חנדוש איפה את

חנדושית עושה קישוטים מפימו

וחרוזיידה שליימה לעץ האשוח לכריסמס.....
יש לה חשבונאות שלמה לסוף השנה, דומני... אבל אני מוכנה לעזור ימוש: חנדושששששששששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!
חנדוששששששששששששששששששששיתייייייייייי!!!! היכן את יקירתי?
האם את מרגישה טוב בין המספרים?
האם זה מקומך הטבעי?
אפילו מאילת החמיאו לך! גם זכרים וגם נקבות!!!!!
והכל בגלל הסגול המסולסל הזה!!!
 

ים כחול

New member
שריתוש את משהו ! ../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif../images/Emo25.gif

תמיד אבל תמיד את מעלה חיוך ענקי על שפתייי
וכן גם המון צחוק מול המסך עד שהחתול שלי נבהל ממני ובורח חחחחחחחחחח
 
מתה על מספרים!../images/Emo6.gif

אפשר לעלות איתם...
ובצורה מפתיעה = גם לרדת
ביחד או לחוד...
בזוגות או בודד....
אבל הכי שווה ביחד....
וואלה איזו נוסחא!
 

חנדוש

New member
שמעתי מספרים אז באתי../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

עכשו נכנסתי הביתה זהו דוחות המס הוגשו ולפנינו הדוח השנתי ונמאסססססססססססססס לי מהעבודה הזו תודה לכל השואלות לכל המתעניינות שריתוש אנחנו עוד נדבר סמדוש דברנו פנינה נדבר וימוש ימוש ימוש רואה את חיוך וזה עושה טובבבבבבבבבבבבב ולכולם נשיקות
אין לי נוצות אין לי רעיון לטלפון אין לי אין לי אין לי אין לי
 

smady a

New member
חנדושית ממושית כמה זה ועוד כמה??

בטח את רואה מספרים בכל הביתתתתתתתת
 
למעלה