חניה בסאן פרנסיסקו

nushkaa

New member
חניה בסאן פרנסיסקו

אנחנו מתכננים לנסוע הלוס אנג'לס לסאן פרנסיסקו ברכב. שמענו שישנה מצוקת חניה בעיר ולכן עדיף בתוך העיר להתנייד בתחבורה ציבורית. ביררנו על חניה במלון וזה עולה בסבביבות 40$ ליום. האם מישהו מכיר אופציה אחרת? חניונים מחוץ למלונות?
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
עדיף אולי למצוא חניה קצת מחוץ לעיר אני מצרפת קישור לחניות ליד שדה התעופה. לפי החשבוןשלי יוצא לך כ-10$ ליום .. אני מצרפת גם קישור הראשון הוא לכל החניות הקיימים בעיר עצמה לא מצאתי מחיר. אנחנו אגב מצאנו מלון בשדה התעופה מלון טוב (מריוט) שקבלנו במחיר מצחיק דרך האתר של priceline והחניה היתה חינם. שווה לחשוב גם על זה אם כי זה ממש לא נוח אם שוהים כמה ימים בעיר.
 

springgirl

New member
../images/Emo207.gif האם צריך רכב בסן-פרנסיסקו ?

מגיעים בטיסה לסן-פרנסיסקו ומתכננים לשהות בה מספר ימים, אח"כ לשכור רכב להמשך הטיול. האם התכנון נכון או כדאי לשכור רכב גם לשהות בעיר? עד כמה המקומות המתויירים בעיר מפוזרים? האם התחבורה הציבורית נוחה ? מה כדאי יותר מבחינת העלות? תודה מראש לעוזרים.
 

oshiko

New member
תלוי בטווח של היעדים

אם מתכננים במשך כמה ימים להתמקד ב Fishermen's Wharf, Knob Hill, Telegraph Hill, Lombard Street וכדומה - אפשר ברגל ובציבורית. אם רוצים להרחיב לגשר שער הזהב, ליער Muir Woods וכדומה - קשה בלי רכב.
 

springgirl

New member
ועוד שאלה

מה נחשב כאזור טוב ללון בו? ואם יש המלצה למלון לא יקר, אז בכלל נהדר. ותודה רבה לעונים
 

nushkaa

New member
מצ"ב קובץ

בעלי הכין קובץ עם לינקים לכל מיני מלונות טובים של רשת מריוט (העדפנו אותם כי בעלי צובר שם נקודות מנסיעותיו דרך העבודה) כל המלונות בקובץ קרובים לאתרים התיירותיים וברמה גבוהה(קטגוריות 5 ו-6). אנחנו באופן אישי בחרנו את הראשון ברשימה, המחירים שם ירדו תוך שבוע ב-100$ דולר... ככל שמתקרבים למועד המבוקש.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
חס וחלילה מלקחת רכב בעיר אין צורך, יש תחבורה מצויינת. המקומות מפוזרים אבל אין בכלל בעיה להגיע לכל מקום בתחבורה ציבורית מעבר לכך חניה עולה הון וחבל על הכסף. בכל הטיולים שלנו או כשאנחנו מסיימים בעיר גדולה אנחנו מחזירים לפני כן את הרכב או כשמתחילים אנחנו לא לוקחים רכב עד שמגיע הזמן לעזוב את העיר.
 

springgirl

New member
גם אנחנו נהגנו לעשות ככה באירפה

וחשבתי אולי בארה"ב זה שונה, כי המרחקים גדולים יותר. תודה על התשובה.
 
למעלה