Golf Bravo
New member
חמורים בשירות רכבת ישראל?
חמורים בשירות רכבת ישראל?
זו לא בדיחה, או מתיחה לאביתר. אני עושה מאמצים להשיג את התמונות (אשר קיימות למיטב ידיעתי) המתעדות שימוש בחמורים במהלך בניית מסילת הרכבת לירושלים. אני מתכוון לבניית המסילה בשנים אלה ולא בשנת 1890. לפי המידע שקיבלתי החמורים נשאו על גבם שלטי מרחק אשר הוצבו לאורך המסילה. אביתר, אני מניח שאם התמונות היו מגיעות לארכיון המפואר, ודאי היית חולק אותן עימנו.
חמורים בשירות רכבת ישראל?
זו לא בדיחה, או מתיחה לאביתר. אני עושה מאמצים להשיג את התמונות (אשר קיימות למיטב ידיעתי) המתעדות שימוש בחמורים במהלך בניית מסילת הרכבת לירושלים. אני מתכוון לבניית המסילה בשנים אלה ולא בשנת 1890. לפי המידע שקיבלתי החמורים נשאו על גבם שלטי מרחק אשר הוצבו לאורך המסילה. אביתר, אני מניח שאם התמונות היו מגיעות לארכיון המפואר, ודאי היית חולק אותן עימנו.