חלום על דירה של חברה

אור_30

Active member
בוקר טוב,

רקע כללי:
מעבר דירה קרב ובא, לחצים בעבודה, בית, הרגשתי שהכל סוגר עליי. הטריגר שהיה עם אמא מאוד הפעיל אותי יחד עם הטיפול שאני עושה שבסוף הבנתי שבמקום להעביר הלאה את מה שאמא שלי נתנה לי אני עם הגב לעולם והפנים אליה, וחייבת להחזיר לה כל מה שנתנה לי במקום להעביר הלאה. כאילו בכלל צריכה להגיד לה תודה שטרחה והביאה אותי לעולם.
לא, לא חייבת לה כלום.
הייתי בחרדה כשבוע, בכיתי המון, ניקיתי ממני עוד שכבה, יחד עם המון אסימונים שנופלים.
הרגשתי חנוקה לא היה לי אויר יותר, תרתי משמע.
בכיתי, רציתי רק להיום, רק לרגע, הורים להישען עליהם, להיעזר.
היה תהליך עמוק עם המטפלת שלי, של התנסות בגוף, ולא רק במילים. להסכים לשחזר את הטראומה שאמא מרביצה לי ואוסרת עליי לבכות
הנשימה נעתקה, זה היה סיוט לחוות את זה בגוף, הבנתי איך ברחתי למיינד להיגיון, הייתי בטוחה שזה יהרוג אותי
נתתי אמון במטפלת שלי, המתמסרתי
זה היה ממש לא פשוט, אבל אסימונים מטורפים נפלו, הקלה גדולה, חזר האוויר
במקביל האצלתי סמכויות, שיקפתי בעבודה ועם בת הזוג שלי, הורדתי ממני דברים
גם עם אמא, רק בלי לומר יותר מדי, פשוט להחליט, אני לומדת שזה עובד איתה בכן לא שחור לבן.
כעסתי על העולם שאני תמיד צריכה לשלם יותר מכולם על טיפולים, על תאונת דרכים רגשית שאמא שלי עשתה טעות והביאה אותי לעולם ואני משלמת על זה!!!
היה גל מאוד מאוד קשה.

רקע לחלום: זו חברה שמטרגרת אותי כי יש לה הכל. משלמים לה: דירה, חשמל, מים, ארנונה, קופ"ח, חתונה, פלאפון.. הכל!
בעצם אני תוהה מה היא בכלל משלמת
משהו לא מאוזן
הצטערתי שנתתי לבעלה להתערב לי בחיים, לייעץ לי, שהוא בכלל רדום רציני. הרבה במשפחה מדברים על זה שהוא הגיע על מוכן, הם גם עשו הסכם ממון.
סליחה לי שנתתי לו י.כוח עליי, היא פאסיבית.
היא חברה מהתיכון של שנים, אבל התעוררתי ומשהו מתחיל להשתנות.
הבנתי כמה היא פאסיבית באמת, משהו שם ממש לא תקין, הוא שולט בה והרחיק את כולם ממנה.
כי על פניו זה נראה מדהים, אבל זה לא באמת.
**תזכורת לחלום קודם: בעלה חנק את התינוק והייתה אדישה.

החלום:
חלמתי שהייתי עם חברה (אין לי מושג מי) והלכתי לדירה של החברה הטובה (הפאסיבית), דירה ריקה.
לא פרצנו, ידעו שבאנו אבל אני לא זוכרת אם היא ביקשה שנגיע.
אין לי מושג גם איפה הם היו.
הבית שלה היה רדוף רוחות! אמאלה
אני לא זוכרת אם הרוחות דברו איתי, זה מפחיד. זה הגיע מהחלון במטבח
יש לי צמרמורת מלכתוב
התינוק שלה הושאר לבד
ישן על השיש, בקצה כמעט נופל, באתי ותפסתי אותו בזמן
היו 2 סלונים בדירה: 1 רגיל, והשני (חדש) שבכלל לא מזמין לשבת.
הספה צמודה לשולחן שצמוד למזנון
 
נערך לאחרונה ב:

אלישבע777

Well-known member
שלום אור,

הפרוש שלי לחלום על הבית רדוף הרוחות

את וחברה שלך הולכים לבקר את חברתך הוותיקה מהתיכון. אתן נכנסות לבית אבל היא, בעלה והתינוק אינם בבית, הדירה ריקה!!

כבר בפתיחה יש משהו מוזר. זו חברה וותיקה שלך ויש לה הכל בחיים, משלמים לה את כל ההוצאות הקבועות וגם יש לה בית [מפואר?] עם שני סלונים! אחד מהם חדש. מוזר שכל המשפחה עזבה והשאירה דירה ריקה וגם פתוחה שאפשר להיכנס.

יש לי כמה פרושים לקטע הפתיחה. אין צדק בעולם. את נולדת למשפחה לא מתפקדת, מחפשת תמיכה וזוגיות יציבה ( לאחרונה סוף סוף מצאת), זקוקה לתמיכה רגשית מקצועית, עובדת קשה לפרנסתך. את יוזמת, עושה ותומכת ומשתפת והיא – נולדה עם כפית של כסף בפיה! מה היא עשתה בחיים שהיא במצב כלכלי מעולה ( בזכות אחרים), בית יפה, תינוק חמוד ובעל. אושרם של אחרים, לפעמים מנקר עינים ומציב לנו מראה מול הפנים להשוואה! אנו עובדים קשה, טובים לאחרים ולנו אין כלום והם – לא עושים כלום בחיים והכל נוחת עליהם כמן מהשמיים! היא מטרגטת
אותך במציאות, אבל בחלום – היא כבר לא!!

היא ברחה, או נמלטה, או נעלמה והשאירה את כל חייה מאחור , [בהמשך נראה שהיא השאירה גם את התינוק!] חברתך הפסיבית שיש לה הכל והיא לא עושה כלום, עשתה משהו מדהים – עזבה את ביתה ( ועוד עם בעלה השתלטן, גס הרוח) מגיע לה!! היא עכשו כבר אינה בטווח ראייתך, היא במקום אחר, היא כבר אינה מטרגטת אותך. את לעומתה – יציבה, מטפלת בעצמך, עושה מעשים טובים, יש לך זוגיות טובה ואת מתחילה סוף סוף להסתדר – למרות נקודת הפתיחה הנמוכה שלך – לעומתה. מצבך עכשו ברגע זה בחלום – הרבה יותר טוב! הדשא שלך – ירוק יותר!

בהמשך מתגלים דברים מדהימים הבית שלה רדוף רוחות מפחידות ומעוררות צמרמורת. והן נכנסו (?) דרך חלון המטבח. מטבח = טֶבַח, האם עומד להתחולל טבח? מכל מקום הרוחות השרו פחד מוות. הקטע הזה מראה שהיא לא ברחה בגלל שהיא רצתה לברוח. הקטע אומר שהבית הבריח אותה החוצה!! היא שמקבלת הכל בחיים – נבעטת מביתה בגלל רוחות רפאים איומות. הרוחות יודעות שהיא פסיבית ולא נוטה לפעול ולזוז. היא רגילה לקבל. אבל הפעם היא היתה חייבת לעשות מעשה נורא מבחינתה. מגיע לה! אבל בסוף אנו מגלים למה מגיע לה עונש כזה, ומה היה תפקידך בכניסה לביתה ללא הזמנה ואכן זה מצמרר!

בקטע האחרון - חלמת על התינוק של חברתך, שנעזב ישן על
השייש [במטבח, רדוף הרוחות] הרוחות לא פגעו בו, הרשלנות או הפסיביות שלה – כן. היא לא לקחה אותו איתה וגם בעלה לא ( בחלום הקודם מחודש מאי, הוא אפילו חנק את התינוק!!). היא חושבת רק על עצמה. אבל את היית שם במקומה!! ואת ראית את התינוק עומד ליפול מהשייש ואת מצילה אותו!

הקטע הזה מציב לך את המראה האמיתית שעליה את צריכה להביט ולראות את עצמך ( ולא עליה ) – היא אימא בורחת ואת מצילה את התינוק שלה ממות! וזה מה שאת עושה בעצם גם בהווה: התינוק הוא את והאימא זו אימך (ואבי התינוק שבכלל אינו מופיע בחלום ולא בכדי, הוא אביך הרופס חברתך ) אימך במציאות ומרוכזת בעצמה בלבד. אימא שלך הפקירה אותך (ולכן כל חייך את חשה יתומה מהורים, ללא תמיכה מהם). ומי מציל את התינוק - כלומר אותך? מי מונע מהתינוק לפול ארצה? את עצמך! את מצילה את עצמך!!

כל החלום הזה, אינו על החברה הוותיקה שלך באמת. היא לא היתה מפקירה את התינוק בשום מקרה. החלום הוא עלייך ועל תפקידך בחיים שלך. החלום אולי קצת על קנאת שווא , על חוסר הצדק בעולם, ובעיקר – מראה על עצמך ועל נקודת הפתיחה הנמוכה שהתחלת ( לעומת החברה) עד השיא שבו את מצילה את עצמך בעצמך!! החלום אומר לך – אין מה לקנא בה בכלל. היא בורחת ואת יוזמת. היא מפקירה ואת ומצילה. היא חיה עם בעל גס רוח ואטום ואת חופשיה. ואת מצילה את עצמך בעצמך (התינוק).

יש לך תפקיד בעולם!! כמו שאת הצלת את עצמך – יש לך תפקיד בהצלה של "תינוקות נטושים" בעתיד. מי הם התינוקות הללו? אולי חברות, אולי אימך, אולי אנשים במצוקה . אולי זה באמת ייעודך – לעזור לאחרים. את תגיעי אליהם ברגע הנכון ואת לא תהיי פסיבית, את רואה את הנולד במהירות. והרוחות? אלה הרוחות השליליות שמבעתות את נפשך מילדות. אבל הן אינן יכולות לעשות לך מאומה. הן אינן מעזות לפגוע בך!! הן רק מפחידות אבל אינן מסוכנות. הרוחות הן השדים שלך, שרודפים אותך מדי פעם, אבל את תמיד מצילה את עצמך מכל השדים
וה
ם – הולכים לכל הרוחות.... :)

אשמח לחוות דעתך על הפרוש. מה התאים ומה לא.
 

אור_30

Active member
חלום מטורף, פירוש מטורף
פירוש מדויק ברמות
אין מילים, צריכה לקרוא שוב ולעכל
המון המון תודה לך אלישבע|לב||לב|
 

אלישבע777

Well-known member
חלום מטורף, פירוש מטורף
פירוש מדויק ברמות
אין מילים, צריכה לקרוא שוב ולעכל
המון המון תודה לך אלישבע|לב||לב|
תעתיקי את החלומות ואת הפרושים ותדפיסי! את תראי את ההתקדמות שלך ואת השינוי בדיאלוג הפנימי שלך - המתבטא בחלומות. אכן החלום הוא בהחלט טוב, למרות שהוא קצת מפחיד ומוזר.
 
למעלה