חרם על מעריב ועל הטריבונה

fvighsu

New member
חרם על מעריב ועל הטריבונה

http://sports.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=7&id=689366
 

liooor

New member
מפגרים או לא

הבנאדם,כרגיל בקודש אצלו,פרסם התנצלות
 

ftb1

New member
ראיתי

אבל זה היה ברור שהוא לא התכוון למה שהם חשבו שהוא התכוון מה הם משחקים אותה תמימים אחרי מה שהם עשו בדרבי
 
התפאורה של הפועל

הייתה מגעילה. דגלי רוסיה, קובה, מגל, ושום דגל ישראל. בעעעעע אולי רצון דיבר שטויות, אבל אתם מגעילים אותי יותר
 

צהוּבה

New member
דווקא היתה תפאורה יפה מאוד

אם אין דגלי ישראל התפאורה לא שווה? הדגלים סימלו את מה שמסמל עבור חלק מעדון הפועל ת"א. בשילוב עם הדגלונים בשער 2 ו7 הם יצרו אפקט מרשים ביותר. ואבי רצון הגזים בטירוף.
 
התפאורה עצמה הייתה מדהימה

לא דיברתי על האיכות שלה, בהחלט אחד המופעים היותר יפים שנראו כאן (כמה שקשה לי להגיד את זה). וכן, מגעיל אותי שיש אצלם ביציע דגלי רוסיה וקובה, שלטים של הפטיש והמגל, בטח ובטח כשאין אפילו דגל ישראל אחד לרפואה.
 

צהוּבה

New member
מה מגעיל בזה, באמת לא הבנתי

אגב, לא ראיתי לא דגלי רוסיה ולא דגלי קובה (וביציעים של חיפה יש דגלים של ברזיל וג'ני במשחק אליפות רץ עם דגל של גאנה, אז?)
 

liooor

New member
לא להיתמם

כמה מאוהדי הפועל באמת פועלים וכמה קפיטליסטים? "פועלי כל העולם התאחדו" עלק. נגיד ובאמת כל אוהדי הפועל בעד הקומוניזם,למה הם היו צריכים את עשרות השלטים עם הכוכב והכיתוב "הצבא האדום"? המופע כמופע היה מדהים,באמת.המהות של המופע היא פשוט בזיון אחד גדול.
 

צהוּבה

New member
לא מיתממת

ככה הם תופסים את רוח המועדון. הרי ברור שלא כל הקהל לוקח חלק בתצוגת התפאורה, אלא חלק זעיר ממנו (ודווקא בר אמור לדעת את זה טוב). אז כל הקהל של הפועל קומוניסטים? זאת אומרת שלפי המופע שעשו האולטראס והשחקן לנימני בעונה הקודמת אפשר להבין שכל הקהל של מכבי מעריץ של נימני? אתה יודע שזה לא ככה. לפעמים תפאורה היא בסה"כ תפאורה. הם עשו משהו יפה והשחקנים שלהם נלחמו בשבילם וגם ניצחו. למה הם צריכים את השלט עם כיתוב הצבא האדום? נראה לי שאתה זה שמיתמם.
 
למעלה