חלאס לכפייה הדתית

מוטקה1

New member
חלאס לכפייה הדתית

גועל נפש כל הדתיים שעושים כפייה דתית !!! גועל נפש עליכם... אני כבר לא יודע מה יותר גרוע, הערבים או הדוסים...
 

meetyg

New member
תזהרי ממני...

בס"ד ואני לא סובל כפייה חילונית! אני ממליץ לך להיזהר ממני... אני מאוד חמום מוח כשאומרים עלי (או על אחיי החרדים) גועל נפש! זה לא עולה יפה כשמרגיזים אותי... ויש לא מעט אנשים בפורומים אחרים שיכולים להעיד על כך... אז כדאי לך שלא אראה אותך פה יותר, אחרת אני ארדוף אחריך עד סוף יומיך! שיהיה יום טוב !
 

רעותי 21

New member
"כפיה דתית..."

אם אתה באמת רוצה להגיד משהו על כפיה דתית.. אז אל תצא ביציאה כללית ומעורטלת.. מה הקטע... אם תתיחס למשהו יותר ספציפי... אולי אני ארוץ לרב שלי כדי לדעת מה לכתוב בתגובה... וחוץ מזה מזה ההשוואה בין דתיים לערבים..?? דתי לא דתי , יהודי, תרצה או לא תרצה הוא אח שלך.. שניהם עלולים להתפוצץ ע"י אותו הערבי...
 
בטח לא פגשת מעולם ערבי או חרדי

אולי אם ייכנס לך בלילה לבית ערבי שיעמוד לך מול אחד הילדים וירוקן לתוכו מחסנית (חלילה לא מאחלת לך את זה) יהיה לך יותר קל לבחור בין זה לבין האפשרות שיבקשו ממך לא לסוע בכבישים מסוימים בשבת. מצד שני, אולי יש דרכים פשוטות יותר לגלות את האמת ולצאת מהדביליות שלך.
 

LG_Falcon

New member
יששששש!! הנה עוד אחד!

לא להאמין יש עוד אחד... טנהטנטנטנטנטננטננטננתההההההההההה שלום (בן ציון) תגיד לו במה הוא זכה!!!!! אתה זכית ב..... (טררררררררררררררררררררררררררררררררר |תופים|) (טיש! |מצלתיים|) כניסה חופשית לפינת העציץ!!!!!!!!!!!!!!!!!! כן כן! זה אתה! אל תסתכל לצדדים ואל תעשה פרצוף מופטעעעע זה אתעעעעע!! (תראו אותו מתרגש... עושה "מהה??? אני??? אני לא מאמין!!!! יווו!!!" רק שלא יעלה לבמה ויתחיל לבכות כמו ג´וליה רוברטס בטקס האוסקר...) ותודה להוריך שהביאוך עדלום! טוב נפסיק את זה כאן כדי שלא יאמרו שההומור שלי מתחיל להיות מריר... (היי!! אבל יש גם שוקולד מריר! ושוקולד מריר זה טעים!) אקיצר.. עזוב... אל תתחיל איתנו "הדתיים"... אנחנו מסוכנים מה אתה לא יודע?? אתה רוצה לאמר ש-לא- ראית שיש לנו קרניים זנב ארוך לשון ארסית ושני ערפד??? באמת נו... תצא למציאות!
 
למעלה