חלבון עוברי- מתי מומלץ לעשות?

שמיים2

New member
חלבון עוברי- מתי מומלץ לעשות?

אני עכשיו בשבוע 16 +1 , האם מ- 17 מלא?
 

s h i R 1 2 3

New member
גם אני 16+1

וגם לי יש
קטנטן בבטן. פרופ' צלאל אמר לי שאפשר כבר לגשת לבדיקה. היום אני אצל הרופא לקבלת הפניה.
 

שמיים2

New member
היי שיר יש לנו אותו תל"מ איזה כייף

עם שני גברברים קטנים. מתי את עושה את הבדיקה? את בכללית? צריך שם הפניה? הבנתי שעדיף לעשות את הבדיקה בשבוע 17 מלא , האמנם? את מתכוונת לעשות מי שפיר?
 

s h i R 1 2 3

New member
הי- חזרתי עכשיו מהרופא

קיבלתי הפניה. אני אעשה את הבדיקה כנראה כבר מחר (אולי מחרתיים). אני במכבי ובהחלט יש צורך בהפניה. במכבי, בכל אופן, דרושה תמיד הפניה (לא חשוב איזו בדיקה). פרופ' צלאל (אצלו עשיתי את הסקירה בשבוע שעבר) אמר לי לעשות את הבדיקה עוד השבוע (אני סומכת עליו מאוד). מי שפיר אני אשקול לעשות רק אם התוצאות של החלבון עוברי ייצאו גרועות. את מתכוונת לעשות מי שפיר?
 

ליcות

New member
אפשר בשבוע 16-17, רצוי ב 17.

אני אישית עשיתי ב 17+3 ועכשיו מחכה בקוצר רוח לתוצאות
 

ליcות

New member
נאמר לי שתוך מקסימום 10 ימים,

וברב המקרים תוך שבוע.. אני עדיין מחכה
(עברו 4 ימים..).
 
למעלה