חנייה בכחול לבן

hen20001

New member
חנייה בכחול לבן

שלום. בחנייה בכחול לבן ללא תו חנייה, בזמן שאין תמרור בתחילת הרחוב המורה / מגדיר כי יש להדביק תו, האם הדו"ח חוקי ? תודה.
 
חוקי לצערנו

כן, כחול-לבן הוא תמרור בפני עצמו ואף מצויין בלוח התמרורים, ופירושו חניה מוסדרת בתשלום באמצעות כרטיסי חניה או כל הסדר אחר שקבעה הרשות המקומית. יש בעיה אחת שזה שירות לקוי לאזרח במתן מידע לגבי השעות והימים החייבים בתשלום או פירוט הסדר החניה שהעירייה מנהיגה במקום, אבל ברמת החוק היבש הם לא חייבים להציב תמרור כזה. תן לי לנחש שזה היה בתל אביב??
 

hen20001

New member
דווקא בנתניה,

ברח' משה הס, קפצתי לחמש דקות ממש לתקן תקלה בקופ"ח ולאחר חזרתי, ראיתי כבר דו"ח.
 
להבהרת ידיעתך

בתל אביב יש מקומות רבים מאוד ללא תמרור משולט ומסתפקים בתמרור הסימון כחול-לבן על המדרכה בלבד! אך ורק במקומות בהם הכחול-לבן שמור לדיירי האזור עם תו אזורי יש שילוט שמסביר את הסדר החניה הכולל במקום ואז יש גם התייחסות באילו שעות יש לשלם, ואילו במקומות בהם לא שומרים את החניה לתושבי האזור אין שילוט כלל שמפרט את הסדר החניה במקום, ועיריית ת"א לא מציבה שום שילוט שמפרט את השעות והימים החייבים בתשלום!
 

creth11

New member
בת"א הדבר היחידי שמוסדר הוא הצורך למלא

את הקופה של העיריה ולעמוד ביעדי התקציב השנתי זאת לידיעה שבתקציב השנתי של העיריה יש סעיף הכנסות מוגדר של X מיליונים מקנסות תעבורה עכשיו כך את אותו X חלק ב 300 יום אכיפה וחלק במיספר הפקחים ותקבל כמה כל פקח צריך להביא כדי שהתקציב ימומש. לראיה כמות התלונות על היתנהגות הפקחים והאכיפה הקלולקלת בעיריה זו. איני מבין מדוע לא הפרידו את הקנסות מהתקציב כפי שנעשה במישטרה כדי לימנוע חיבור כזה ולפחות למנוע את ההרגשה ולזות השפתיים שהפקחים ממלאים את קופת העיריה ונידרשים לעמוד ביעדי התקציב. בושה של עיריה ושל מדינה המרשה היתנהגות כזו.
 
למעלה