברה מסחרית או משהו
) ואנשים מסויימים אפילו תוקפים לעיתים את הנאנסת ומאשימין אותה במה שקרה לה. אחרי הכל, אל תשכחי - אדם הוא חף מפשע עד שהוכחה אשמתו. אם את מתלוננת, מי אמר שהוא באמת אנס אותך? הרי אף אחד לא יודע וזאת המילה שלך נגד שלו (אלא כמובן אם יש בדיקת DNA ואז אשמתו מוכחת, אבל במקרים שאין...) ככה שלא מספיק שאת צריכה להתמודד עם מה שקרה לך - את צריכה להתמודד עם אנשים שקוראים לך שקרנית או פתיינית, או טוענים שרצית את זה. בנוסף, חקירה במשטרה זה לא כזה קל. מבחינת המשטרה את לא קורבן או משהו. את עדה, נקודה. והם יחקרו אותך בהתאם לכך. החקירות שם קשות, שלא לדבר על זה שאת צריכה לדבר על אירועים מאוד קשים של החיים שלך. בנוסף, את גם צריכה לדבר על זה בבית משפט, מול כולם, כולל האנס, כולל המשפחה שלך, זה מביך ונוראי, ואם המשפחה שלך לא תומכת בך ב100% (ולא כל המשפחות כאלה) זה מאוד קשה. כל הקשיים האלה מסבירים את העובדה שלא הרבה נשים ששות להתלונן מייד, אם בכלל...
 
לא חושבת שזה כל כך מביך

כי זה לא משהו שהיא עשתה, זה משהו שעשו לה. בימינו זה קורה הרבה ושומעים יותר ויותר על מקרים כאלה. היום יש כבר פחות דעות קדומות והחברה מקבלת ומחבקת אליה את הבנות שעברו את זה ובכלל כל אדם שעובר דבר כזה מקבל המון תמיכה. אתה צודק במה שאתה אומר כמובן, אבל זה דברים שפעם המצב היה ככה, היום זה פחות קיצוני. בכול מקרה, חבל על כל הבנות ששותקות. צריך להעניש את כל החולי נפש שעושים דברים נוראיים כאלה ולא מסוגלים להתאפק ולעשות ביד בשירותים
 

marco star

New member
זה לא מביך?

הנאנסות שמתלוננות, צריכות לספר לפני אנשים זרים (שוטרים, שופטים, עורכי דין, התקשורת...) איך תפסו אותן, איך דחקו אותן לפינה, איך השפילו אותן, איך הכריחו אותן להתפשט לפני גבר שהן בכלל לא חשקו בו, איך הוא הוציא את האיבר שלו, איך הוא חיבק ונישק אותה ולא נתן לה להתנגד, איך היא נכנעה לפניו, איך היא הרגישה אותו חודר לתוך האיבר האינטימי ביותר שלה... זה משפיל. מאוד משפיל! אחרי ההשפלה הזו, לרוב מדחיקים את כל הזכרון - בדרך כלל המוח מדחיק זכרונות לא נעימים. ואז הנאנסות, כשהן מתלוננות, נאלצות לשטוח את התלונה שלהן, להיזכר בכל האירוע ובכל הפרטים (ומכריחים אותה לזכור בדיוק-בדיוק מה קרה!), ולחוות את ההשפלה מחדש. זה מצב מאוד קשה, ולכן לא פלא שלא כולן מתלוננות.
 
אני עדיין עומדת בדיעה שלי

השפלה והבכה זה 2 דברים שונים לחלוטין. זה שהנאנסת צריכה לעמוד בבית משפט זה אכן משפיל. אני מסכימה שזה מצב מאוד קשה אבל מה זה להשפיל את עצמך כמה דקות מול קבוצה של אנשים שאחר כך יחרצו את גורלך ואת גורלו של האנס? מי שהיא בעלת ביטחון עצמי וערך עצמי ומודעת לכך שאם היא "תביך" את עצמה מול קהל של אנשים בכך שהיא תספר מה האנס עשה לה, הוא יכנס לכלא וירקב שם ויקבל את העונש המגיע לו. ומה שאמרתי שזה לא מביך כי זה משהו שעשו לה וכול האנשים באולם בית המשפט יודעים שעשו לה את זה ורובם כבר שמעו סיפורים כאלה ותמיד יש אנשים שתומכים בה ועוזרים לה, ומסבירים לה שהיא צריכה לספר מה הוא עשה לה כדי שהוא יקבל כגמולו. ועד שהיא מגיעה לאולם בת המשפט היא בטח צריכה לספר את זה שוב ושוב לחוקרים ועורכי דין וכולי וכולי. מאבדים את אפקט ההבכה. יש דברים יותר חשובים בחיים מלהיות מובך.
 

אייני

New member
כמה דקות?? כמה דקות??

איפה את חיה תגידי? ראית פעם את מערכת המשפט של היום?? מדובר בתביעות שנמשכות אפילו שנים על גבי שנים... הלוואי שזה היה לוקח כמה דקות... את היית מסוגלת במשך כלכך הרבה זמן לראות את הפרצוף של האנס שלך, לשמוע את הלעג שלו למה שאת אומרת, את ההכחשות שלו למה שקרה, את הטענות שלו שאת ניסית לפתות אותו ובסוף את מתנקמת בו כי הוא לא עשה מה שרצית, וכד'. זה נוראי. שלא לדבר על זה, כמובן, שעורך הדין שלו יחקור אותך גם כן. ואם יש לו עורך דין טוב, את תהיי מאוד מאוד מסכנה. עורך דין טוב ישפיל אותך לגמרי בבית המשפט, יטען כי את סתם מנסה לנקום באנס וכד'. ותאמיני לי, עורכי דין טובים שעובדים בשביל מניאקים לא חסרים היום. ואת יודעת, בלי להעליב, את דיי תמימה. לא כל הנשים שמתלוננות על אונס באמת נאנסו. "כל האנשים באולם בית המשפט יודעים שעשו לה את זה" - טעות חמורה. אף אחד לא יודע, ואף אחד לא מאמין לה ב100%, מלבד הקרובים לה (בגלל זה תמיכה מצד המשפחה או החברה כלכך חשובה, ומישהי שאין לה את זה - אין כמעט סיכוי שתעיד). השופט לא יודע מה היא עברה, המשטרה לא יודעת. מבחינתם היא עדה - יכול להיות שהיא באמת סתם שקרנית דפוקה שמנסה להפליל מישהו כדי להתנקם בו, וכבר היו מקרים כאלה מעולם. את תעברי חקירות על ידי אנשים שמפקפקים בך ובאמינות שלך ולא יתחשבו במה שעברת, מול המשפחה שלך, מול אנשים זרים ומול האנס. בנוסף, עד שהאנס לא יישב בכלא (לפעמים הוא משוחרר למאסר בית), את תמותי מפחד שהוא יעשה לך משהו. לא לשכוח את הסיכון שאולי בית המשפט יקבע לטובת האנס (וכבר היו מקרים כאלה. את חושבת שמערכת המשפט תמיד צודקת?) ואז את באמת תהיי במצוקה לא נורמלית, עברת אירוע נוראי, והמדינה קראה לך שקרנית בפרצוף (שלא לדבר על זה שהאנס חופשי, ואולי ירצה לנקום בך). במקרים שבהם בית משפט סוף סוף יקבע לטובתך, יש סיכוי (ודיי גדול, אם לשפוט לפי הרבה מאוד משפטים אחרונים) שהוא לא ייתן לאנס עונש מחמיר, ואז, אחרי שלוש ארבע שנים, כשסוף סוף תצליחי להירגע קצת ממה שעבר עלייך ולחזור לחיים שלך, האנס ישתחרר והכל יחזור אלייך מחדש מפחד שהוא ירצה לנקום בך. לא מספיק שעברת את כל המשפט, את כל הבושה, את כל האנשים שלא האמינו לך, את כל החזרה על האירועים בכל עדות, במשך כלכך הרבה זמן, וסוף סוף ניצחת, וסוף סוף חזרת לחיים שלך, המניאק השתחרר מהר, ככה שלא עשית כלום. בנוסף, "תמיד יש אנשים שתומכים בה" - לפעמים, בחברות מסויימות, כמו בחברה החרדית, לא רק שאין אנשים שתומכים בנאנסות - לפעמים המשפחה מנדה לחלוטין את אותן הנשים שנאנסו והיחידים שעוזרים לה הם אנשים במרכז לנפגעות תקיפה מינית, שהיא בקושי מכירה, ושיש להם מלא מקרים, ככה שהם לא יכולים להתייחס לכל אחד כפי שהם היו רוצים. העולם לא ורוד, ולא פלא שיש מספר גדול מאוד של נשים ששותקות.
 

אייני

New member
אולי, אבל העובדה נותרת בעינה

רוב הנפגעות מתקיפה מינית לא ממהרות להתלונן. כנראה הסיבה לכך היא מה שאני כתבתי, או סיבות דומות. בכל מקרה, אני חושב שפשוט נסכים על זה שאי אפשר לדעת כלום כל עוד לא עברת את זה בעצמך, ונסגור בזה את הוויכוח
יכול להיות בהחלט שאת, אם היית עוברת משהו דומה (וכולי תקווה שאף פעם לא תעברי) תגיבי בדיוק כמו שכתבת (וכל הכבוד לך!) ויכול להיות שלא, מאותן סיבות שכתבתי. קשה לדעת
 
סבבה...

מוזר חשבתי שכבר הגבתי לך וזה נעלם או שאני פשוט לא זוכרת... שיהיה... למנהלת אם את מוחקת הודעות, תרשמי שמחקת כי אנשים אחר כך משתגעים ומנסים להיזכר אם הם כבר ענו או לא או שאולי ההודעה שלהם לא נשלחה או משו כזה קיצר תרשמי שמחקת... בכול אופן, אני יודעת שרוב הנפגעות לא ממהרות להתלונן, ואמרתי שזה לא בסדר שהן לא ממהרות להתלונן כי אז התוקף ממשיך וממשיך (עיין ערך "קצב") וקמים תוקפים אחרים שרואים שהרבה בחורות לא ששות להתלונן. בגלל זה אני אומרת שחייבים להתלונן לעבור את המשפט ואת כל החרא שבא עם זה ולהתגבר על הבושה ועל המבוכה וכולי וכולי, כי אז האנסים או האנסים לעתיד יראו שכולן מתלוננות וכול האנסים נתפסים ונשלחים לכלא, ויוותרו על הרעיון של לבצע תקיפה מינית ויעשו את זה בדרך המסורתית עם פרחים ושוקולד וחיזור נחמד אחרי בחורה ויעשו את זה בהסכמה. למען עתיד טוב יותר
 

אייני

New member
כל מה שאמרת נכון לחלוטין

ואני מסכים עם כל מילה - הנפגעות חייבות להתלונן והכל. מה שאני ניסיתי להסביר זה למה הן לא מתלוננות, ויש הרבה סיבות... לדעתי, מה שצריך קודם כל זה להחמיר את העונשים (הרבה מאוד אנסים נשלחים לכלא לזמן קצר יחסית, וזה לא מרתיע מספיק), ולהתחיל לחנך יותר בבתי הספר והתיכונים בנושא הזה (ולא הבדיחות הקיימות כיום, שיעורי "חינוך מיני" עלק), לפני שמתעסקים עם המתלוננות. מה גם שאותן, אפשר קצת להבין, אם תחשבי על מה שכתבתי...
 
למעלה