חמשת שאלות התמיכה הכי "שוות"

חמשת שאלות התמיכה הכי "שוות"

1) אינטרנט משעמם אישה התקשרה למרכז התמיכה הטכנית של אתר אינטרנט גדול בארצות הברית.היא ביקשה להתנתק מהאינטרנט ולעבור לחברה אחרת. כאשר נשאלה למה היא רוצה לעזוב השיבה:"אני מכירה את האינטרנט שלכם כבר בע"פ.הייתי במדור תרבות,במדור חדשות ובמדור מחשבים כבר 300 פעמים,אני רוצה אינטרנט אחר בבקשה" מסתבר שהאישה לא ידעה כי היא יכולה לצאת מהאתר ולגלוש לכל אתר אחר שהיא רוצה. 2) העכבר נתקע במקלדת אדם התקשר לתמיכה הטכנית בטענה שיש לו בעיה עם הפעלת העכבר, כשנשאל מה בדיוק הבעיה הסביר האיש כי הוא מזיז את העכבר אך לפני שהסמן מגיע לאן שהוא רוצה, העכבר נתקע במקלדת והוא לא יכול להזיז את היד עד לאן שהוא צריך. אין ספק שהאיש הרגיש מטופש כשהתמיכה לימדה אותו שהוא צריך רק להרים את העכבר ולהניח אותו שוב במרכז הפד. 3) מחשב בוער אדם התקשר לתמיכה טכנית של חברת מחשבים ושאל את השאלה הבאה:"שלום,האם המחשב שלי יכול לעלות באש???" איש התמיכה המבולבל ענה לו שבמצבים מסוימים, אכן,המחשב עלול לעלות באש. "מצוין" ענה המתקשר וניתק. 4) כונן תקליטורים תקוע אדם התקשר לתמיכה טכנית של החברה בה קנה את המחשב שלו:"נתקע לי הכונן תקליטורים,אי אפשר אפילו לפתוח אותו" התלונן. כאשר הגיע איש תמיכה אל ביתו הוא ראה שבאמת הכונן תקוע ולא מוכן להיפתח,הוא החליף לו את הכונן באחד אחר ואז החליט לעשות לאיש טובה ולהוציא מהכונן הישן את התקליטור התקוע. כאשר איש התמיכה הצליח סוף סוף לפתוח את הכונן הוא גילה את הבעיה האמיתית, בתוך הכונן היה תקוע פלופי דיסק 1.44.
5) המנצח של כל הזמנים אדם התקשר למרכז תמיכה טכנית בטענה כי הוא צריך להחליף את מחזיק הכוסות שנשבר לו. לאחר חקירה קצרה התברר כי הוא השתמש במגש של כונן התקליטורים כמחזיק לכוסות הקפה שלו.
 
למעלה