חצי
לא ממש בגריל

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

" להגיד לי שהוא 1.90 מ ובסוף מתברר שגם עם עקבי ניסים סרוסי הוא בקושי מגרד את ה1.60מ?" הרגתתתתתתתתתתתתתת אותי פהההההההההה...אין עליך אין!!!!
חחחחחחחח שבוע טוב
 
את מוכנה להביא ז'אק ברל?

ללא ספק, עובר יפה את מבחן המכוערים, אבל הייתי מתחתנת איתו, לו היה מבקש
 
יש כאלו ...

ששואלים על הדקה הראשונה ויש כאלו שממתינים לשיחה הרביעית או שבכלל לא מוצאים דרך נאותה לגשש ולנווט אל המחוזות האלו. אחרי הכל, כמו שאמרה בת עולם, זה יכול להיות די מגעיל אם זה לא בא וזורם באופן טבעי מתוך השיחה. הפערים די גדולים לפעמים. האמת היא שזה קורה רק לעיתים רחוקות, כי רוב האנשים די אובייקטיבים לגבי עצמם. אבל כבר קרה לי שאשה הגדירה את עצמה כ"רובנסית", וחשבתי לי, טוב, לא נורא, אז היא קצת שמנמנה, יש לה מנגד חן כללי והיא נשמעת טוב, ואיך שהיא יורדת מהרציף חשכו עיני, ולא אלאה בתיאורים מלבד לומר שעמודי שלמה היו עומדים מבוישים ליד רגליה.
 

סקסיית

New member
חשדנות זה ה-Turn off הכי שיש

אני דווקא אדם שתמיד מאמין לכולם אבל ברגע שמישהו נותן לי סיבה לחוסר אמון (וזה בדר"כ בקטנות) הלך הכל... קשה לבנות את האמון שלי חזרה פרט למקרה אחד בודד - מעולם לא הצליח מישהו להחזיר אותי להאמין בו באופן מלא :))
 
לא זכור לי שאי פעם הייתי בפגישה

עיוורת. זה נורא מלחיץ אותי
אני אוהבת לראות את ההתנהלות של אדם בחברה, לצפות בו קודם מהצד, בטרם אחליט להעמיק את ההיכרות. התנהגות בהמתית מכבה אותי.
 

עמית8888

New member
לטעמי

יותר מדי מהר, סקסיית. בליינד דייט יש בו - או בה יותר נכון - ים של אי-ודאויות. כמה שיחות, התכתבויות ואת יכולה כבר לדעת משהו על הבן-אדם (או כפי שאמרו הגששים - בן-האדם). ואז- תצהלי לך משמחה עד לדייט שהוא כבר מחזה שעומד בפני עצמו. רוב פגישותיי היו ללא תמונה מקדימה. בכל זאת, המפגש היה טוב ונעים כמעט תמיד, גם כאשר לא עפו ניצוצות. כן, ומהן גם נוצרות לפעמים ידידויות שכאלה. שווה, לא?
 

gilad269

New member
בהחלט

פוסט שגרם לי לחייך את דעתי בענין אביע מאוחר יותר שביזות יום א היום
 

alifoot1

New member
שיחה יבשה ולא זורמת ../images/Emo6.gif

לא תיקח את הגברת לשומקום מבחינתי... תמונה של מישהי ממש לא לטעמי.. משחקים וקשקוקים של רוצה לא רוצה לא עונה, סינונים ושלל ניו אייג לא עושים לי את זה... (בכלל החיזור המודרני של טלפונים ואסאמאסים של לא לענות או כן לענות כן לחזור או לא לחזור... לא לטעמי לא איש של משחקים ופוליטיקות רומנטיות... ) יתר רגישות וחוסר רצון להפתח אפילו מעט... מצד שני... בכיף.... מי שמרגיש איתה שזורם נעים מעניין וכיף מישהי שכיף לשמוע את הקול שלה בטלפון .. שומעים חיוך ושומעים ציפיה מישהי מדליקה בלוק שלה מעניינית וצחקנית סקסססיייתתת תמיד גורם לי לרצות לבדוק
 

alifoot1

New member
תודה ! ../images/Emo39.gif

ככ לא רציני בעיני ולא לעניין כל הקישקושים האלו את יודעת... גם לא נראה לי שמי שמשחקת את המשחק הזה, ומוכנה למעשה להמר על כל הקופה ( במקרה הזה- הקשר ) שווה להתעכב עליה.. אני אף פעם לא חשבתי שמי שמראה שהיא רוצה זה מוריד לי משהו ממנה ההיפך זה רק מוציא אותה מבחינתי גדולה (-:
 
למעלה