חמשיר לילה טוב - צריך עזרה

86Dman86

New member
חמשיר לילה טוב - צריך עזרה

שלום רב, אני מחפש דרך מקורית להגיד לחברה שלי לילה טוב. סוג של חמשירון. חשבתי על זה המון ואין לי דרך להתחיל. זה לא חייב להיות קשור בהיכרח אליה, סתם מצחיק, חמוד ונחמד. אם למישהו יש רעין, אשמח לשמוע. זה מה שהיא רשמה: דברתי עם אחד לא משהו מיוחד הוא ביקש שאכתוב ברכת לילה טוב מאחר וקשה לי עם מילים ונגמרו לי התירוצים החלטתי לנסות, מקווה שאעמוד בציפיות. אז אחרי השיחה, אפרד בברכה שתהיה שינה מתוקה על מטיתך הרכה שברכך תחלים כדי שתוכל לעשות שיאים(במרוצים ובדברים אחרים) עכשיו, תרשה לי לסיים לפני שתתרעם מהחרוזים המעצבנים שמתחילים לעלות על העצבים אז ניפרד בהבטחה שתורך בפעם הבאה
 
קודם כל חמשיר...

הוא כשמו ...עשוי מחמש שורות בלבד... הנה דוגמא... הפעם תורי לכתוב הגיע עם חמשיר שאותך ירגיע אז ליל-מנוחה שבחובו ברכה ובחלומותייך אני אופיע החוקים הם ששורה ראשונה , שניה וחמישית מתחרזות ושורה שלישית ורביעית גם...לחוד... מקווה שלך עזרתי מעט ואת בעייתך פתרתי כמעט והיא כה תשמח ולך לא תברח ולך נשאר לחבקה לאט
 
למעלה