חלום... *יכול להיות ט*

FrooTeLa

New member
חלום... *יכול להיות ט*

היא ראתה את בבואתו בברור, היא ישבה קרוב אליו. היא השפילה מבטה, והוא בשקט, הסיט שערה מפניה. היא החזירה אליו את מבטה וראתה הכל מטושטש ומיד זלגה דמעה. הוא הסתכל ממש לתוך עיניה, בכנות. באכפתיות. היא הרגישה ממש קרובה אליו,ממש.. בטוחה. הוא ראה בה רק טוהר, ניקיון, תמימות מקסימה. המגע היחיד שהיא רצתה לשאת הוא חיבוק, אמיתי. כבר המון זמן שהיא חולמת על החיבוק המדובר. הוא קירב את ידו אליה לאט לאט, והיד לא היתה מאיימת, היא היתה חמה וטובה. הוא נגע בעדינות בלחייה ומחק את הדמעה. היא היתה כל כך עצובה, כואבת ופגועה. הם, שעשו בגופה כרצונם כאילו היה שלהם, חיללו אותה ועכשיו נותרה לבדה, עם גופה שספק שלה, והזוהמה. כבר הרבה זמן אחרי שהרחיקו ידם ממנה. הוא התקרב אליה לאט לאט, עד שהרגישה את הנשימות שלו, למרבה ההפתעה, הן לא היו טריגריו, אלא אפילו נעימות. כרך ידיו הבטוחות סביבה וחיבק אותה חיבוק דוב. גופו נצמד לשלה ובאותו רגע לא היו בעולם גבר ואישה, לא היו תוקף וקורבן, לא היו פלאשבקים ולא היו רגשות אשמה, לא היו תחושות גועל וזוהמה ולא היו לילות חסרי שינה. רק חיבוק. אוהב, אמיתי. בלי שום מחשבה רעה אחת או טיפה של שקר. רק אמת, אכפתיות, נינוחות וביטחון. יש מישהי פה?..
 
אני כאן...

מחבקת
 
FrooTeLa......

נראה לי... שאם מישהו לא יכול מקבל אותך.. זה בגלל שהוא לא כל כך מקבל את עצמו.. או שהוא לא מספיק טוב בשבילך.... מי שיהיה טוב מספיק.. יקבל אותך כמו שאת.. ונראה לי גם... שברגע שאת תקבלי את עצמך.. יהיה לך קל יותר עם עצמך... וקל יותר לקבל את זה שאם מישהו לא יכול לקבל אותך... זה בגללו.. ולא בגללך.... בכל מקרה... אני מקבלת אותך... ויותר מזה.... אני חושבת שאת חזקה.. ונפלאה..
 

FrooTeLa

New member
באמת?

את מקבלת אותי? חושבת שאני חזקה ונפלאה? בכנות? תודה לך. המון.
 
עכשיו...

אני כאן... ממש ריגשת אותי... ויום אחד זה כבר לא יהיה חלום... אלא מציאות.. עד אז... אני כאן.. איתך.. מחזקת אותך..
 

טיפה1

New member
.../images/Emo39.gif

מרגש....מרגש כל כך.... החיבוק הזה יגיע וגם האהבה הטהורה והמלאה בתמימות... קראתי ועברה בי צמרמורת...אבל טובה.... תודה... ותדעי שאת מיוחדת,את טובה,נקייה וטהורה אפילו שזה לא מרגיש ככה... אוהבת...
 
למעלה