חלום בלהות וחלום מאוד מאוד עשיר.

חלום בלהות וחלום מאוד מאוד עשיר.

לפני כמה זמן היה לי סוג של סיוט. הוא לא התחיל כסיוט אבל אני לא זוכרת את כולו. אני זוכרת מהרגע הזה: עשיתי משהו לא ממש בסדר, לא זוכרת מה, ואז שמעתי קול של גבר בגיל העמידה צועק בכעס "!CHAMBERS! NOW" (כמו שהשופט בחוק וסדר אומר). פתאום ראיתי כלוב שהזכיר מבוך בצורתו שנראה כאילו עוצב בתכנת אנימציה במחשב (הסורגים היו אפורים והרצפה והתקרה היו חומות) מרחף בתוך ריק שחור. הרגשתי שאני מתקרבת לכלוב. פתאום הייתי בתוך הכלוב. הייתי לבושה במעין חליפת גוף העשויה מתכריכי מומיה, אבל הגפיים היו חופשיות לתנועה והראש היה חשוף. פתאום הופיעה לצדי אישה זקנה ממש ממש מפחידה עם שיער אפור מתולתל ועור זקן כזה וחצי חיוך מרושע (שהזכיר באופן מטריד את החיוך שלי- מעין חצי חיוך כזה). היא היתה שם לרגע ונעלמה. התחלתי להסתובב בתוך הכלוב וטיילתי קצת. פתאום התגלה בפני מחזה ממש מפחיד- מומיה, כבולה באזיקים לסורגים של הכלוב. היא לבשה את אותם התכריכים כמו שלי רק שגם הראש היה מכוסה. היו לה שתי עיניים שנראו כמו שני חורים שחורים ופה עם המון שיניים שהיו חדות, חומות והקיפו את כל הפה (ולא רק למעלה ולמטה כמו אצל רוב היצורים החיים). ברגע שראתה אותי היא צרחה צרחת אימה שהיתה דומה לצרחה של חיה, או של ציפור כלשהי. זה היה ממש מפחיד וגרם לי להתעורר.

אתמול חלמתי שאני אוכלת המון המון קורנפלקס מלוח עם חומוס. כמויות ענקיות. התעוררתי ובמשך כמה דקות ניסיתי להבין אם באמת אכלתי או לא, התעוררתי כל כך שבעה. שניה לאחר מכן הבנתי שזה לא יכול להיות כי אין דבר כזה קורנפלקס מלוח כמו שהיה בחלום שלי ואין לי חומוס בבית, אז הסקתי שזה היה חלום XD זה היה כל כך אמיתי! יש לי בעיות נפשיות עם אכילה אז לכן טרחתי לציין את החלום הזה.

אני נורא לחוצה באופן כללי אבל בזמן האחרון יותר מהרגיל בגלל כל מיני בעיות בביה"ס ובבית

מה החלומות האלה אומרים? וסליחה על החפירה, אני זוכרת המון פרטים
 

טופי33

New member
בוקר טוב ושבוע טוב

עשיתי משהו לא בסדר=את מרגישה רגשי אשם לגבי דבר מה.{במציאות}
השופט=את מרגישה שגם המבוגרים מאשימים אותך ומתלוננים על התנהגותך.
כלוב=את מרגישה כלואה ,חנוקה בלי יכולת לצאת ממצבים כלשהם.
מבוך=דברים בחייך מורכבים ואינך יודעת לאן הם מובילים.
הזקנה=גם אם מישהו מנסה לתמוך ואו לעודד זה לא מתפרש כך.
אף הלבוש שלך מוכיח שאת סגורה ,חנוקה ומסוגרת בתוך עצמך .לכאורה את יכולה לנוע אך את חשה שהתזוזה באה מתוך אילוץ.
מי שדומה לך או שמייצגת אותך או מייצגת מישהי שנמצאת במצב דומה.
לדעתי היא מייצגת אותך את "נפגשת"עם עצמך ומפחדת מזה כי את לא אומרת כל מה שאת רוצה{חומות בפה}וכמו שציינת היית רוצה לחסום את פיך על מנת לא לאכול יתר על המידה.
בחלום השני היית רוצה לקום שבעה ולא לאכול.האוכל שאת אוכלת מצד אחד נראה מוזר מצד אחר נראה מלוח ומצרף שני מאכלים פופולריים.
מצד אחד את רואה עצמך כמו כולם ומצד אחר את רואה עצמך מוזרה ושונה.
מה נראה לך?
 
למעלה