חיתוך של תמונות

חצרונית

New member
חיתוך של תמונות

האם יצא לכם בין דפי האלבום לשלב תמונות שגזרתן בצורה מעניינת? מחפשת רעיונות ולכן תמיד יש תודה רונית
 

עלמה7

New member
אני לא אוהבת לגזור תמונות.

זה לא אומר, שבעבר לא עשיתי את זה, אבל כיום אני מעדיפה מאוד שלא. בשרשור הכוכבים "בואו נשרשר" העליתי תמונה של דף עם חיתוך מעניין. אז התלהבתי ממנו מאוד, היום פחות.
 
פעם ממזמן...

גם בעיצוב אלבומים יש טרנדים ואופנה - ונראה לי שזה משהו שהיה נפוץ יותר פעם. גם אני עשיתי דפים כאלה (למרות שאני משתדלת שהפנים בתמונה לא תהיהנה חתוכות)
 
והיום...

אני מעדיפה לחתוך יותר את הרקע מאשר את התמונה (למרות שאני מאוד אוהבת לשחק עם גדלים שונים של תמונות) - הנה דוגמא לוריאציה על חיתוך תמונה - אבל כאן התמונה שחתוכה היא דוקא תמונת הרקע ולא תמונת הילדה.
 

חצרונית

New member
איזה דף מדהים

הריבועים חתוכים באמצעות איזשהו כלי, או שישבת לגזור אותם אחד אחד בכזה דיוק? אני מסכימה שזה טרנד קצת פאסה, אבל הילדה אוהבת את הדף הזה הכי הרבה באלבום
 
פשוט עם טרימר (או גליוטינה)

חותכים את הרקע לפסים ואז כל פס לריבועים, מעגלים את הפינות עם פאנצ' ומדביקים לפי הסדר בזהירות... עדיף עם דבק גומי כך שגם יש זמן לישר אותם בדיוק וגם אם התפקשש אפשר להוריד בלי להשאיר סימנים ולהדביק שוב. קרן.
 

טשופילה

New member
אני כן אוהבת לחתוך, אבל צריך כמובן

לשמור על פרופורציות ולדאוג לא לחתוך את הפנים באמצע (בעיקר את אזור העיניים), כי אז הדמות מקבלת עיוות. יש לי כרגע 2 דוגמאות בשבילך, שהעלתי כבר לפורום בעבר ואחת של חיתוך תמונה סביב האובייקט. הראשונה - חיתוך כמו שאת עשית, ריבועים מכל התמונה:
 

עלמה7

New member
אה, זאת את!

ראיתי את הדף הזה ב- creating keepsakes ומה זה התלהבתי שיש ישראלית בעיתון (האותיות של "אחותי" משכו את תשומת ליבי מייד
) תהיתי לעצמי אם היוצרת מכירה את הפורום שלנו, ולא קלטתי שזאת את, שפעם כתבת שהדף שלך התקבל לעיתון! אז קבלי ממני (באיחור מסויים, אבל בטוח איחלתי לך גם כשכתבת) -
 

עלמה7

New member
נכון, צטערת.

יש אצלי גיליונות גם של זה וגם של ההוא, אז התבלבלתי. אבל הנה, מתקנת לטובת מנויות העיתון - התמונה מופיעה בגיליון ינואר 2007.
 

smily mily

New member
איזה דף מדהים!!!

האם את יכולה לתת הסבר על מה יש בו בדיוק ואיך הכנת אותו? (חדשה בעסק..) ואם זה לא אישי מדי, מה כתוב בין המילים "אחותי הקטנה"?
 

ניצנץ1

New member
לא יכולה להסביר במקום, אבל אישי זה לא..

דף זה פורסם במגזין אמריקאי - אז בטח כולם ראו מה כתוב וגם את יכולה- תנסי להגדיל. לטשופילה יש תמיד פנינים עיצוביים- תבקשי רשות להעתיק.. ואם את מעתיקה- תני תמיד קרדיט.
 

טשופילה

New member
נכון. זה השיר "אחותי הקטנה" -

שכתב אהוד מנור ז"ל. התמונה חתוכה כפרח, ומתחת ישנם מקבץ עלי כותרת בצבעים שונים. השיר הודפס על נייר שקוףוגם הכותרת, ויש תוספת של סרטי נייר שמהודקים עם שדכן.
 
למעלה