אני חושב שרכבת ישראל החלה"חלם ברכבת: המסילה תמתין 5 שנים"
מעיתון הארץ. אני לא מבין מה פתאום כולם עושים את עצמם מופתעים - תאריכי הסיום והבנייה היו ברורים תמיד, וזה לא שפתאום כולם גילו שיהיה פער כזה.
משהו מעניין"חלם ברכבת: המסילה תמתין 5 שנים"
מעיתון הארץ. אני לא מבין מה פתאום כולם עושים את עצמם מופתעים - תאריכי הסיום והבנייה היו ברורים תמיד, וזה לא שפתאום כולם גילו שיהיה פער כזה.
חומר למחשבה...משהו מעניין
"מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "בקטע ענבה-שעלבים נעשו עבודות התשתית המוקדמות ההכרחיות, והכרוכות בהתחלת העבודות בקטע המסילה הבא, המקשר בין פאתי מודיעין והקו המהיר לירושלים." לפי הציטוט הנ"ל צומת דניאל יהיה משולש מסילתי, או שלא הבנתי נכון?
"במנהרה הזאת" - > "בקו הזה"חומר למחשבה...
כריית המנהרות תיצור כמות אדירה של עודפי עפר. אם למישהו היה קצת חזון במדינה הזאת אולי היו יכולים להשתמש במנהרה הזאת כדי לשנע את החומר הזה.
השאלה אם הגשר מתאים למשאיות עפרחומר למחשבה...
כריית המנהרות תיצור כמות אדירה של עודפי עפר. אם למישהו היה קצת חזון במדינה הזאת אולי היו יכולים להשתמש במנהרה הזאת כדי לשנע את החומר הזה.
התכוונתי שישמו מסילות על הגשריםהשאלה אם הגשר מתאים למשאיות עפר
ואיך יעמיסו על הרכבות?התכוונתי שישמו מסילות על הגשרים
ושימלאו את הרכבת בעודפי עפר ישירות מאיזור הכרייה.
לא ברור מהציטוטמשהו מעניין
"מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "בקטע ענבה-שעלבים נעשו עבודות התשתית המוקדמות ההכרחיות, והכרוכות בהתחלת העבודות בקטע המסילה הבא, המקשר בין פאתי מודיעין והקו המהיר לירושלים." לפי הציטוט הנ"ל צומת דניאל יהיה משולש מסילתי, או שלא הבנתי נכון?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.