חצלול - מפגש מבאס קצת עם הצד האפל...
העדפתי לשמור את זה לעצמי אבל יאללה שיהיה. אתמול היה לי חצלול שבמהלכו עשיתי קצת כיף ואז חשבתי לעצמי שהיה לי הרבה כיף ורגעי אור בחצלולים והגיע הזמן לגלות כמה רחוק אפשר להגיע בכיוון ההפוך - טעות מ"ס אחת
- חשבתי על זה בחצלול וראיתי חור שחור באדמה וקפצתי אליו,נפלתי איזה 15 שניות לחלל שחור ואז הגעתי לנקודה מסויימת ושמעתי קול מפחיד והקול אמר לי,"אתה בקרוב עומד למות" מיותר לציין שפחדתי ואז התעוררתי כולי מפחד...אחריי כמה דקות זה עבר ונזכרתי שחלומות על מוות לפעמים רק מייצגים את הפחד משינויים ומכינים אותנו לתהליך של השלמה.
העדפתי לשמור את זה לעצמי אבל יאללה שיהיה. אתמול היה לי חצלול שבמהלכו עשיתי קצת כיף ואז חשבתי לעצמי שהיה לי הרבה כיף ורגעי אור בחצלולים והגיע הזמן לגלות כמה רחוק אפשר להגיע בכיוון ההפוך - טעות מ"ס אחת