חליטת עלי פטל אדום - ובאנגלית

Gill Gallad

New member
חליטת עלי פטל אדום - ובאנגלית../images/Emo35.gif

יעצו לי לשתות חליטת עלי פטל אדום החל משבוע 34 להריון. עם זאת הוזהרתי מפני הפטל השחור - אשר מזרז צירים ולידה. אני גרה בחו"ל - מה עלי לחפש? יש כלכך הרבה סוגים של BERRY... לפטל רגיל קוראים RASPBERRY, אך האם לכך הכוונה ב"פטל אדום"? ומה זה פטל שחור? על BLACKBERRY לא שמעתי (זה לא אומר שאין כזה דבר כמובן...). תודה מראש.
 

shir007

New member
מצטרפת לשאלה!!!

לפי מה שאני יודעת צריך לבקש RED RESPBERRY FOR BLANCHING אבל אני לא בטוחה... ועוד לגבי החליטה (גם לגבי עלי פטל וגם לגבי שומר) - מה הכמות שצריך לשים בכוס אחת? תודה!!
 
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif../images/Emo39.gifshir007.....

בוקר טוב תוספת קטנה ,למה שטיר כתב לך. הפטל rubus idaeusזה הפטל האדום. *יש להימנע ממינונים גבוהים בשלבי ההריון המוקדמים , מחשש להמרצת הרחם. *הפעילות מהעלים של הפטל על הגוף , שהם עוזרים ומכינים ללידה. וכשנוטלים אותם בשלבי ההריון האחרונים הם ממריצי רחם רבי השפעה,יש להם תכונת כיווץ,והרפייה *הפעילות מהפרי על הגוף,משתן,משלשל,וממריץ את בלוטות ההזעה,ומטהר.
 

shir007

New member
תודה ושאלה...

הבנתי שכדאי לשתות 3 כוסות ביום משבוע 34 מלא כי זה מחזק את הרחם. אני בשבוע 35-האם זה בסדר לשתות כ"כ הרבה? כדאי אולי לחכות לשבוע 37? תודה!
 

Sonata Of Tears

New member
ממ..באמת שאלה

בעיקרון השם המדעי שלו זה Rubus Idaeus בעיקרון אם לא תמצאי .אז את יכולה להדפיס תמונה לבקש כזה בחנות הטבע.. איפה את גרה אגב?
 

bflygirl

New member
ניתן גם בדרך היישנה

להשרות פירות פטל בחומץ תפוחי-עץ ולהשתמש כמי גרגור, משקה מרענן לקייץ ומקור מעולה לויטמין C במיוחד בחודשי החורף. ליטול 1-2 כפיות קטנות בכוס מים לפי הטעם ולגבי התה- Rubus idaeus - Raspberry לשתות עד שלוש סיפלי תה במהלך שלושת החושדים הראשונים בריכוז נמוך יחזקו את הרחם וייסייעו ללידה ניתן גם להמשיך אחרי הלידה כדי לשקם את הרחם במהירות יחסית וברוכה הבאה לפורום וגם קישור מעניין
 
למעלה