חלון התגובות לא נפתח במוזילה
שלום לכולם, משום מה, היום כשנכנסתי לאתר תפוז או נענע (NET.NANA.CO.IL) וניסיתי לפתוח את חלון התגובות (התגובות שאנשים מוסיפים אחרי כתבה) שמתע לב שהחלון נפתח לגודל ממש קטן ואין דרך להגדיל אותו. (שימו לב לתמונה המצורפת) מישהו יודע מה קרה? מה ניתן לעשות כדי לתקן את המצב? תודה רבה! תמונה: http://img160.exs.cx/img160/7601/tguvot.jpg
שלום לכולם, משום מה, היום כשנכנסתי לאתר תפוז או נענע (NET.NANA.CO.IL) וניסיתי לפתוח את חלון התגובות (התגובות שאנשים מוסיפים אחרי כתבה) שמתע לב שהחלון נפתח לגודל ממש קטן ואין דרך להגדיל אותו. (שימו לב לתמונה המצורפת) מישהו יודע מה קרה? מה ניתן לעשות כדי לתקן את המצב? תודה רבה! תמונה: http://img160.exs.cx/img160/7601/tguvot.jpg