חמוץ מתוק חלק ב

חמוץ מתוק חלק ב

...היינו קרובים מאד, הסטת קווצת שיער סוררת ממצחך הצידה. קרבת את שפתיך לשפתי, ברוך ובעדינות מפתיעה נצמדנו לנשיקה ארוכה, איטית ואוורירית כמו ענן של סוכר דביק מתוק.
המתיקות הזו ממכרת ומסוכנת, חשבתי ביני לבין עצמי, נהנית וגם חוששת לטעום את הלשון שלך, שמשתנה תוך כדי, פעם נכנעת ומתאימה את עצמה לפיתולי הלשון שלי, או מסתערת וממלאת את כל חלל הפה עד כדי הישתנקות, מכריזה על כיבוש טריטוריאלי.

אנחנו מתנתקים טיפה, אתה מישיר מבט, וספק אומר ספק שואל ׳את יודעת שאני שלך כבר מזמן, רק לקח לך זמן לא לפחד מזה׳
אני מהסה אותו עם אצבעי, ונצמדת אליו להמשך עירבוב לשונות, הפעם הטעם קצת חמצמץ.....
׳אני ואתה, זו חידה׳ אני עונה בהתחמקות. האם באמת ידעתי? מתי התחלתי להסתכל עליו באור הזה? אולי זה קרה כששערו התחיל להכסיף בצידי הרקות? עד אז הוא היה יותר מדיי בייבי-פייס..ושטותניק...או שזה היה כשנסענו ביחד לטיול משפחות בצפון, ושנינו טרחנו יחד, באינטימיות, על הכנת ארוחת הערב ואחריה על הדחת הכלים, כשכולם היו עסוקים?.... כך או כך, זה התחיל כנראה מזמן, אבל אף אחד מאיתנו לא העז לחשוב, שלא לדבר על לפעול בכיוון... ובכל זאת זה פתאום עלה כסערה אל פני השטח, ועכשיו אנחנו כאן, אצלו במשרד, נחבאים מהעולם, והולכים לאיטנו בנתיב שנקרא ׳בגידה׳.

׳רצית שנדבר, לא?׳ החזרתי אותנו למציאות.
׳כן...׳ אתה עונה מהורהר, ׳אבל לא מוצא את המילים, אני יכול להראות לך בגוף?׳

בעצם מה יש לומר? ששנינו נמשכים זה לזה? ששנינו אוהבים ומכבדים את בני הזוג שלנו, אבל לכל אחד יש איזה סדק, איזה מדרון חלקלק? שהמגע באותו הלילה שבו לראשונה כמעט ו׳חצינו את הקווים׳ נצרב בעורנו ושוב לא ירפה?

אפשר היה לומר את כל זאת, ועוד, אבל שתקנו.
הבטתי לתוך עיניו, וידעתי. ידעתי שהחברות שלנו חזקה, ותשמור עלינו. ידעתי שאני יכולה לסמוך עליו בעיניים עצומות, שהוא לעולם לא יפגע בי..... ידעתי גם שאני משחקת באש. וכשיש אש מישהו עלול לחטוף כוויה.....
ההיגיון שלי הלך והתערפל, ומגע ידיו בבשרי, שאחזו בי לחיבוק ארוך ונעו לכל אורך גופי, הצמידו אותו לשלו, וליטפו ומעכו.... המגע הזה החליש את כל אותות המצוקה, עד שדעכו וחדלו.
התכופפת לחלוץ את נעלי. ידיך טיילו במעלה רגלי, דרך פנים הירכיים שלי. נדחפות אל מתחת לחצאית, מקלפות מעליי בקלות את התחתון, ואחריו את החצאית. משם אל צווארי, ידיך ניגשו לשיערי האסוף, התירו אותו, פיזרו את שערותי סביב כתפי. עצרת לרגע להתבונן בתוצאה, אני ערומה בפלג גופי התחתון, שיערי פזור..... התחנה הבאה היא החולצה שלי שפרמת את כפתוריה באיטיות מכוונת, ואז עירסלת בידיך את שדיי שעדיין היו נתונים בחזיה. מעכת את שדיי תחת ידי הנגר הגסות שלך, שיחקת עם הפטמות דרך שכבת הבד הדקיקה של החזיה, וניסית לשלוף אותם מהחזייה, אך ללא הצלחה.
הרחקת לצדדים בעדינות את הכתפיות של החזיה, והמשכת במלאכת ההפשטה עד שרק מחרוזת לצווארי הקיפה את בשרי.
׳את המחרוזת אני עלול לקרוע׳, אמרת, ואני הסרתי אותה מצווארי עבורך. הנחת אותה בצד, בעדינות, על ערימת הבגדים שקילפת ממני. מבטך לא מש מפניי, מביע את אשר המילים לא יודעות. בגב ידך החלת מלטף את לחיי, מטשטש באצבעך דימעה קטנה שניקוה לה בקצה העין שלי.

אני שוכבת למחצה על הספה, ראשי על מסעד היד, רגלי מוטלות לצדדים, פשוקות מעט, ידי מטיילת לה במשעול הלח הנפתח בין ירכי, אתה מתנתק ונעמד, כדי להסיר מעליך את בגדיך.
אני מחדירה לתוכי אצבע, ומוציאה אותה לטיול סביב הדגדגן. ושוב, טובלת, ומקיפה, אתה מביט בי ערום, נשען בישבנך כנגד השולחן הגדול מולי, ואני בשלי, טובלת אצבע, מוציאה באיטיות, ובתנועה מעגלית סביב הנקודה.
מפליא אותי הרגע הזה. הראש שלי לא עסוק בלחשוב, ולנתח, אני צפה לי במימד אחר, מתבוננת לראשונה בגופך שניצב מולי חשוף, גלוי, ומענגת את עצמי בלי שמץ מבוכה, מתענגת על מבטך, שעוקב בדריכות אחרי התנועה, ובידך שמצטרפת אל ידי, וגם היא שולחת אצבע, פנימה, לטבילה חמה, יוצאת חזרה ומשלימה סיבוב או שניים.
 
וואוווו

"מענגת את עצמי בלי שמץ מבוכה"

את כותבת נפלא

איזה רגע מדהים זה..ואת מכניסה אותנו בדיוק לתחושות ולמראות...
מעולה! תודה!
 

JILSER

Member
תוכנית ההתנתקות

תוכנית ההתנתקות לא תמיד עובדת
 
חלק ג כמעט אחרון

אתה ניצב עכשיו מולי בערום מלא. אני מתרוממת לישיבה, ואתה ניגש אלי ומתכופף, ושוב אנחנו נפגשים לנשיקה ארוכה ואיטית, שנמשכת כאילו הזמן עצר מלכת.
אתה מתיישב לצידי על הספה ואוסף אותי אליך לעירסול, מחבק, משחק לי בשיער ושב לנשק אותי, ידך אוחזת בי בעורפי ואוחזת בו חזק, ואתה מעמיק את תנועות הלשון שלך, שיוצאת ונכנסת וטועמת כל חלקה בפני, בצווארי, בתנוכי אוזני, במורד בית החזה לעבר שדיי.
הלשון שלך משתהה באיטיות, מתגרה ונסוגה, ורק כאשר הפיטמות שלי מתחדדות נוכח הציפייה, רק אז אתה נוטל פיטמה לפיך, מנשק, מלחלח בלשונך ולבסוף נוגס בשיניך.... אני נאנחת ומתמסרת, שוקעת לאט בתוך הספה עד שכל גופי נתון מתחתיך, עצמותי מתחת עצמותיך, ואני מטה את ראשי מעט הצידה, כך שהוא תלוי באוויר, בעת שפיך מתמסר כולו לשני הגושים הרוטטים מעונג תחת לשונך.
בידך השניה אתה אוחז באיברך הזקור, ומחכך אותו נוכח שפתי התחתונות התפוחות, מסתבך בתלתלי ערוותי, מעורר אט את הדגדגן הנחבא אל הכלים, ומפזר את הלחות שמתחילה להיקוות בין רגלי, סביב כיפת איברך.
ידי חופנות את פלחי ישבנך, אני מרטיבה אצבע בפי ושולחת אותה לטיול מעקצץ במורד עמוד השידרה שלך, עד לנקב התחתון שלך בואכה עצם הזנב. המגע הרטוב שלה מעורר אותך, אנחה חומקת בין שפתיך, ותנועות האגן שלך מתעגלות ומתברגות סביב מרכז הכובד של אגני.
בידי השנייה אני שולחת יד אל אשכיך התלויים, ומלטפת אותם, מערסלת אותם בידי ואז מושכת קלות. אני חשה בתנועת הדם בתוכם, בחום העולה בגבך.
אתה מזדקף, מתיישב בגבך על הספה, שולף קונדום ומלביש אותו עליך, איברך כבר מלא וזקור, הדם מכה בראשו, ואני מתיישבת עליך ומוליכה את אגני הישר מעליך, אתה ניצב בפתח, משתהה, ואז נדחף פנימה, מסתייע ביד אחת שמנתבת את דרכך, וביד השניה מחפש את הדגדגן ומיטיב עליו את אחיזתך לעיסוי ממוקד.
אני ניצבת מעליך בבירכיים כפופות, מעלה ומורידה את אגני, מניעה אותו בתנועות סיבוביות להיטיב את המגע לאותה נקודת חיכוך חמקמקה פנימה, שמענגת ושולחת זרמים אל רשת העצבים בגופי. אני מרגישה איך הקצב שלנו תופס תאוצה, נשענת ביד אחת כנגד הספה ליד ירכיך ובידי השנייה אוחזת בבטן שלך, בעצמות האגן שלך, לבל אפול.
אני מטה ראשי לאחור, מקשתת גבי עם כל תנועה כלפי מטה, ראשי מיטלטל מעצמו, ואנחות גרוניות משתחררות לשקט שעוטף אותנו, ומתמזגות זו בזו.
שדי הולמים בקצב גובר, אני כבר לא מצליחה להתמיד בקצב, וידיך החסונות תופסות פיקוד ומרימות אותי מעלה כנגד זיקפתך שמאיימת להיתפרץ.
׳חכה׳ אני מתחננת, מתמסרת לתנועה, לחיכוך, לא רוצה שייפסק, מדי פעם מסיטה את אגני בתנועה מעגלית, להרגיש את איברך נחבט בדפנות הפנימיות שלי, ואני מרגישה איך כל תנועה כזו מקשה עליך להתמיד, ואתה נאבק בעצמך להישתהות, למתוח את הרגע הזה עוד קצת ועוד....
 

Do4Last

New member
מהמם...וכתוב חושני ומעורר כל כך...

אפשר גם חלק ד/ה/ו...
 
איזה כיףףףף

תודה!
יהיה חלק ד עם תפנית בעלילה...
סתם
לא יודעת
עוד אין לי המשך
צריכה קצת לחשוב על זה.
 
הפעם נראה לי

שאלך על raw food ;)

תודה! ככל שהמוזה תשרה עליי, והזמן יעמוד לרשותי......
ילדודס+ארוחת ערב+כל השיט שמסביב.....
 
למעלה