חירבת דוראן - מי יודע מי מכיר

ענבר100

New member
חירבת דוראן - מי יודע מי מכיר

הכל נשמע ממש טוב, וגם ממש זול - האם יש מלכוד?
 

yupy9

New member
בן זוגי מכיר את הבעלים

והוא גם פעם ארגן שם מסיבה... הוא אומר שהמקום מקסים! גם לאירועים קטנים וגם לגדולים! אני רק לא יכולה להתאפק כי זה נשמע לי מצחיק בטירוף שעל ההזמנות יהיה כתוב שאתם חוגגים ב"חירבה"...
 

עדידושש

New member
שני אחיו הגדולים של בעלי התחתנו שם

אבל זה היה לפני שנתיים- יש אוכל טוב, והבנתי שהמקום שופץ... חברה טובה מתחתנת שם בספטמבר- והם מאוד אהבו, ביחוד אחרי טעימות.... אם אני זוכרת נכון, היא טוענת שרק צריך להשקיע מעט בעיצוב, והכל סבבה... ואכן הבנתי שיחסית לאיזור הם די זולים, אבל לא נראה לי יש שם מלכוד כלשהו....תלכו לטעימות, תבקרו בכמה אירועים ותוכלו לראות בעיניכם....
 

ענבר100

New member
תודה רבה למגיבים - אשמח לשמוע עוד

ובכלל שכחתי לציין השאלות הן בשביל חברה, אני התחתנתי בספטמבר. אשמח לעוד פרטים עדידושש - חברה שלי גם רוצה להתחתן שם בספטמבר, אז אם יש לך עוד פרטים אשמח לשמוע! תודה
 

ameital

New member
גן ותיק

אני גרה בסביבה ובן דוד שלי התחתן שם לפני 3 שנים וגם חברה מהעבודה. הוא נחשב בזמנו לגן הכי יוקרתי בסביבה, אחד הגנים היחידים בין המון אולמות, אבל עם השנים נפתחו גנים חדשים שמטבע הדברים מעוצבים בחדשנות יותר ממנו ויפים מאוד. ממה שאני זוכרת המקום מאוד יפה והאוכל טוב. לדעתי המחיר נמוך משום שהגן מאוד ותיק ונמצא באיזור הדרום יחסית שגם כך הוא אזור זול ביחס למרכז.
 

מתחתנים

New member
להיזהר!!!

היינט שם בחתונה לפני כשנה וזו הייתה החתונה הכי "מגעילה" (לא יודעת לבטא אחרת) שהיינו בה: המקום לא ממש מדהים. יש להם יותר מאירוע אחד בו זמנית ומכיוון שמדובר במקום פתוח אז בזמן החופה שאנחנו היינו בה, המוזיקה מהגן האחר (אולי יש יותר מאחד נוסף) מאד הפריעה. האוכל היה בינוני. למעט במקרה שאין לכם ברירה (כי הפרשי העלויות מאד משמעותיים), אני לא הייתי ממליצה ויותר מכך הייתי ממליצה להתרחק. בהצלחה.
 

tutit23

New member
אני הייתי שם בנוסמבר שעבר

באולם התפוז. קבלת הפנים והחופה בחוץ, והשא בפנים. החלק החיצוני היה פשוט ואינטימי ועשה אווירה חמימה ועליזה (למרות שהיה קררררררר). גם בפנים- זכור לי שממש לא נוצץ. האוכל היה ככה ככה (לטעמי)- לא יודעת אם מדובר בקייטרינג של המקום. אבל היה תוכן בחתונה (היה חצי חתונה דתית- ריקודים חסידיים והופעות לפני החתן-כלה ואח"כ ריקודים מעורבים). המוזיקה היתה מאד לטעמי- כל השירים שאני אוהבת, זו היתה אחת החתונות הטובות שהייתי בהן. לסיכום - מה שחשוב התוכן והאווירה "פיצו" בגדול על חוסר הפאר של האולם.
 
הי, גם אני לא ממליצה...

הי, בעבר הייתי מאוד!!! פעילה בפורום הזה,אבל עליתי כיתה לנשואים טריים. בכל מיקרה לשאלתך. הייתי בו בשנה שעברה בחודש מאי. בעיני ושוב, רק בעיני המקום ממש ממש לא מוצלח. יש בו יותר מארוע אחד, ההפרדה אינה עוזרת (גדר חיה של צמחים) ומה שקורה שבזמן החופה של הזוג בחתונה שאני הייתי בה, החופה של הזוג בגן השני נגמרה ופתאום באמצע החופה התחילה מוזיקה מפוצצת (סיום החופה).זה כל הפריע ...שכל האורחים היו בהלם, גם הרב. וכך כל הערב התערבבה מוזיקה מזרחית של הזוג האחר עם המוסיקה האשכנזית של הזוג שלנו... בעיני -ביזיון! וגם האוכל לא משהו בכלל.
 
וגם לפי דעתי...

המקום לא משהו בכלל, הייתי בו בארוע בקיץ שעבר ולא התרשמתי לטובה, גם מבחינת האוכל וגם מבחינת האווירה אבל כמובן שזה תלוי בכם וכל אחד והטעם שלו. בהצלחה!!!!
 
למעלה