חמורים בשירות רכבת ישראל?

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
חמורים בשירות רכבת ישראל?

חמורים בשירות רכבת ישראל?
זו לא בדיחה, או מתיחה לאביתר. אני עושה מאמצים להשיג את התמונות (אשר קיימות למיטב ידיעתי) המתעדות שימוש בחמורים במהלך בניית מסילת הרכבת לירושלים. אני מתכוון לבניית המסילה בשנים אלה ולא בשנת 1890. לפי המידע שקיבלתי החמורים נשאו על גבם שלטי מרחק אשר הוצבו לאורך המסילה. אביתר, אני מניח שאם התמונות היו מגיעות לארכיון המפואר, ודאי היית חולק אותן עימנו.
 

vitamin P

New member
ואיי מגניב

חמורים בשירות רכבת ישראל?
זו לא בדיחה, או מתיחה לאביתר. אני עושה מאמצים להשיג את התמונות (אשר קיימות למיטב ידיעתי) המתעדות שימוש בחמורים במהלך בניית מסילת הרכבת לירושלים. אני מתכוון לבניית המסילה בשנים אלה ולא בשנת 1890. לפי המידע שקיבלתי החמורים נשאו על גבם שלטי מרחק אשר הוצבו לאורך המסילה. אביתר, אני מניח שאם התמונות היו מגיעות לארכיון המפואר, ודאי היית חולק אותן עימנו.
ואיי מגניב
בתוואי הררי שכזה באמת נוח להשתמש בחמורים אבל לא יותר פשוט להשתמש בכלי רכבת או ברכבת שנוסעת שם? נשמע מוזר ונחמד ביחד
 

hck

New member
אכן, חמורים

ואיי מגניב
בתוואי הררי שכזה באמת נוח להשתמש בחמורים אבל לא יותר פשוט להשתמש בכלי רכבת או ברכבת שנוסעת שם? נשמע מוזר ונחמד ביחד
אכן, חמורים
חבל שלא ביקשתם תמונות שהם עדיין עבדו שם. בכל אופן הם העמיסו על החמורים ציוד (מלט וחול)ליציקת עמודי המהירות, הבלימה ועמודי פילוס המסילה (חביות מים הקרונית פרקה להם כל כמה מאות מטרים). זה עובד ככה: הרכבת מוציאה מכרז. הקבלן זוכה במכרז. הקבלן מארגן פועלים שהם "במקרה" ערבים. הערבים מביאים את כלי התחבורה הנוח ביותר לעבודה על המסילה --> חמור! ולא תמיד יש אפשרות להיעזר בקרונית עקב כך שיש קו אחד בלבד והרבה כלי עבודה הנדסים שנעים בו (מווסת, פלסר, מנוף ,רבד).
 

vitamin P

New member
יש מצב שצילמתי אחד או שמדובר ב

אכן, חמורים
חבל שלא ביקשתם תמונות שהם עדיין עבדו שם. בכל אופן הם העמיסו על החמורים ציוד (מלט וחול)ליציקת עמודי המהירות, הבלימה ועמודי פילוס המסילה (חביות מים הקרונית פרקה להם כל כמה מאות מטרים). זה עובד ככה: הרכבת מוציאה מכרז. הקבלן זוכה במכרז. הקבלן מארגן פועלים שהם "במקרה" ערבים. הערבים מביאים את כלי התחבורה הנוח ביותר לעבודה על המסילה --> חמור! ולא תמיד יש אפשרות להיעזר בקרונית עקב כך שיש קו אחד בלבד והרבה כלי עבודה הנדסים שנעים בו (מווסת, פלסר, מנוף ,רבד).
יש מצב שצילמתי אחד או שמדובר ב
חמור רגיל
בחודש אוקטובר או נובמבר השנה ערכתי סיור בתחנת בר גיורא לפני הנחת המסילה התשתית הייתה מוכנה והאיתות היה קיים
ממש בצמוד למסילה ליד מבנה התחנה עמד חמור קשור לעץ(צילמתי והעלתי לפורום) אני אחפש את השרשור למרות שעדיין אי אפשר לדעת אם מדובר בסתם חמור או חמור מסילתי
במקום היו גם משאיות וכלים כבדים אז...
 

vitamin P

New member
לא נראה לי שזה חמור רכבתי../images/Emo6.gif

אכן, חמורים
חבל שלא ביקשתם תמונות שהם עדיין עבדו שם. בכל אופן הם העמיסו על החמורים ציוד (מלט וחול)ליציקת עמודי המהירות, הבלימה ועמודי פילוס המסילה (חביות מים הקרונית פרקה להם כל כמה מאות מטרים). זה עובד ככה: הרכבת מוציאה מכרז. הקבלן זוכה במכרז. הקבלן מארגן פועלים שהם "במקרה" ערבים. הערבים מביאים את כלי התחבורה הנוח ביותר לעבודה על המסילה --> חמור! ולא תמיד יש אפשרות להיעזר בקרונית עקב כך שיש קו אחד בלבד והרבה כלי עבודה הנדסים שנעים בו (מווסת, פלסר, מנוף ,רבד).
לא נראה לי שזה חמור רכבתי

אבל אפשר להזכר בו ובתמונות אחרות כאן: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=39928988
 
אתה חייב להשיג לי אותן. אני מת מזה:

חמורים בשירות רכבת ישראל?
זו לא בדיחה, או מתיחה לאביתר. אני עושה מאמצים להשיג את התמונות (אשר קיימות למיטב ידיעתי) המתעדות שימוש בחמורים במהלך בניית מסילת הרכבת לירושלים. אני מתכוון לבניית המסילה בשנים אלה ולא בשנת 1890. לפי המידע שקיבלתי החמורים נשאו על גבם שלטי מרחק אשר הוצבו לאורך המסילה. אביתר, אני מניח שאם התמונות היו מגיעות לארכיון המפואר, ודאי היית חולק אותן עימנו.
אתה חייב להשיג לי אותן. אני מת מזה:
זה ענק !!!!!!!!!!!!!!!!! היכן התמונות ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה