חצי
לא ממש בגריל

כל כך קשה להגדיר

זה מכלול שלם: אם האיש מציג עצמו "הצגה מופרזת" ומרבה בשבחיו - זה נועד לכישלון. משדר חוסר אמינות וגישה שיווקית. אם הדו שיח מתנהל בצורה "מפוקפקת" - כלומר את שואלת ולא מקבלת תשובות - כנ"ל. אלא אם יש הצהרה על דחיית תשובה מסויימת... אם הדיבור אינו נינוח ונעים אם יש התייסות של חשדות אליי, כאילו אני מפריזה במשהו אודותיי- כנ"ל. (כי לעולם אני לא מפריזה, אלא ממתנת ציפיות). אם האדם יבשושי כצנון. אם מתברר שהוא קצת אהבל (קריצה) . אם הוא מתחיל להתהלל בכל מה שעשה והספיק וזיין ושגל ותקע - כבר בראשית ההיכרות - דוחה. (אם כי, כשמכירה לעומק, אין לי שום בעייה עם גבר מנוסה). אם הוא משתדל להסתיר פרטים אישיים בסיסיים על עצמו - סימן שרוצה לנצל קשר חד פעמי ולזרוק. ובכלל, במצב כזה אין הדדיות, ואני אוהבת סימטריה ביחסים. גלוייה לגבי עצמי, ומבקשת זאת גם מהאחר. לשם דוגמה: רוצה את הנייד שלי, אך ממאן למסור את שלו. זה טרן אוף מיידי. הקיצר- הרבה יותר קל לי להגדיר מה מושך להכיר ולדעת עוד.
 
"מתחיל להתהלל בכל מה שעשה והספיק

וזיין ושגל ותקע" מגעיל אותי בכל שלב. גם אם עשית והספקת וזיינת ושיגלת ותקעת, אל תספר לי על זה יותר מידי, זה זול בעיניי. (לא הזיונים. הסיפורים)
 

בת עולם

New member
אני חזרתי לדייטים לאחרונה

קודם כל אם הוא מבקש להחליף תמונות בדרך כלל זה מוציא ממני את כל החשק להמשיך לדבר אתו ואם הוא מבקש את זה על ההתחלה בכלל לא אמשיך בשיחה... (כן, אני לא שמה תמונה ואתרים האלה וגם לא מבקשת לראות תמונה) אם השיחה לא זורמת, אם טון הקול שלו לא נשמע לי נעים, אם הוא נשמע בן אדם משעמם... אני כן ארצה לפגוש אותו אם הוא הצחיק אותי, אם נשארתי עם חשק להמשיך בשיחה, אם הוא הצליח לסקרן אותי...
 
פעם חשבתי כמוך

חשבתי שזה יותר מדי שוקבשרי. אבל מומחית לשיווק שיכנעה אותי שאם מישהי לא ששה להחליף תמונות כנראה שיש לה מה להסתיר. וחוצמזה, נכוויתי בעסק הזה כמה פעמים כשלא דרשתי תמונה. מה זה נקרא נכוויתי? היה ברור לי על השניה הראשונה שלא יצא מזה כלום. אבל היה נחמד לשוחח איתן כמה שעות. לפחות זיהיתי נכון שהן נחמדות ואינטליגנטיות.
 

בת עולם

New member
ולפי תמונה

כן תדע שיצא משהו? מגוחך בעיניי. לי אישית אין מה להסתיר, אבל אתה בעצמך אמרת ש turn-off הכי רציני זו החשדנות ובזה צדקת, חשדנים לא בשבילי.
 
מתוך תמונה ...

אני לא יכול לדעת אם יצא משהו. אבל להיפך כן: מתוך תמונה אני יכול לדעת שלא יצא משהו. כבר קרה לי מספר פעמים. אולי זה נשמע רדוד, אבל המראה של הפרטנרית שלי הוא בהחלט שיקול.
 
לא ממש מסכימה ../images/Emo13.gif

לא כולן ממהרות להפיץ את תמונותיהן בנט. ומה יש לה להסתיר? עד כמה אדם יכול "ללכת רחוק" עם תאור החיצוניות שלו? היו שאמרו פה "עיגול פינות", ואני מסכימה, אבל עד כמה?? יש נשים (ואני מניחה גם גברים) שכשדורשים מהן תמונה בתחילת השיחה, מרגישים שהצד השני לא באמת מעוניין לשמוע מה יש להן לומר על אומנות קונספטואלית בת"א....והוא נתפס בעיניהן כשטחי. וחוצמזה שבעיניי, תמונה נותנת רק מושג כללי,אני לא נוהגת לשפוט על סמך תמונו, אלא אם מדובר במשהו קיצוני.
 

בת עולם

New member
אני כזו

תמונות אף פעם לא דיברו אלי וכשמבקשים ממני תמונה, נתפס תמיד בעיני כרצון ללכת לכיוון "בוא נראה אם שווה להפגש אתך" בעיני זה מגעיל
 
נכון, זה הכיוון.

ומדוע הוא מגעיל? זה סה"כ עוד שיקול מתוך שיקולים רבים אחרים. כמו שאולי שואלים אותך מה מצבך המשפחתי. או מה יש לך לומר על מארגרט תאצ'ר. ועוד משהו, חסרה במשפט שלך המילה "לי": "אם שווה לי להפגש." כי אולי לאדון א' קוסם מה שלא קוסם לאדון ב'.
 

בת עולם

New member
זה מגעיל אותי

כיזה בדיוק שוק בשר, וזה לא הכיוון שלי אני נפגשת עם בן אדם שהוא מכלול של דברים אולי הוא יהיה נמוך מהרצוי, אבל יכול להיות שיהיה לו חיוך שאני נמסה ממנו ואולי יהיה שמנמן אבל הקול הסקסי שלו יגרום לי לגמור במקום ואולי יהיה מכוער נורא אבל מצחיק בטירוף.... מקווה שהבנת את הנקודה לילה נפלא
 
נראה לי שאנחנו די מסכימים

הרי כתבתי שזה רק אחד השיקולים. אחד מיני רבים. את אומרת שבשבילך זה בכלל לא שיקול. ואני אומר לך שכבר הייתי במקום הזה. הייתי עם מכוערת. היא היתה חביבה, נחמדה, חרמנית, אינטליגנטית - כל מה שאני מחפש. רק מה, שכשחלף הזמן הענין הזה התחיל לכרסם בי. אני מודה ואפילו קצת מתביש בזה, כי זה נשמע כל כך רדוד. ומצד שני, אני לא יכול להתכחש למה שאני מרגיש. ועם יד על הלב, בין דובי גל לאריק איינשטיין, רוב הנשים היו יודעות לאיזה כיוון ללכת. כמו בכל מדד, יש גבולות. יש ספים שלא מוכנים להסכין עם מעברם. אני זוכר למשל את חצויה כותבת פה, ממש בפורום הזה, שהיא רוצה גם וגם וגם. שיהיה מצחיק, שיהיה שנון, וכו', ושימי לב - גם שיהיה גבוה. וכולם הריעו לה. היא במצב שהיא יכולה לבחור. מגיע לה. וכו'. ואחרות כתבו שהן לא מתפשרות על פחות מ- 18 ס"מ. וגם הריעו להן. אז למה לאשה מותר לדרוש ולגבר אסור לדרוש? ויכול להיות שסט השיקולים של הגבר שונה מזה של האשה - זה די סביר.
 
אוהו, כמה שיש להסתיר!

טונות, טונות!
דרך אגב, לא אמרתי "בתחילת השיחה". להיפך, אני משאיר את זה די לסוף השיחה הרביעית, משהו כזה. ולפעמים פשוט לא יוצא להגיע למחוזות האלו, ואז קורה שאני נכווה.
 
אבל עד השיחה הרביעית, לא

שואלים פחות או יותר מה המראה הכללי? עד כמה אדם יכול להיות רחוק מהמציאות בתארו את עצמו? להגיד לי שהוא 1.90 מ ובסוף מתברר שגם עם עקבי ניסים סרוסי הוא בקושי מגרד את ה1.60מ? להגיד שהיא "מלאה במקומות הנכונים" ובסוף מגיעה מישהי מ"סומו מתחילים"? עד כמה אפשר "לעגל פינות"?
וזה במקום גרוניך הוא לא היה עובר את "מבחן התמונה" ובכל זאת היה אליל הבנות
 
למעלה