חלומות של שבת!

Sapirush12321

New member
חלומות של שבת!

שבת שלום! מה שלומך טופי?:)
היה לי חלום מעניין על נחש. וחלום אחר גם מעניין.אשמח לשמוע פירוש.

בחלום הייתי במקסיקו יחד עם חבר שלי, באיזשהו אי יפייפה שהיינו בו כשטיילנו בדרום מרכז אמריקה.
המים היו טורקיז מהממים. חבר שלי החליט שהוא קופץ למים, אבל לא מהחוף אלא ממקום שהמים כבר היו עמוקים. הוא קפץ ונשאר בקצה, כלומר ליד החומה שהפרידה בין המים ליבשה. אני מסתכלת לצד שמאל ואני פתאום רואה נחש ים, דיי גדול עולה עם הראש שלו, מסתכל וישר נכנס לתוך המים. אני ישר צעקתי לחבר שלי שיצא מהמים כי ראיתי נחש. חבר שלי היה טיפה אדיש לזה. והנחש נכנס בו אבל הוא לא עשה לו כלום. והייתי בשוק שהוא לא עשה לו כלום, והייתה לי גם הקהלה.
זהו.


בחלום השני, אני הייתי עם כמה חברים באיזה מקום ליד יער. לא יודעת למה, אבל אני הייתי ערביה. לפחות נראית כמו ערביה (וזה מוזר כי אני ימנית בדעותיי). לבשתי חולצה לבנה ומשהו שחור ארוך, אולי חצאית.. אני אני הרגשתי שאני ערביה.
בינתיים סתם נכנסתי לטייל בתוך היער, ואז באו חיילים אל הקבוצה ההיא של החברים שלי( או אנשים שפשוט רצו להרוג אותנו.) והם הרגו את כל החברים שלי. אני הייתי ביער אז ברחתי עוד פנימה וקיוויתי שלא יחפשו אותי. בסוף מצאתי מקום להתחבא. וכמה זמן אף אחד לא הגיע. פתאום כמה בנות מצאו אותי. ניסיתי לברוח מהן, והיה מרדף כזה אבל הן הרגו אותי בסוף. זהו, מוזר מאוד.

תודה רבה, מחכה לפירוש :)
 

טופי33

New member
שלום לך ספיר היקרה

החלום הראשון מתייחס לקשר הזוגי שלך עם החבר .
הוא מבחינה רגשית חווה אותך בצורה עמוקה יותר .הוא מוכן להיכנס לקשר עמוק יותר לשם כך יש לפתח ולהעצים את המישור המיני לכן יש נחש שמייצג מיניות.
בחלום השני בא לידי ביטוי הרצון והצורך להשתנות .הערבייה מזכירה אישה דתיה ובעצם מייצגת אותך בעברך כנערה .כמו כן הערבייה מייצגת את תקופת השרות שלך.נראה לי שיש קשר בין שני החלומות החלום הראשון מציג את הבעיה והשני את הפחדים ואת הצורך בשינוי .
מותך בחלום מראה שעלייך להיות אדם חדש לחלוטין.
בהצלחה רבה
 

Sapirush12321

New member
טופי!

תודה רבה על התגובה המהירה.
מאוד שמחתי לקרוא את הפירוש, מאוד התחברתי. זה נכון, הכל נכון.
תודה רבה לך ושבת שלום!!:)
 
למעלה