חמשת הדיברות - החוליה החלשה - סיבוב 3

the mnm factor

New member
חמשת הדיברות - החוליה החלשה - סיבוב 3

בסיבוב הקודם הודחו מאפיינים 2 ו-9, שהיו מאפיינים שנבדלו באופן משמעותי מן המאפיינים שנשארו בכך שלא ניסו להגדיר את תכונות אופי השחקן של קובי אלא להכליל ולתפוס אותו בהגדרה ביחס לשחקנים האחרים. אתם רציתם להיות ספציפיים ואני אוהב את זה. אז "ג'ורדן הבא" ו"אחד משלושת שחקני העשור" בחוץ ונשארנו עם עשרים. גם הפעם תצביעו לשני מאפיינים שלדעתכם מייצגים הכי פחות את קובי בריאנט, והסיבוב לא יסתיים עד שלא יהיו 10 הצבעות. אשמח לנימוקים להצבעות. מאפיניו של קובי הם: 1. חסינות מול לחצים. 2. קילר אינסטינקט. 3. יכולת יצירת מצבים. 4. דרייב ורצון לנצח. 5. בלתי עציר. 6. יכולת פוסט אפ. 7. מנהיגות ומעמד. 8. מקצוען. 9. קור רוח בקלאץ'. 10. מוסר עבודה גבוה. 11. gifted. 12. שחקן חכם. 13. יכולת עלייה מהמקום. 14. היכולת ללכת ימינה ומשמאלה באותה היעילות. 15. ביטחון עצמי ושחצנות. 16. רבגוניות. 17. וירטואוזיות מובנית. 18. שיפור מתמיד. 19. סוליסט. 20. שתלטן.
 

yoavj1

New member
11 20

11 - gifted זה לא משהו שמאפיין שחקן. שאר המאפיינים אומרים משהו, זה פשוט אומר שהוא שחקן מעולה. 20 - זה גם די חופף עם 19, וגם לא נראה לי שהוא לוקח יותר זריקות ממה שמצפים ממנו.
 

Or Amit

New member
11 ו-14.

אני מסכים לגבי 11. לגבי 14 זה פשוט הדבר האחרון שלדעתי מתאר אותו מבין האופציות הללו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מאוד פשוט

לפני שמישהו פה יקפוץ נבהיר שזה לא שקובי לא מקצוען אלה פשוט אני נוטה להאמין שכל השחקנים ב-NBA נחשבים למקצוענים ועל אחת כמה וכמה הסופרסטארים הגדולים כך שזאת לא איזה תכונה ייחודית או משהו שונה ביחס לשאר השחקנים או שמיחד את קובי ולכן זאת נראית לי תכונה מיותרת בשלב הזה.
 

the mnm factor

New member
טוב, אז בשל מיעוט בהצבעות אצביע גם: 11 ו-14

קובי בהחלט gifted, אבל בניגוד לשאקיל, אצלו הנתונים ההתחלתיים מכריעים לחלוטין, קובי השתפר בכמעט כל אספקט של כשרון שהיה לו בצעירותו. היכולת ללכת שמאלה וימינה היא משהו שיש לקובי, אבל ברמות הגבוהות זה משהו שיש להמון שחקנים והדבר לא מאפיין את קובי בעיניי.
 

somone141

New member
מעיף את 15 ו-18

ביטחון עצמי - כן, שחצנות - לא. לעיתים הביטחון העצמי מצטייר כשחצני בעיני אלה שלא יודעים לעשות את ההפרדה, אבל זהו אופיו של האיש, הוא כל כך מאמין בעצמו ובסך הכל מדגיש את מה שנכון לדעת כולנו. שחצנות וביטחון עצמי אלו שני הגדרות שונות. קובי של היום לא יותר טוב מקובי של 2006, לא רואה שיפור כלשהו. ההבדל הוא בצוות שחיברו לו, לא בו אישית. גם את 20 הייתי מעיף, אם הייתי יודע את המשמעות שלו.. שתלטן טוב או רע? עדיין מחכה לתשובה מהכותב.. ואגב, GIFTED זו הגדרה מאוד מתאימה לקובי ולשחקנים מסוגו. אלו אתלטים בודדים שבורכו בכישרון כל כך גדול ולכן זו הגדרה שכן מאפיינת אותו.
 

webber44

New member
19 20

למרות שבמשחקים האחרונים זה קצת בולט אצלו לא הייתי אומר שהוא סוליסט או שתלטן. יודע לקחת על עצמו את המהלכים ברגעים החשובים- זה כן, אבל לא שתלטן או סיליסט בניגוד לעברו.
 

the mnm factor

New member
כן, אבל כאן מדובר על קובי בריאנט בכללותו

ומכיוון ש"עברו" מייצג חלקים בו, צריך להתחשב בו ולקחת את מאפיניו בחשבון. האם זה משנה את תשובתך?
 

webber44

New member
אותו דבר

אפשר לומר על כמות נכבדה מהתכונות שרשומות שם. לדוגמא: בהתחלה הוא לא היה בלתי עציר, ובטח שלא מנהיג, והנה עכשיו מייחסים (בוא לא נכנס לוויכוח של מי מייחס) לו את התכונות האלה. אני התמקדתי בעיקר בדברים שאם היה צריך לסכם היום את הקריירה של קובי הם לא היו מופיעים שם, ואותם לפי דעתי צריך להוציא מהרשימה. עוד יותר מזה, ברגע ששחקן מצליח לשפר אצלו תכונה שלילית למשהו חיובי (חוסר מנהיגות-> מנהיגות, אגואיסטיות-> שיתוף, וכו' אלה רק דוגמאת), זה נזקף לזכותו ואפקט הניגודיות מגדיל את החשיבות של התכונה כחיובית בגלגול החדש שלה בגלל הפער שנוצר בין העבר להווה.
 

STEVE NASH

New member
8 ו-14

הקפצה
 

bostonForever

New member
17 ו 6

שתיהן תכונות שיש לו, אבל לא מגדירות אותו ולא הופכות אותו למה שהוא.
 
למעלה