הי- חזרתי עכשיו מהרופא
קיבלתי הפניה. אני אעשה את הבדיקה כנראה כבר מחר (אולי מחרתיים). אני במכבי ובהחלט יש צורך בהפניה. במכבי, בכל אופן, דרושה תמיד הפניה (לא חשוב איזו בדיקה). פרופ' צלאל (אצלו עשיתי את הסקירה בשבוע שעבר) אמר לי לעשות את הבדיקה עוד השבוע (אני סומכת עליו מאוד). מי שפיר אני אשקול לעשות רק אם התוצאות של החלבון עוברי ייצאו גרועות. את מתכוונת לעשות מי שפיר?