חסימת חשבון בפייסבוק כבר פעם שניה

zoe2000s

New member
חסימת חשבון בפייסבוק כבר פעם שניה

לאחרונה נחסם (או יותר נכון הוסר או הועלם) הפרופיל שלי בפייסבוק על כל תוכנו (תמונות רשימת חברים, פוסטים וכיוצב')כבר בפעם השניה וזה מה שכתבו לי האנטישמים : Your account was disabled because your behavior on the site was identified as harassing or threatening to other people on Facebook. Prohibited behavior includes, but is not limited to: • Sending friend requests to people you don't know • Regularly contacting strangers through unsolicited Inbox messages • Soliciting others for dating or business purposes After reviewing your situation, we have determined that your behavior violated Facebook's Statement of Rights and Responsibilities. You will no longer be able to use Facebook. This decision is final and cannot be appealed. Please note that for technical and security reasons, we will not provide you with any further details about this decision. Thanks, The Facebook Team מתוכן הפניה ניתן להבין כי נודיתי ממשפחת פייסבוק לנצח ואין לי אפילו טעם לנסות ולערער על כך, כי זו החלטה סופית. זעם רב אחזני מאחר ואפילו פושע חמור הנשפט ונמצא אשם בבית המשפט זכאי לערער על ההחלטה. ואז הבנתי כי אני צריך לשנות את נקודת השקפתי, בעצם הם עשו לי טובה. שום טוב לא יצא לי מפייסבוק במשך שלושת השנים בהן נימנתי עי חברייהם הפעילים , מודה אני כי גם השתמשתי בפייסבוק כבאתר היכרויות ע"מ ליצור קשר עם אנשים חדשים, אז מה?מה זה רשת חברתית? האם לא נועדה לקשר בין אנשים שונים בעזרת חבר מביא חבר? מה זה החארטא הזה?(כפי שהיה אומר יקיר ישראל ז'וז'ו חלסטרה) נוכחתי כי בעצם אף אחת מתוך כל עשרות הבחורות היפות שכה עמלתי על איתורן ושיכנוען לאשר את חברותנו, לא הייתה מוכנה אפילו לפגוש אותי לכוס קפה בחיים האמיתיים (ואני נראה טוב לכל הדעות), זה הכל פיקציה של חברות הטובה רק ליחצנים או לכאלו המשתמשים בפייסבוק כזירה להצגת ומכירת מרכולתם. בעצם מעניין לי את התחת לקרוא סטטוסים של אנשים שאייני מכיר. לאנשים עם גן התמכרותי כמו שלי, פייסבוק הינו אתר הרסני, שואב המון זמן ונותן לך רק אשליה של קשר עם חברים. כשירד לי האסימון, התנקתי מהכעס ועליצות אחזה בי כמכור לסם אשר הצליח סוף סוף להתנקות מהתמכרותו. ברוח זו ישבתי וכתבתי להם מייל תשובה, בו הודתי להם על החלטתם וציינתי כי אני מ'קווה כי יעמדו בהבטחתם שלא לצרפני יותר לעולם לפייסבוק. וכך הסתיימו קשריי עם פייסבוק, ואני מקווה כי באמת לנצח לא ניפגש שוב. .
 
למעלה