חלוקת משלוחי מנות למילואימניקים

ניר נגר

New member
חלוקת משלוחי מנות למילואימניקים

בפורים תנועת בלת"מ הולכת לחלק כ -100 משלוחי מנות למילואימניקים בשטחים, תודה לסלקום על התרומה... כולי תקווה שקצת מתוק ישפר את ההרגשה של האנשים היקרים, המילואימניקים, שמקום להיות עם משפחתם בחג הפורים נמצאים במחסומים, במארבים ובפעילות יזומה על מנת להגן על כולנו... תודה להם מכל הלב
 

maoz9

New member
בזה אתה צודק ניר

יש כאלה שנמצאים במחסומים, במארבים ובפעילות מסכנת חיים בכל מקום אשר צה"ל נזקק להם... אבל הרוב המוחלט: הם אלה היושבים על התחת בבית ומטיפים מוסר, ולא נושאים בעול אשר נושא את המדינה. בלא שירותם של אותם אנשים... לא אתה לא אני וגם לא יושבי הכורסה לא יזכו - לא לדמוקרטיה , לא לחופש הביטוי, לא ל"פחות מיסים", לא לגדל ילדים. כדאי שנזכור היטב מה קודם למה- כאשר אנחנו עוסקים בעצם הזכות והחובה לשרת בכל אשר נוצרך במילואים. מתוך אותו עדר של יושבי כורסאות- החלה להעלות הסיסמה כאן לא בא לי .... פה כן בא לי...זה לא מתאים לי... ומסיתים בהתמדה כנגד פעילות צבא הגנה לישראל. בלי קשר להמצאותם על הקשת הפוליטית, רבים רבים מבינינו מבינים כי האנרכיה המוחלטת ופירוקה של מערכת ההגנה על ישראל בדרך. יאומרו מיד אוחזיקרנות המזבח "אבל מה אם חופש הביטוי? דמוקרטיה?" יש לענות להם - אם תתפרק המערכת המאחדת את כולנו, לא תהיה לנו לא דמוקרטיה במגבלותיה הרבות ולא חופש ביטוי גם לא כורסאות לרפד בהם את עכוזנו.
 

tezao

New member
אתה קורא את מה שאתה כותב?

מזמן לא קראתי גיבוב של סיסמאות עבשות כמו שאתה כתבת. אתה כותב: "עוסקים בעצם הזכות והחובה לשרת בכל אשר נוצרך במילואים". מה זה "נוצרך"? האם להיות עבד נרצע של איזה רס"ר מטבח מטומטם וחייליו הערסים זה "נוצרך". אני לא מתבייש לספר לך שלאחר חוויה כזו פעם אחת החלטתי שאני מתחיל לעשות בעיות. אני לא סנג'ר ועבד של אף אחד. דרגות לא דיברו אלי כשהייתי בן 18 והם בטח לא מדברות אלי עכשיו.בנוסף, הקשר בין המשימות אליהן קוראים אותי, לבטחון המדינה הוא באמת מקרי בהחלט. בנוסף, למותר לציין, שעבור כל "חווית" מילואים אני צריך לשלם מכיסי מאחר ותקבולי המילואים מוגבלים עד תיקרה מסוימת שמעליה המילואים הם על חשבוני. לסיכום, מה לעשות שהמציאות טופחת על פניהן של המליצות שלך?
 

maoz9

New member
ראשית רציתי להודות לך

על יכולתך הפנומנלית בהבנת הנקרא - (כפי שהתבטא בעבר שופט העליון שמגר : "מאז הגדלת מספר 'עסקני המשפט' הולך הדור ופוחת "...) 1.לגבי 'עובש' זה תלוי בטעמך בגבינות. 2. לגבי נוצרך- נראה שהאדם הסביר מבין כי ההיקש כוון ל"פעילות מבצעית בטחונית מסכנת חיים" ע"פ המתווה של הדרג המדיני קרי- הממשלה הנבחרת בדמוקרטיה- סרבנות פוליטית מכל סוג היא עוד פונקציה שתוביל לאנרכיה מוחלטת. נראה שכמה ליצנים המשלהבים עצמם באקסטזה לא מבינים מהן ההשלכות של אובדן אחריות מוחלטת בחוודת ההחרבה הטוטאלית. במאוחר ובמוקדם, הם יופתעו לגלות (והיום לא כל כך רחוק) כי כי אין להם כבר קרקע לעמוד עליה. זאת בעודם ממשיכים להתלונן בלי להבין את משמעותו של התפרקות כללית של צה"ל כולו. כדאי להבין שיש לאזן בין מחאה על תנאים (חיוני ביותר) לסדום ועמורה ערכית. 3. אני רוצה להתנצל מראש אם "פעילות מסכנת חיים" עבורך - היא ניקיון מטבח. לא לכך כוונו הדברים של הנחתום. אם אתה רומז כי פגעתי באיזו ציפור נפש שלך(?) משמע גירוז סירים וליקוק מחבתות הרי אני מתנצל כפל כפליים- וקורא להפצת עצומה כלל לאומית למען תופסק ההתעללות הנפשעת של רס"רי המטבח באשר הם בחייל מילואים נאמן שכמותך. אכן רס"רי המטבח מזרי אימה הם- קיצוץ הסלט ופריסת הלוף היא אכן משימה שלא רבים סיימו אותה ושרדו כדי לספר עליה בחוצות העיר.... אני מודה כי בשירות המילואים מעולם לא ביצעתי פעילות מסכנת חיים ברמה נכבדת שכזו- אלא רק כאלה שאילצה כמה קצבים באיכילוב והדסה בפעמים נפרדות לשלוף חלקי מתכת שמשום מה מכונים בעברית רסיסי קליעים. 4. רוח הנעורים משובבת הנפש שלך "דרגות לא דיברו אלי כשהייתי בן 18 והם בטח לא מדברות אלי עכשיו" אכן גורמת לכולנו לחוש פה שמדובר כאן בהפגנת הנוער נגד ביטול הטיול השנתי מול מורי בית הספר. המציאות ביחסי גומלין בין אזרחים מגויסים לגוף הבטחון המגן על החברה כולה מורכב יותר. 5. אני חושב שצה"ל עושה נכון מאוד בכך שהוא מגביל את שכר המקסימום לתשלום מילואים (כפי שראוי היה שיעשה במשק ככלל)- ומאידך אני חושב שחובה לדרוש כי משרד האוצר את הבטחון יעלה את השכר המינימלי והחציוני של חיילי המילואים לרמה המתקרבת לשכר הממוצע במשק. לסיכום, לראיית עולם מסוג "חור המנעול" יש מין נטיה מוזרה כזו לטפוח בשתי סתירות מצלצלות על פניהם של מציצנים נצנצנים באור יקרות.
 

טיין

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif מבדח שנון וקולע ../images/Emo6.gif

גיליתי בימים האחרונים את הפורום והופתעתי חלקית מאובדן העשתונות הכללי,למרות שיאמר לזכותו הפורום שהוא לא משעמם לרגע, בכל זאת מתברר שיש עוד כאלה ששומרים על שפיות. כשיד אחת רוצה לשפוך את המים בפראות של ילדים מופרעים, חייבת להיות יד שניה שתשמור שהתינוק לא ישפך איתם יחד.
 

tezao

New member
ואני גם רוצה להודות לך

קודם כל תודה על הציון בהבנת הנקרא (למרות שכתבת בפירוש כ ל אשר נוצרך...) כנראה שבשל יכולותי המוגבלות בהבנת הנקרא לא הבנתי דבר ממה שכתבת (או שאולי זה כן בגלל שאתה משתמש בסיסמאות ע ב ש ו ת - כן, כן- כמו הגבינות). מכל מקום אני רוצה להודות לך על כך שנתת הכשר למעשיי (כי כאמור זו לא פעילות מסכנת חיים). יש לי רק שאלה אחת: למה אתה בעד הגבלת השכר שמזכה בתגמולי מילואים (ומכל מקום לא מדובר במיליון דולר לחודש)? מדוע חייל מילואים, באשר הוא חייל מילואים, צריך להיפגע בשכרו בשל היציאה לשירות מילואים? האם יש לך נימוק ענייני?
 

maoz9

New member
הוכחת בדיוק את מה שאני

חושב על יכולתך הקוגנטיבית. חבל להשחית מילים, אולי באמת כדאי שתוציא פטור 21 יש לך אחלה קייס...
 
למעלה