חסמו אותי באיביי...!

edaniel2828

New member
חסמו אותי באיביי...!

שלום לכולם, נרשמתי לפני כמה ימים לאתר מכייון שאחותי באה שבוע הבא מארב ורציתי לקנות אייפון. מכייון שלא ידעתי כל כך איך להשתמש באתר אז עשיתי כל מיני נסיוניות, נסיון אחד בטעות בוצע כאשר רכשתי בטעות מכנס מסויים שלא רציתי..נאמר לי שזכיתי וזה ממתין לתשלום, לאחר שלא שילמתי נמסר לי שהחשבון נחסם..ניסיתי כמה וכמה פעמים לפתוח משתמש חדש, ולמרות שהתנתקתי והאיי פי שלי שונה, זה ביצע לי את ההרשמה של המשתמש אך כאשר ניסיתי לבצע רכישה זה רשם לי שאני צריך לאמת את המשתמש עם הטלפון וכאשר מסרתי את המספר זה רשם לי שגיאה...בצעתי רישום ממחשב אחר שלא בביתי אך כאשר ניסיתי להיכנס מהבית שלי זה שוב לא נתן לי ורשם שאי אפשר להציע הצעה..מה אני לא יוכל יותר להשתמש בשירותי איביי?אי אפשר להשתמש בחשבון חדש? ואיך אפשר אם בכלל להפשיר את החשבון שנחסם לי..רשמתי להם מייל שזהבוצע בטעות אבל לא ענו לי....זה המייל שקיבלתי Hello edaniel28289720 ([email protected]), We're sorry to tell you that your eBay account was suspended because recent account activity has raised serious security concerns. We've taken this precaution to protect our members while we make sure that the activity doesn't cause harm -- however unintentionally -- to the eBay community. You can appeal this suspension. If, once we review your appeal, we're confident that this activity doesn't put the community at risk, we'll be happy to reinstate your account. For information about how to appeal this suspension, please go to: http://pages.ebay.com/help/account/suspended-accounts.html Unfortunately, during the suspension you won't be able to use eBay in any way. Any remaining selling fees are due right away. Amounts that you haven't already disputed will be charged to the billing method you selected. We know that this action may present a major inconvenience for you, but our #1 priority is keeping the marketplace safe. Thanks for understanding. Sincerely, eBay Trust & Safety team
 

טלי5555

New member
פשוט מאוד

קיבלת השעיה בגלל פעילות חריגה בזמן שאתה חדש באתר. זה קורה אוטומטית (קרה גם לי). תפעל ע"פ ההנחיות שלהם. שלח את הטופס ןהמסמכים המפורטים בלינק המצורף וההשעיה תוסר. אל תיקח את זה אישית, זה סינון אוטומטי של המערכת.
 

edaniel2828

New member
אבל..

הם רשמו לי שהם חסמו אותי בגלל מוצר שקניתי ולא שילמתי עבורו..שלחתי להם מייל והם ביטלו לי את החסימה אבל עכשיו אני שוב רואה את המוצר הזה זה מופיע לי שאני צריך לשלם עבורו ואני לא רוצה אותו? מה הם יחסמו אותי שוב? למה הוא עדיין מופיע?
 

panayotiss

New member
קנית אותו!!! מה אתה מצפה?

יש לך אפשרויות כאלה: 1. פנה למוכר ותספר לו על הטעות ותקווה שהוא יוותר לך. במידה והוא יוותר לך ניצלת. עשית מעשה חמור מאוד מבחינת איביי, המוצר הראשון שהתחייבת לקנות, סירבת לשלם וזה כנראה העיף אותך מיידית. 2. לשלם על המוצר ולקבל אותו ולשמור על מצב תקין באיביי. כשתקבל אותו תמכור אותו בחזרה. אתה חייב להבין שזו מערכת מחייבת, זה לא משחק, אם לא תפעל לפי הכללים אתה תהיה בחוץ ולא תוכל להשתמש במערכת הזו.
 
למעלה