חרם על מעריב ועל הטריבונה

מקפיץ. ../images/Emo105.gif../images/Emo105.gif../images/Emo105.gif

מקפיץץץץץץץץץץץ
 

AntiUltras

New member
טוב בוא נעשה קצת סדר בבלאגן

קודם כל הערבים והדרוזים הם אותו גזע אבל זה ברור שהרבה "אוהדי"
ישראלי שונאים אשכנזים("צפונים") כמעט כמו ערבים וככה זה גם נראה הם הגזענים האמיתיים ללא ספק
 

kakoon pt

New member
וכל אוהדי ה-../images/Emo87.gif

הם בתולים אשר לא טעמו את פרי ערוותה של המין היפה
 

משה32

New member
שלא ישמעו אותך הערבים והדרוזים

שלא ישמעו שאתה משווה בניהם
 

AntiUltras

New member
האמת היא שזה די פשוט

כמו שיש ערבים מוסלמים נוצרים כך יש גם ערבים דרוזים
 
שטויות!

אולי אפשר להשוות באיזשהו אופן בין סטאלין להיטלר (למרות שאני מאד מתנגד להשוואה הזאת) אבל זה טמטום פשוט להשוות בין הקומוניזם לנאציזם! קומוניזם זה בדיוק ההפך הגמור מגזענות (בניגוד לנאציזם)! להזכירך, ברה"מ כללה בתוכה 16 רפובליקות רשמיות (ו71 אוטונומיות עם עמים/זרמים שונים), ובתקופה הפוסט-סטאליניסטית אף אחד לא נרצח ואפילו לא הופלה על רקע אתני/עדתי (כל עוד לא נחשד בבגידה, שזה כבר סיפור אחר לגמרי). אינני אומר שהיה שוויון מלא, פשוט הנקודה שאני מנסה להבהיר שאין מה להשוות בין הנאציזם לקומוניזם (וראיתי לא מעט השוואות כאלה בשרשור הזה)!
 

Michael jorden

New member
כן בהחלט אני מבין טוב מאוד

וזה לא שיש לי משהו נגד אוהדי הפועל תל אביב..פשוט אסור לערב כל מיני נושאים רגישים כאלה שקרו בהסטוריה בכדורגל..זה ממש לא בסדר..
 

kakoon pt

New member
אבי רצון הוא פשוט אדם נחות

וגם טיפש ככל הנראה... גרנט דבק בדרך שלו (על האדומים מ-ת"א אין לי מה להרחיב כרגע...) אשר הביאh אותו ממלאבס אל פיסגת הכדורגל הישראלי! הירידות האישיות של רצון הפסיקו להצחיק מזמן, והוולגריות העלובה שלו כבר נמאסה! אני הפסקתי לצפות בתוכניתו - ולקרוא את מאמריו במעריב... קינאתו של רצון בגרנט כל כך זועקת לכל עבר - זה כבר נהיה משפיל.
 

RED OR DEAD BS

New member
תפסיקו עם זה

היום כל מועדון זה מועדון בפני עצמו וסמל בפני עצמו, לא מסכים עם סמל הפטיש והמגל האדום, אין היום יריבות בין מרכז הפועל לבית"ר/מכבי, כל קבוצה מסמלת את עצמה וכך צריך להיות!
 
אה באמת?

אפילו ה"משוגע" שהוא סמל האוהדים שלכם ,קשור לפומ"ג. בסמל הפועל מצוי הפומ"ג וכך גם ברוב הקבוצות. אבל את האמת?הסמל כבר לא אומר הרבה.וחבל. תסתכל באתרי הפועל ת"א מה עם עשו בדרבי,יכול להיות שיציע שלם(יציע5) הרים אלפי דגלים קטנים עם סמלי פועלים בלי להבין דבר?!? אם כן,יצאו ממש מפגרים..\:
 

RED OR DEAD BS

New member
זה סמל הפועל !

אולי בשבילך זה סמל הפועלים בשבילי זה מייצג את הקבוצה שלי. לא יודע מה האידאולוגיה שלך, אבל אני ממש לא בקטע הקומוניסטי, נראה לי לקחת יותר מדי רחוק את העניין, בשבילי זה מייצג את הפועל ב"ש ולא יותר מזה.
 
כן סמל הפועל(ים)?

לא בקטע של שום דבר. פשוט יש אנשים שזה אומר להם הרבה,ולכן צריך לשמר את הסמלים האלה.וגם להבין מאיפה הם באו וללמוד את ההיסטוריה על המועדון שלך.
 

RED OR DEAD BS

New member
ההיסטוריה של המועדון שלי?

אני לא רואה שום קשר, אז מה, מרכז הפועל??עדיף לבטל את המרכזים האלה, כל קבוצה היא סמל בפני עצמה וזהו !
 

AntiUltras

New member
כל הקטע הזה של מרכזי הספורט גורם

לשינאה ואלימות ואם היה מזיז לי הייתי עושה משהו כדי למחוק את סמל המגל והפטיש ואת השם הפו*ל אבל מן הסתם זה לא ישתנה לעולם כי כולם מבינים שזו הדרך היחידה לשמר את הכדורגל שאין פה
 

dylan

New member
דווקא לא מזמן היתה כתבה

עם התייחסות לסמל הזה.. הכתבה היתה על הגולאגים בבריה"מ של סטאלין.. הסמל הזה בעיקר מזוהה עם דיכוי ומחנות ריכוז והשמדה שלא שונים בהרבה ממכונת ההשמדה הנאצית..
 
למעלה