חלום על חבר טוב בלי ראש...

n i r i t i

New member
חלום על חבר טוב בלי ראש...../images/Emo5.gif

אני בדרך כלל לא מתעניינת בפרשנות לחלומות שלי, אבל הפעם זה מטריד אותי... יש לי חבר טוב מזה כ-4 שנים. הוא גיי ונשא איידס בערך שנה וחצי. אנחנו מדברים פחות בזמן האחרון. לפני כמה לילות חלמתי שאני יושבת ומדברת איתו, אבל הוא ללא ראש. הוא סיפר שכחלק מהטיפול היו צריכים להוריד לו את הראש. הוא בעצם ישב ודיבר איתי רק עם גוף וצוואר. דיברנו כאילו העניינים כרגיל, רק היה לי עצוב. אולי זה חשוב שבשיחה האחרונה איתו (לפני החלום) הוא סיפר שהנגיף אצלו בדם בעלייה (מאז התברר שהבעיה היתה בבדיקה, והוא עדיין במצב מצויין). עדיין נורא עצוב לי כל פעם כשאני חושבת על החלום הזה
. יש למישהו רעיון ? ראש כרות מסמל משהו ספציפי ? תודה, נירית
 
../images/Emo128.gifתגובה

קודם כל אמרת בהודעה שזה אף פעם לא הטריד אותך כל החלומות שאת חולמת אבל הפעם זה מטריד אותך אני חושב שענין האידס גם צריך להטריד אותך בעניין החלום ברובם חלומות שמדברים על ראש פגוע כרות או פצוע בכל צורה שהיא מעלה סימן שאלה בקשר לסימן שעלייך לבדוק את אמינותם של הסובבים אותך. בחלומך יש גם מבט דיי ברור לעיתים קרובות כאשר חבר או מישהו קרוב פצוע או חולה והמחשבות עליו רבות הן עולות בחלום בצורות שונות ומשונות כאשר גיבור החלום הוא אותו חולה במקרה שלך זה אידס.
 

niritcat

New member
רגע...

קודם כל, תודה על ההתייחסות. דיברת על אמינות. הכוונה לאמינות של אותו אדם ספציפי, או בכלל של אנשים שאני בקשר איתם? ואתה גם אומר שאני חושבת עליו הרבה לכן הוא גם הופיע לי בחלום. נכון? אני אשמח גם לשמוע עוד מחשבות מאחרים.
 

niritcat

New member
אבל, לכאורה לפחות, הנושא של לאבד

אותו לא נמצא כרגע על הפרק. אומנם הוא נשא, אבל התרופות פועלות היטב וכיום אפילו אי אפשר לאתר את הנגיף אצלו בדם. מה שכן, זה באמת עשה לי עצוב והרמתי אליו טלפון בעקבות החלום. אז אולי בכל זאת אני חושבת על לאבד אותו...
 
../images/Emo128.gifתגובה

למה את משנה את הכינוי שלך? שאמרתי אמינות התכונתי לסובבים אותך
 

gulchatai7

New member
תוספת תגוגה

אני נירלי ש חבר שלך פשוט מאוד גא ומאוד עקשן .קשה לו בצהל כי שם הוא צריך לעשות רק משה עומרים לו ולא משה הוא רוצה. זה הכול והכול היה בסדר את לצריך לדוג.
 
למעלה