חלופה לקרונועי IC3? "הגיע" ציוד נייד לקו הישן לירושלים.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
סגירת קו בית שמש-ת"א אינה עומדת על הפרק.

אפשרות סגירת הקו לירושלים לנוסעים או בכלל
לדעתי, לא סביר שהקו הקיים לירושלים ייסגר בשום אופן.
1. קודם כל, קו בית שמש- תל אביב הוא חלק ממנו ואין לתושבי בית שמש חלופה רכבתית לקו הזה.
2. היה תכנון לחבר את תחנת האומה עם תחנת מלחה באיזושהי דרך שלא ידוע לי אם תצא לפועל.
3. תחנת מלחה היא תחנת נוסעים די גדולה שהושקע בה כסף רב כך שלא ימהרו לסגור אותה, והיא ותחנת האומה נמצאות בשני קצוות שונים של העיר כך שהן ישמשו את שני צידי העיר והסביבה...
אם כבר פתחו את הקו הישן מחדש לא ימהרו לסגור אותו לאלתר מהסיבות שהעלתי כאן מבחינה כלכלית ומבחינה היסטורית ומבחינת שימוש.
סגירת קו בית שמש-ת"א אינה עומדת על הפרק.
קו בית שמש-ת"א נתפש כקו מצליח שנמצא במגמת עלייה מתמדת.
באשר לקטע בית שמש-ירושלים: תאורטית, ניתן לבצע שינוי ייעוד למבנה התחנה והשטח ולמכור אותם לגורם עסקי כלשהו שיגלה עניין. מהם הסיכויים לכך? זו כבר שאלה אחרת ותלויה רבות בתגובת הציבור והמערכת הפוליטית לצעד שכזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה