חרדות קשות , קשיים בחיים נורמאליים

ironman

New member
חרדות קשות , קשיים בחיים נורמאליים

שלום לכולם , רציתי לספר לכן על הבעייה שלי .... אני מקווה שתוכלו לעזור . אני בן 23 ומגיל 16 סובל מהתקפי חרדה שתוקפים אותי כשאני נמצא בסביבה לא מוכרת או במקומות סגורים , או במצבים סגורים . כשהייתי בן 16 הלכתי לטיפולים אצל פסיכולוגיים , פסיכאטריים , קיבלתי כדורים : קלונקס , פריזמה , אבל אחרי זמן קצר פשוט הפסקתי איתם כי הרגשתי עייף כל הזמן . אתם בטח תוהים איך התחילו החרדות , אז ככה , אני מניח שזה בגלל שכשהייתי קטן אבא שלי היה מרביץ לי , או פשוט מוריד לי את הביטחון .... . כיום אני עובד בחברת תקשורת , בעל רשיון נהיגה , יש לי חברה מקסימה שמודעת לבעייה בערך , הבעייה הרצינית התחילה לפני חצי שנה , החרדות גברו והגיעו לרמה כזאת שאין לי בטחון לקחת אחריות על כלום , אני לא יכול לקחת על עצמי עבודות פרטיות התחום , אני לא יכול לצאת למקומות הומים יותר מידי ( מסיבות ) , אני מרגיש לא בנוח ליד הרבה אנשים ... , הייתי אצל פסיכאטר לפני חודשים דרך קופת חולים (ממש אין לי כסף לכל זה , אני סטודנט) ובלי הרבה דיבורים היא אבחנה אותי כבעל "חרדות סביבתיות" . אני יודע שהבעייה שלי נפוצה...לכן אני רוצה לדעת האם אפשר לטפל בזה (בנוסף להיתמודדות היום יומית שלי ) , אני לא מסוגל לתפקד כמו בני גילי , לכן אני מקבש את עזרתכם.
 
אמ.. אולי..

אתה מוכן לפרט קצת? נשמע לי כאילו פתרון לבעייתך כבר ידוע ולמרות הפתרונות אשר מוצאים לך אתה עדיין לא מתפקד? מה זאת אומרת מתפקד??.. תן דוגמא.. הדרך היחידה להתמודד עם זה(לצערי היא הכי קשה) מלבד כדורים זה גם להתקל בזה להתקל בפחד על מנת לא לפחוד. גם אני סבלתי מבעיות מסוג זה, אולי עדיין נשאר בי ניצוץ אך אני אכן נתקלתי ונצחתי תתקל תתקל עד שאתה תהיה המנצח תזכור שלא מנצחים על נסיון ראשון,אלא על האחרון.
 

ironman

New member
מתפקד = נוסע לסופ"שים , יוצא לבלות

חיי את החיים עם חיוך ובלי פחד , לשמוח בלב מלא ובלי דאגות , דברים שאני לא עושה בד"כ . הפתרון ידוע לי - להיתמודד אבל אני חושש שאין לי מספיק כלים .
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
חרדות קשות

חרדות, ובינהם חרדות סביבתיות, אכן תופעה נפוצה יחסית. הידיעה שבמצבים מסוימים, אתה עלול לקבל התקף, ובלי לדעת מתי ואיפה זה יקרה, מפחידה כשלעצמה...ולכן מאוד מובן הנסיון שלך להמנע מאותם מצבים שעלולים להעמיד אותך בסיטואציה כזו. ולא רק שהתקף כזה מבהיל, מלחיץ, בפני עצמו, זה גם פוגע בך, מונע ממך לתפקד בצורה רגילה, פוגע בך בעבודה, ומבחינה חברתית...ומצריך הרבה כוחות ואנרגיות על מנת להתמודד עם כל התקף. אתה רוצה להביא לשינוי, שיעזור לך באותה התמודדות יומ-יומית. ואנחנו מבינים שכבר פנית לרופא מומחה, ובנוסף אנו רוצים להמליץ לך לקרוא על דרכי טיפול נוספות במאמר הבא , וגם מזמינים אותך להמשיך ולשתף פה בפורום ואולי שיתוף עם האחרים במחשבות והחששות גם יכול להקל במקצת... ברוך הבא לפורום
 

goldyboy

New member
חשבת על לחזור לקחת את הכדורים?

התופעות לוואי שלהן לא נעימות, אבל אם צריך - אז תקח. לי היה התקף דכאון קשה בשבועיים האחרונים, אחרי תקופה ארוכה של שקט וחזרתי לקחת את הכדורים. תחשוב על זה טוב.
 

ironman

New member
אחרי שקראתי את דעותכם החלטתי

ללכת לטיפול אצל מטפל אלטרנטיבי , קבעתי תור מיד לאחר שסיימתי לקרוא , אני ממש מודה לכולכם שעזרתם לי לבחור דרך.
 
למעלה