חלום או מכה לא כתובה

  • פותח הנושא r66
  • פורסם בתאריך

r66

New member
חלום או מכה לא כתובה../images/Emo41.gif

חלבה שערות...שערות חלבה.... אוף... מי שקנה לי את זה, בא לי להרביץ לו. זאת החלבה הטעימה ביותר שאכלתי מימיי, רק מניחים על הלשון וניא מתמוססת ואף פעם זה לא מספיק. רוצו להשיג. כתוב עליה שהיא מנצרת...
 

למוניה

New member
אין עליה, הבאתי איתי לכאן

בביקורי האחרון 2 קילו כמה טעים!? נגמר לנו אחרי שבוע עכשיו מחכה למשלוחה
 

r66

New member
אתה חמודדדדד ../images/Emo24.gif נרשם ../images/Emo13.gif תודה

 

noozi

New member
יש גם בשוק בפתח-תקוה

אבא שלי מביא כל שבוע הביתה. היא ממש מצויינת
 

r66

New member
והפוקאצ'ה הקריספית...

שמתי עליה אוראגאנו וזעתר
 

מירבלי

New member
אין על החלבה הזו--->מכורה אליה../images/Emo8.gif

ובפעם הבאה שניפגש מבטיחה להביא לך
ובכלל הפוקצות עושות חיים אצלך לאחרונה
 
למעלה