חישוב גיל ההריון+ דופק +בטאקורטן

הילית111

New member
חישוב גיל ההריון+ דופק +בטאקורטן

חישוב גיל ההריון+ דופק +בטאקורטן היי, אני חדשה למדי ויש לי 3 שאלות. תודה מראש לכל העונים ומאושרת להצטרף לפורום!!!!!!! 1 .רציתי לברר, הוסת אחרון שלי 12/5 ,לפי האינטרנט ההריון שלי הוא בן חודש וארבע ימים . רציתי לדעת איך יכול להיות ? היום הראשון לוסת היה 12/5 אז ברור שההפרייה לא התרחשה ב-12/5 אלא לפחות אחרי 10-12 יום, אז למה לא מחשבים את גיל ההריון מאז? ז"א ההריון שלי צריך להיות צעיר יותר לא? 2 .נקודה נוספת, בינתיים עשיתי רק בדיקת דם תור ראשון לאולטרא סאונד נקבע לי ל-28/6 א. האם זה לא מוקדם מדי? ב. האם אז אמורים כבר לראות את הדופק? 3. האם מותר לי למרוח משחת בטאקורטן ביד ? יש לי מין פריחה קלה מאוד באזור קטן מאוד ביד ומניסיון העבר שאני משתמשת במשחה הזו היא מעבירה כל דבר . אני לא לכל פיפס משתמשת אבל זה מעולה לכל אדמומית או מיני פריחה כמו שיש לי. האם בהריון מותר? זה כמובן משחה חיצונית המון המון תודה
 

C a t o m

New member
ברוכה הבאה ותשובות -

1. הבנת נכון, את גיל ההריון סופרים מיום המחזור האחרון, לא כי הרופאים חלילה חושבים שאז הוא התחיל אבל יוצאים מנק' הנחה שרוב הנשים לא יודעות מתי היה הביוץ שלהן ועל כן סופרים עוד שני שבועות שלא קיימים שם באמת. (ז"א אם אני נניח בשבוע 16 אז בפועל אני 14 שבועות בהריון) 2. לפי המחשבון הזה תחשבי אם בתאריך הנ"ל יוצא שתהיי בשבוע 7-8, אז זה זמן טוב לעשות בדיקת דופק + אבחון מיקום ההריון (שהוא בתוך הרחם) 3. לדעתי שווה להתייעץ לפני שאת מורחת את המשחה, או אם רופא עור, או המכון הטורטולוגי (זה מכון שבודק ונותן תשובות לגבי מה מסוכן ומה לא בהריון מבח' חומרים)
 
הי הילית../images/Emo140.gif

מעתיקה לך את התשובה שלי מהפורום השכן: 1. אורכו הממוצע של הריון ממועד ההתעברות ועד הלידה הוא כ- 266 ימים, כלומר 38 שבועות (תשעה חודשים פחות שבוע).מועד ההתעברות איננו בהכרח המועד שבו קוימו היחסים, ובו החל הזרע את דרכו אל הפגישה עם הביצית, אלא המועד שבו הופרתה הביצית. לצורך חישוב מועד הלידה הצפוי משתמשים בנוסחא פשוטה, המוסיפה 280 יום (40 שבועות) לתאריך שבו החלה הווסת האחרונה. נוסחא זו מניחה שההתעברות התרחשה כשבועיים לאחר מועד הווסת, וזאת בהתבסס על כך שהביוץ מתרחש בדרך כלל באמצע התקופה שבין מחזורי וסת. הוספת שבועיים (14 יום) לאורך הממוצע של הריון שהוא כאמור 266 יום, מניבה את המספר 280.את שבוע ההריון תמני מהיום הראשון של הווסת האחרונה וזאת למרות שלפי שיטת ספירה זו, בשבועיים הראשונים עוד לא היית באמת בהריון. מועד הלידה החזוי לפי שיטה זו הוא בשבוע ה- 40 (כתשעה חודשים ושבוע). 2.א.המועד שבו נקבע לך תור הוא לאמצע השבוע השביעי שזה הזמן המומלץ לבצע את האולטרסאונד הראשון. תוכלי לראות זאת כאן. 2.ב.יכול להיות שבבדיקת האולטרסאונד הראשונה תוכלי לראות כבר דופק ויכול להיות שלא. יש נשים שראו דופק רק בשבוע 8 וילדו ילדים מקסימים ולכן כדאי שתגיעי מראש עם הידיעה שיכול להיות שתראו דופק אבל יכול להיות שגם לא.
 
למעלה