חפש בי.....שתיקה ועוד שתיקות ...

חפש בי.....שתיקה ועוד שתיקות ...

שתיקה.. ועוד אלפי שתיקות. אל.. תוך הלילה באומרות חסרות שחר. מילה.. ועוד מילים רבות. חסרות בושה חסרות נחת.. פשוט נאמרות. והמבט.. כה תמים ויקר לך. הוא שאתה מחפש את עיניי הכחולות.. ואותן בלבד. שלכם. אשת המסתור ורעם**
 

shuk

New member
שתיקה

כשהשפתים סגורות והשינים חורקות והראש חושב והמחשבות רצות והעינים בוהקות כל כך מדמעות ואת חוצה את הגבולות וכותבת ומרגישה את הכאב שאת מוציאה
 
תודה לך שוק.....בוא רגע .כנס.......

כשפתיי שותקות .. סגורות . שותקות להן. ובראשי מסתובבות רצות אצות מחשבות. אשר מסתובבות.. מבלי הפסקות. לא נותנות מנוח. עיני בוהקות הן.. מדמעות.. דמעה אחר דמעה. תודה לך ..שוק יקירי.. על תגובתך. שיהיה לך המשך שבוע טוב ונהדר. שלך. אשת המסתור ורעם**
 
למעלה