חלמתי חלום ממש מוזר.....

  • פותח הנושא gsh10
  • פורסם בתאריך

gsh10

New member
חלמתי חלום ממש מוזר.....

תקראו איזה חלום מוזר היה לי: שאח של מוטי ( אם יש לו בכלל) משתתף בחידון וכדאי להישתתף בו הוא צריך לפגוש את התאמות כשמרי קייט ( לא מרי קייט אולסן מי שקוראת לעצמה מרי קייט בפורום...)שומעת את זה היא מתחילה לחהיתחנן אליו שיקח אותה ואז הוא באמת לוקח אותה והיא רושמת את זה בפורום בשמחה אחריי זה היתעוררתי ביגלל שהיתרגשתי כי אני עושה את הטקס שלך תחילת שנה...ואז חזרתי לישון פיתאום אני מרי קייט ועוד כמה ילדים מהפורום בקבלה סתם ככה אחריי שניה כבר הייתי בבית מול הטלוויזיה כשראיתי את מרי קייט שרה שירים משידורי המהפחה (את מסננת אותי,משה אתה לא קיפוז....יום שישי!) (אני ממש לא אוהבת את התוכנית הזאת..) ואחריי זה היתעוררתי לשעה שלמה ואחרי זה עוד פעם חזרתי לישום וראיתי שלרי ( מכל כך מעט זמן) רוצה לעזוב ושואלים את ריילי (מרי קייט) אם זה בסדר היא לא ענתה תשובה והמכונית נסעה אחריי זה היא אמרה רגע! וכל החלק הקידמי של המכונית היה למלע (חחחחחח........) אחריי זה היתעוררתי ואמרתי שאני יספר לכם את זה בבוקר (עכשיו) חזרתי לישוןם וחלמתי שאני רושמת לכם את זה וכשסיימתי היתעוררתי כדי לרשום לכם את החלום נכון הוא ממש מוזר?
 
חחחחחח

חמודה זה נישמע לי חלום מצחיק אבל אני צריכה להתארגן לבית ספר
אז לא גרתי לקורא כי אני יאחר (מתאים לי על תחילת שנת הלימודים ) מבטיחה שאני ימשיך לוקרא כדיחזור בי בי ושנה טובה
 

motib4

New member
../images/Emo12.gif חחח...

אח שלי? אח שלי בן שלוש, עוד לא...
יכול להיות שיש לו חיים נסתרים ואנחנו לא יודעים!?
 

boli bop

New member
גלריה - שימו לב

כאן אתם יכולים לשרשר כל מיני ברכות שעשיתם לפורום או יום הולדת או כל דבר אחר העיקר שיהיו קשורים לתאומות אולסן או לפורום התאומות בתפוז. אז אני יתחיל ואני שמה אנימציה שעשיתי לפורום שלנו בתפוז מה אתם חושבים ? תשרשרו ברכות וגם תגובות
 

boli bop

New member
תקלה

אני לא יכולה לשים את האנימציה כי היא גדולה ממה שאפשר לשים בפורום אז כל מי שבפורום רוצה לצור איתי קשר יכול דרך המסנג´ר שלי.
 

מריה12

New member
חחחח איזה מגניב!

חלום מגניב לאללה.. ואת לא הישתתפת בו?
 
למעלה