"חלם ברכבת: המסילה תמתין 5 שנים"

מצב
הנושא נעול.

lunaluna1

New member
"חלם ברכבת: המסילה תמתין 5 שנים"

"חלם ברכבת: המסילה תמתין 5 שנים"
מעיתון הארץ. אני לא מבין מה פתאום כולם עושים את עצמם מופתעים - תאריכי הסיום והבנייה היו ברורים תמיד, וזה לא שפתאום כולם גילו שיהיה פער כזה.
 
אני חושב שרכבת ישראל החלה

"חלם ברכבת: המסילה תמתין 5 שנים"
מעיתון הארץ. אני לא מבין מה פתאום כולם עושים את עצמם מופתעים - תאריכי הסיום והבנייה היו ברורים תמיד, וזה לא שפתאום כולם גילו שיהיה פער כזה.
אני חושב שרכבת ישראל החלה
לבנות את הקטע הנ"ל כבר עכשיו בעיקר בכדי להביא את הפרויקט הזה כמה שיותר קרוב לנקודת ה "אל חזור". וחוץ מזה, מרור שהקטע הנ"ל יושלם לפני ששאר התוואי יהיה מוכן, הרי לחצוב את המנהרות שבקו לוקח הרבה יותר זמן מאשר להקים סוללות עפר וגשרים.
 

IgKh

New member
משהו מעניין

"חלם ברכבת: המסילה תמתין 5 שנים"
מעיתון הארץ. אני לא מבין מה פתאום כולם עושים את עצמם מופתעים - תאריכי הסיום והבנייה היו ברורים תמיד, וזה לא שפתאום כולם גילו שיהיה פער כזה.
משהו מעניין
"מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "בקטע ענבה-שעלבים נעשו עבודות התשתית המוקדמות ההכרחיות, והכרוכות בהתחלת העבודות בקטע המסילה הבא, המקשר בין פאתי מודיעין והקו המהיר לירושלים." לפי הציטוט הנ"ל צומת דניאל יהיה משולש מסילתי, או שלא הבנתי נכון?
 

luckydude

Active member
חומר למחשבה...

משהו מעניין
"מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "בקטע ענבה-שעלבים נעשו עבודות התשתית המוקדמות ההכרחיות, והכרוכות בהתחלת העבודות בקטע המסילה הבא, המקשר בין פאתי מודיעין והקו המהיר לירושלים." לפי הציטוט הנ"ל צומת דניאל יהיה משולש מסילתי, או שלא הבנתי נכון?
חומר למחשבה...
כריית המנהרות תיצור כמות אדירה של עודפי עפר. אם למישהו היה קצת חזון במדינה הזאת אולי היו יכולים להשתמש במנהרה הזאת כדי לשנע את החומר הזה.
 

luckydude

Active member
"במנהרה הזאת" - > "בקו הזה"

חומר למחשבה...
כריית המנהרות תיצור כמות אדירה של עודפי עפר. אם למישהו היה קצת חזון במדינה הזאת אולי היו יכולים להשתמש במנהרה הזאת כדי לשנע את החומר הזה.
"במנהרה הזאת" - > "בקו הזה"
 

mucool2

New member
השאלה אם הגשר מתאים למשאיות עפר

חומר למחשבה...
כריית המנהרות תיצור כמות אדירה של עודפי עפר. אם למישהו היה קצת חזון במדינה הזאת אולי היו יכולים להשתמש במנהרה הזאת כדי לשנע את החומר הזה.
השאלה אם הגשר מתאים למשאיות עפר
 

mucool2

New member
לא ברור מהציטוט

משהו מעניין
"מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "בקטע ענבה-שעלבים נעשו עבודות התשתית המוקדמות ההכרחיות, והכרוכות בהתחלת העבודות בקטע המסילה הבא, המקשר בין פאתי מודיעין והקו המהיר לירושלים." לפי הציטוט הנ"ל צומת דניאל יהיה משולש מסילתי, או שלא הבנתי נכון?
לא ברור מהציטוט
סביר שב"פאתי מודיעין" שבכתבה הכוונה היא לאזור שעלבים בכלל ולא לחתנת הרכבת בשם זה. בכל אופן, נכתב כאן לא מזמן שראש עיריית מודיעין פנה לשר התחבורה בבקשה לסלול משולש כזה ושר התחבורה נענה בחיוב (לא ברור לי מה זה אומר על סלילת משולש כזה בפועל, שתתבצע, אם בכלל, בעוד שלושה-ארבעה שרי תחבורה לפחות).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה