חלומות

mr_lonely

New member
חלומות

חלמתי אותך אמש. חולם אותך ביום. כנראה שגם הלילה אחלום ואתעורר עם חיוך על שפתיי.
 

liat1953

New member
כל לילה../images/Emo29.gif

מבקשת,מתחננת אנא,בוא... אך אתה מסרב לא מגיע... אולי,אולי לא אבקש ובהפוכה תגיע... צריך כנראה לשנות את ההרגל...
 

mr_lonely

New member
הולך על הקצה

אני תמיד הולך על הקצה. מתרגלים עם הזמן, את יודעת. הושט ידך ואמשוך אותך, אומרת. ואם אושיט יד ותמשכי, התוכלי ? אני תמיד הולך על הקצה, את יודעת ! התוכלי גם את כך ללכת כמותי ?
 

mr_lonely

New member
אוווךךךך

מה לא כאן ? מריחים....
 

liat1953

New member
ביום מן הימים

איתך אהיה אם תרצה או לא תרצה. כך לעצמי הבטחתי ואתה,לא סרבת. אך השעה עדין לא הגיעה ואני מתאפקת. אם תרצה או לא תרצה-אגיע ושוב,אחבק כמו שאתה אוהב.
 

mr_lonely

New member
עוד יבוא היום

עוד יבוא היום, אראה לך מלכות שמיים. תפארת כוכבים אגיש לך, אפרוש לפנייך. עוד יבוא היום ואקרב אליך, לא רחוק היום, אקרבך אליי. אלגום שפתייך, טובים מיין. אטעם פרי גנך ואשבע.
 

liat1953

New member
עוד יבוא היום/אהוד מנור

לא יכולתי להתנתק מהשיר שכתב אהוד מנור, בהמשך לכותרת שלך. עוד יבוא היום
ביצוע: נתנאלה מילים: אהוד מנור לחן: מתיכספי עוד יבוא היום עוד יבוא היום כמו אנקור אל גן בסתיו כן אני רואה כן אני רואה אותו כולו לבן וסב הוא כוכב תועה הוא כוכב תועה המתקרב לכאן עכשיו עוד יבוא היום עוד יבוא היום יכה בחליליו. עוד יבוא היום עוד יבוא היום ושוב נהיה יחדיו בלי די הוא ניגון עתיק הוא ניגון עתיק שנתגלו תוויו הוא חי כמו חבר ותיק כמו חבר ותיק שנעלם ושב אלי עוד יבוא היום עוד יבוא היום הנה הוא מעלי. כשיבוא היום כשיבוא היום חייכי לי במבט רטוב. את תהיי אמי את תהיי אמי אני ילדך הקט הטוב תקראי בשמי תקראי בשמי ובן ירקוד עם בת ברחוב עוד יבוא היום עוד יבוא היום אולי הוא כבר קרוב. כשיבוא היום כשיבוא היום נלך באור חדש אור פז את תהיי טובה את תהיי טובה זבת חלב ודבש כמו אז את תהיי קרובה את תהיי קרובה ובידך נרגש אוחז עוד יבוא היום עוד יבוא היום יצא מתוק מעז.
 

mr_lonely

New member
Here you are ! ../images/Emo25.gif

Come on, come on And touch me, Babe. Can't you see that I am not afraid ? What was the promiss that you've made ? Why don't you tell me what she said ? What was the promiss that you've made ? I'm gonna' love you Till the heven will stop the rain I'm gonna' love you Till the stars will fall from the sky For you and I. ( Come On - The Doors )
 
למעלה