חצי
- מישהו ראה אתמול את שיטת השקשוקה ?

לא, אני רואה שאפשר רק לקנות

אני מאמין שאם ערוץ אחד קנו את זכויות השידור, זה עוד יחזור ויחזור ויחזור
היה אחרי הסרט של האחים עופר גם דיון מענין , על חופש העיתונות כאשר הבעלים של התקשורת הם בעלי ההון עצמם.
 

בארבאבא

New member
אני כל כך אוהבת כתבים כמו רוזנטל

וגיא מרוז.יש להם ביצים,וככה צריך. היחס הטוב הזה שבעליי ההון ההרסניים מקבלים,כל כך מעצבן ומרגיז. ולנו אין מושג מכלום.
 
כן

התוכנית של גיא ואורלי גם ממש מוצלחת . השאלה היא מי אשם , בעלי ההון שמנצלים את הפירצות והקשרים או הפוליטיקאים המשוחדים שהיו צרכים לשמור מפניהם.
 

בארבאבא

New member
אני חייבת לומר שאלו בעיקר הפוליטיקאים..

העובדה שהחוק פה לא נאכף כמו שצריך. ולא רק בתחום של בעלי ההון,אלא בכלל..
 
ממממ

שיטת השקשוקה , להגינות יש לציין גם את סרט התגובה של האחים עופר. אך הוא כל כך מציג את האחים עופר כמלאכים שהפסידו כדי שהמדינה תרוויח , שזה היה פשוט מגוחך.
 

aviel931

New member
חברת צים נמכרה לאחים עופר

והסבה להם הפסדים רבים...ככה שהמדינה חסכה את ההפסדים וגם קיבלה הון מהם
 
זו אמרה דיי שיטחית

זהו מקרה אחד בלבד , ומעבר לכך שאין על זה מתווכחים. כאילו מראש זה היה בסדר לעשות את העסקה , אם הם היו מרוויחים (ואני לא יודע אם המידע שהבאת הוא נכון..) אז זה לא היה בסדר אבל בגלל שהם הפסידו אז זה כן בסדר??
 

aviel931

New member
אני יסביר למה כתבתי

לדעתי בכל מקרה זה בסדר. אבל הרבה מהטענה נגד ההפרטה, זה שהמדינה מוכרת את נכסיה במחירי הפסד, וככה משלם המיסים מפסיד...
 
שודר בטלוויזיה?

אני דווקא רוצה לראות. יש לך מושג אם אפשר למצוא את זה באינטרנט אולי?
 

Lady In Blues

New member
סרט חשוב.

ומפחיד. אחרי שראיתי אותו התחלתי לברר קצת על זה. אתם יודעים שהאחים עופר פשוט בכל מקום? הם יודעים כמה כסף יש לכם, הם יודעים איפה ומה אתם קונים. עזבו את זה- הם אפילו דואגים להסיח את דעתינו מהמחדלים הציבוריים, השחיתויות והלוביזם עם קצת ספורט עממי משובח. אותי זה מכעיס. המדינה שלנו מוכרת את גופה במלוא מובן הביטוי, ובכלל לא דואגת לידע אותנו. הרי את מוזיאון תל אביבהם כבר ניסו לנכס לעצמם. מה השלב הבא, "מוזיאון ישראל-עופר"? " "הכותל המערבי ע"ש יולי וסמי עופר"?! "בניין הכנסת ע"ש סמי ואביבה עופר"?!?! הקרינו אותו בבית הספר, במסגרת המגמה שלי (תקשורת). יותר מכך- מיקי רוזנטל הגיע להרצות לנו על הסרט אחרי ההקרנה שלו, וגל מחיאות הכפיים שהוא קיבל אצלנו [זיכרו שמדובר בקהל שמורכב ברורבו מחוב"תים-ערסים-בונא-י'חופר ממוצעים] באמת חימם את הלב. אנשים באמת הקשיבו לסרט, כעסו, השפיעו, הרגישו כאילו צריך לעשות משהו. זה רק מראה עד כמה הציבור לא יודע כלום, וכמה הוא רוצה לדעת. אחת הדרכים להשפיע, אגב, היא בשלט. בעלי הון יודעים מהו רייטינג יותר טוב מכולם. דרך יותר טובה, לעומת זאת, היא להצטרף לאנשים הכיפיים בשחור-
 
האינטרנט הוא עתיד

מדיה שיש בה סיכוי למצוא ניקיון מאותם בעלי הון שיש מאחוריהם כוונות אחרות . מישהו שם לב שהמגזים בערוץ 22 בימי שישי בערב משעה רבע לתשע הופך באופן די עקיב למדור פרסומות סמויות לדיסקים חדשים , יבואן שהביא איזה משהו , קאמבאק וכו' וכו'. אני מאמין שזה פשוט משתלם להם , השאלה היא עד איזה גבול יהיו מוכנים צופי ערוץ 2 למכור את נפשם .
 
למעלה