חמישי בוקר!

אשת נמש

New member
כמה זמן לא פתחתי בוקר

אתמול היה לי יום מעייף וארוך אבל ממש נחמד. הגופן- הייתי ממש קרובה אלייך. היום אני בבית- עוד רגע מוציאה את הבנות וחוסרת לחרופ קצת
יום נהדר לכולן!
 

shmupie

New member
איזה כיף לך

מקווה שבאמת תצליחי לחרופ. אצלי לא עובד אף פעם...
 

אמאבולי

New member
בוקר טוב! אם אפשר לקרוא לזה בוקר...

היה לילה דפוק. קטנתי בחרדת נטישה מטורפת משום מה, בוכה תוככדי שינה "אמא", מתעוררת מלא. בקושי ישנתי וגם המעט שישנתי היה דפוק ולא נוח ולא יעיל בכלל. אוף. והיום יום כ"כ קצר, ב12:30 כבר חוזרים מבצפר בגלל הצום, ומלבד ים עבודה יש כמובן גם הכנות לשבת- נקיונות כביסות ובישולים שיאלצו לחכות כולם לשישי.. שונאתתזה. מתנחמת בזה שזו רק תקופה, יודעת שבעוד שבועיים- שלושה- חודש גג יורד העומס בעבודה ואז אני חוזרת להיות גמישה יותר, עם בוקר לבית, ובוקר להליכה, ומידי פעם השלמות שעות שינה.. ניסיתי אתמול לראשונה לצפות במרוץ למיליון בשידור חי. זוועה. לא מבינה למה לא כולם מחכים יממה וצופים בזה באינטרנט, לוקח חצי מהזמן ללא כל הפרסומות המעיקות האלה!
 

shmupie

New member
הבת שלי כל לילה מתעוררת

ורוצה לבוא למיטה שלי. אני אשמה יודעת... אין לי כח להיאבק בזה...
 

shmupie

New member
בוקר טוב

אצלנו בלילה האיש הגיע באמצע הלילה והלך באמצע הלילה וגם השעתיים שהיה בבית בילה אותן ער עם קטני.
היה לילה בעיקר מעייף. הבית שלי פחות או יותר מסודר. אתמול סידרתי ושטפתי (הייתי צריכה להוציא עצבים על משהו..) אז נשאר לי "רק" מיליון כביסות. למזלי בישולים עושה אמא שלי, השאירה לי להכין רק את האורז שזה באמת הכי קל. בתוכנית היום ללכת לנחם אבלים. תגידו מותר לקחת לשם את הפיצקית?
 

shmupie

New member
לא יודעת

אצלנו כשחוזרים מבית קברות זורקים את כל הבגדים לכביסה לנקות מעליך את הטומאה. ולא לוקחים ילדים קטנים לבית קברות. אצל האבלים הם יושבים עם אותם הבגדים כל השבוע אז איך זה עובד עם עניין הטומאה??
 

נ ט ש ה

New member
לא יודעת. אני מעולם לא הוטרדתי בזה.

ילדים ותינוקות הם חלק ממעגל החיים. ואני לא מבינה הרבה בטומאה וטהרה, אבל ממה שאני כן מבינה, טומאת מתים, שבעבר הייתה בעייתית בגלל כניסה למקדש היא כיום בכל מקום (בכלים פתוחים שהיו בבית המת, בעצים, ברופאים וכו') , וממילא אין לנו מקדש, ככה שהיא אינה רלוונטית לאיש מלבד לכהנים וגם זה רק בקרבה ממש למת או בכניסה לבית קברות.
 

hell cen be fun

New member
אני הבאתי את הפיצית שלי

בערבים כשסבתא שלי נפטרה, זה עשה ממש טוב לאבלים
 

נ ט ש ה

New member
בוקר טוב!!

אתן תשנאו אותי על הסיפור הבא: החתיך קילח את הקרפוצונת, והניח אותה במיטה עד שאני אסיים עם הקרפוצה. היא נרדמה. חיכיתי שתעורר. קמה הבוקר. לא אכלה מ-17:00 אתמול. קמתי כמו פמלה אנדרסון, ועכשיו אני שואבת כדי להחזיר לעצמי את היכולת לנשום. אני מעבירה היום פעילות בגן של הקרפוצה. ומבשלת שבת ענקית. אחלו לי הצלחה.
 

נ ט ש ה

New member
בתפריט:

מרק תירס (V), פרגיות, קוסקוס
בטטות (גיסתי מביאה) וברוקולי (שנראה לא יצא משהו. מחכה לטעום..) וקינוח (שגם מביאים..) לבוקר: עוף בפסטו
בורגול (גיסתי..) ירקות בתנור, תפוחי אדמה ולקינוח- גילדת תות
. וכמובן סלטים: עגבניות שרי בתנור, סלט ביצים, אבוקדו, כרוב וכו'. הפעילות הייתה על 5 צבעים של פירות וירקות. היה ממש נחמד. איזה פחד זה לעמוד מול 30 ילדים.. אבל היה סבבה. והם לא רגמו אותי בעגבניות!!
 
בוקר אור

יש לי היום יומולדת ואני מתלבטת איך להעביר את היום. נכון שלצאת לסיבוב שופינג בקניון יהיה מפנק מספיק? (בערב אנחנו יוצאים לחגוג, בינתיים אני עם עצמי) (העוזרת היתה אתמול ובשבת אנחנו בצבא, אז אין לי נקיונות ואין לי בישולים..)
 
למעלה