חניה ב... אפור-לבן?!

snOOpa

New member
חניה ב... אפור-לבן?!

לפני כ-3 שבועות חניתי ברחובות ע"י מדרכה בצבע אפור-לבן, בתחילת הרחוב ישנו שלט: "מקום חניה מוסדר בתשלום באמצעות כרטיסי חניה במקומות המסומנים..." לצד חלק מהבתים אכן מסומן כחול לבן- לצורך העניין על יד בניין מספר 11 המדרכה היא בצבע כחול לבן ובדו"ח כתוב שליד בניין זה חניתי ושהאוטו צולם, אך במציאות חניתי ע"י בית פרטי מספר 13 ולידו מדרכה בצבע אפור לבן-מלוכלך. מה פירוש הסימון הזה? אני התייחסתי אליו כאל סימון אפור, ידוע לי כי כחול-לבן = חניה בתשלום, אדום-לבן = לא לחנות, לבן=חניה לדיירים בלבד. יש למישהו מידע לגבי הסימון המוזר הזה?
 

shlang

New member
בחוק אין "לבן" או " אפור לבן", יתכן כי הכחול

דהה ואינו בולט, תמרור חייב להיות ברור , בולט ותקין אם הכחול דהה או חסר, תצלם את המקום בברור ותבקש להשפט, מנסיוני, אין טעם לבקש לבטל את הדוח כי לא יבטלו ולעיתים ע"י בקשה זו מנדבים פרטים לתובע שעלול לתקן.
 

snOOpa

New member
ככה חשבתי

זה לא כחול דהוי, זה ממש אפור לבן לחלוטין כמו שרואים צילמתי כבר את המקום וגם את שלט הרחוב אין סיכוי שיבטלו את הדו"ח? הוא פשוט דו"ח שגוי, כתוב בו 'הרכב חנה ליד בית מספר 11' וזה לא נכון בעליל, אפילו לא חנה מילימטר מול 11, כולו במלואו היה מול 13. תודה על התשובה
 

shlang

New member
חבל שלא צילמת עם פלאש, היה מבטל את הצל, בכל

אופן כמו שכתבתי קודם, תבקש להשפט, במשפט תוכל לחקור את הפקח על נושא המספר, סימון לבן אפור הינו חסר משמעות בת"ת וגם אינו מופיע בחוקי העזר.
 

snOOpa

New member
אני לא רחובותית

צילמתי בהזדמנות היחידה שהייתי שם אחרי הדו"ח עם מצלמה, לצערי האוטו הזה חנה בדיוק במקום אותו באתי לצלם והסתיר לי תודה רבה לכולכם על העזרה =] נשלח מכתב ערעור מחר ונקווה לטוב
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
זה בכלל לא חשוב ליד איזה בית חנית.

חשוב התמרור שבמקום האפשרויות העומדות לפניך - לערער בעיריה על הדו"ח ולציין בערעור שלא חנית בכחול לבן שהוא תמרור המעיד על חניה בתשלום ואתה מבקש שיבטלו את הדו"ח, במידה ותשובתם לא תמצא חן בעיניך תבקש להישפט וכשהם יציגו את הצילום בפני השופט הראה לשופט שזה לא כחול לבן וכמו כן הצג בפניו את צילום התמרור בתחילת הרחוב.
 

shlang

New member
הוא כותב שיש גם כחול לבן מול חלק מהבתים

לכן מספר הבית חשוב כאן, אם לא היה סימון בכלל אז למספר הבית לא היה חשיבות.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לא, במספר הבית ניתן לטעות

אבל הצילום של החניה מוכיח אם היתה עבירה או לא. אם לא היה צילום היתה מילה של הפקח מול מילה שלו ..... ונסה לנחש למי השופט היה מאמין? לפקח חסר אינטרסים או לנהג שלא רוצה לשלם?
 

shlang

New member
לפקח חסר אינטרסים? ככל שיביא יותר דוחות כך

יוערך יותר ע"י מנהליו. יש פקחים ואני מכיר כמה כאלה, שהאינטרס לרשום כמה שיותר דוחות , אפילו שאין עבירה, לך תוכיח אחר כך שאתה צודק, לענין הצילום, ניתן לצלם כל מדרכה שלא צבועה ולטעון שפה נרשם הדוח. רק משהו קטן, לפני כשנתיים באו לגרור רכב שחנה בכחול לבן, שהיה בהמשך לאדום לבן, שאלתי את הפקח למה גוררים אותו ונעניתי שזה לא העניין שלי, אמרתי שזה ועוד איך כן העניין שלי, לאחר כמה שניות עלה הפקח לגרר ונסע משם.
 

shlang

New member
בתל אביב, לא מצלמים, לעיתים קרובות הפקח

מצלם רק את מס' הרשוי של הרכב ללא אבני השפה, או התמרור.
 
למעלה