חיפשתי מקום לצעוק בו ..........

חיפשתי מקום לצעוק בו ..........

מצטערת שזה נפל בחלקכם .
אבל ישנם רגעים, כמו עכשיו למשל, שאינני יכולה עוד.
שאני רוצה לצעוק, ולצעוק, עד לב השמים, ועד שיזדעזעו השמים .
כמה קשה הסבל הזה שאני עוברת, כמה אי אפשר לי יותר לסבול את הסבל הזה, שאני עוברת .
וכמה קשה לי הגלות המרה הזאת .
וזה בא לי פתאום, ביתר שאת, וביתר עוצמה , כאשר קראתי לפני מספר דקות על תאונת הדרכים שאירעה לבנו של הרב ארוש.
הבן, הזה, שמעון שיחי, פצוע , ומצבו לא טוב.
הוא חזר מההילולא של הבאבא סאלי, ביחד עם רעייתו וילדיו הקטנים .
התינוקת הפעוטה שלו, בת השנה וחצי. מתה. אשתו ההרה פצועה, וכן גם כל ילדיו הקטנים .
ואני דמעות . ואני כאב, על הרב הצדיק הזה, הרב ארוש, שנושא על שכמו את משא האובדן והשכול.
ואני כאב ויגון על הצדיק , שממנו ינקתי את כל אמונתי בבורא עולם , ובצדיקי העולם .
ואני חושבת עליו, ןעל האמונה המדהימה שלו בהשם .
ואני חושבת על רעייתו האהובה עלי, הרבנית מרים שתחי.
ואני חושבת לעצמי, איך לא מגיע ליהודים הנדירים והצדיקים הללו, כל הצער הנורא הזה.
ועוד אפילו לא התחלתי לצעוק , כי הלב שלי אוצר בתוכו ים של כאב.... ים של צער..... ים של גלות ....... ים של דמעות .
ועדיין , עדיין , לא התחלתי לצעוק כלל את צעקתי , כי רבה היא.
 
האמת היא שאין לי מושג לגבי חומרת הפציעה,

וכל מה שאני יודעת , זה כמובן, מחדשות היום , כמו כולם.

שנשמע בשורות טובות , ורפואה שלמה לפצועים . אמן.
 

golan heights

New member
בהחלט כואב לשמוע על המצב..


 

sarale164

New member
צריך באמת לצעוק לשמיים....

אני מאחלת לך שתהיי מאושרת ובע"ה הכל יסתדר בסופו של דבר.
 
כן . ראיתי את זה !!!

והאמת היא , שהרגשות שלי מאוד מאוד מעורבים , מפני שאריכת הגלות הזאת, כבר מאוד תמוהה בעיני,
וזאת לאחר שהרבי מליובאוויטש זיע"א , צעק על זה כל ימי חייו , והפך עולמות, כדי שמשיח יבוא לגאול אותנו, בפרטיות ובכלליות,
וכבר חלפו 20 שנה , מיום הסתלקותו של הצדיק, ועדיין גלותינו נמשכת, ולא רואים את הסוף כלל .
לפעמים עולות מחשבות בליבי, מאחר וכלו כל הקיצין, ומשיח לא בא, ורוב בני ישראל , מתבוססים בחמישים שערי טומאה,
והסכנות אורבות לנו מכל צד, וכוחות הייצר הרע, רק מתחזקים עלינו, יותר ויותר, בכל יום שעובר, והמלחמה קשה מנשוא, עד כי כשל כוח הסבל,
שהגיע הזמן, לעשות " עצרת מחאה " המונית , כנגד אריכת הגלות הזאת .
כי נדמה לי שעוד צפויים לנו , זמנים לא קלים, ועד המלחמה הבאה, זה רק עניין של זמן , ולבינתיים, הנשמות שקשורות למלך המשיח,
כפי שכתוב בכתבי הרמח"ל זי"עא , סובלות מרורים על מרורים . ואני כמו הרבי צועקת , עד מתי .

לישועתך קיוויותי השם .
 
אל תפגעי אבל זו לא דעתו של רבי נחמן...

ב"ה
הרבי מלובביץ' היה צדיק קדוש (ואיני בטוח שהוא רצה לדחוק את הקץ ולהקדים את הגאולה לפני שכל עם ישראל יזכו לחזור בתשובה...) אבל זה בודאי ובודאי לא דעת רבי נחמן, רבי נחמן אמר שאסור לדחוק את הקץ... היה בדורו אחד מגדולי הדור ה"חוזה" מלובלין (שנמצא בהסכמות בליקוטי מוהר"ן וכותב על רבי נחמן שדרגתו אינה נתפסת בעיני גדולי הדור) וה"חוזה" תמיד ניסה להקדים את הגאולה ורבי נחמן אמר לו שזה אינו רצון ה', אלא שכל עם ישראל יחזרו בתשובה ויזכו להיכלל בגאולה ולא רק המעט (במיוחד היום שהרוב לא בכלל יודעים בכלל מה זה תפילת 18 או ברכת שהכל נהיה בדברו וכו'...) ולכן יותר חשוב להתפלל על עם ישראל שיחזרו בתשובה ויזכו כולם... (וה"חוזה" מלובלין נפגע ע"י כוחות הטומאה בגלל שניסה יותר מדאי להקדים את הגאולה דבר שגרם בסוף למותו של הצדיק הקדוש...) ודעתו של רבי נחמן היא לא לדחוק את הקץ ולא להקדים את הגאולה אלא להתפלל שכל עם ישראל קודם יחזרו בתשובה ויזכו כולם...
 
אף אחד לא דוחק את הקץ , ואף אחד גם לא יכול לעשות זאת........

כי מסתבר , שדור בא , ודור הולך, ומשיח עדיין לא בא.............למרות כל הפעולות , שנעשו לכך ע"י צדיקי העולם .
אבל , כמוך, גם אני מכירה , קצת , ממה שלימד רבינו הקדוש, שברוך השם , זכיתי להיות אצלו שבע פעמים ,
ודווקא ממנו למדתי, שמותר גם מותר, למחות , לצעוק, ולבקש ולדרוש גאולה . כי כלו כל הקיצין .
ואם אתה חושב, שהשם יתברך , יחכה לכולנו, עד שנחזור בתשובה, הרי שהגאולה לא תגיע לעולם .

אלא שהקדוש ברוך הוא אמר : " למעני, למעני, אעשה " , ולפיכך, הוא ישלח את מלך המשיח, שיחזיר אותנו בתשובה,
וזאת כמו שכתוב , באחד התיקונים של הרמח"ל הקדוש ( לא זוכרת איזה תיקון , אבל אם תרצה אחפש אותו ),
שהמילים והדיבורים , שמלך המשיח ידבר עם בני ישראל , לכשהוא יתגלה ,
יעוררו את אמא עילאה, שהיא עולם התשובה, עולם הבינה, לעורר תשובה בלב כל בני ישראל , ואו אז כולנו נחזור בתשובה.

ועד אז, כל מי שזכה לשוב קודם , יזכה , כמובן , לאור גדול יותר , וזאת כמו שכתוב : " ותמלא הארץ דעה את השם, כמים לים מכסים " ,
כאשר הכוונה היא , שהדעת דקדושה, שלה יזכו הבריות, יהיו כפי מעמקי הים .
כלומר : אם במהלך התשובה, נכנסת למעמקי הים, ( התשובה ) , האור שלו תזכה , יהיה גדול יותר,
ומי שיחזור בתשובה, בהתגלות עלינו מלך המשיח, אזי הדעת שלו תהיה הרבה יותר נמוכה, כפי מה שהוא הספיק להכנס למימי התשובה.

כי כשמשקיפים על הים מחוף הים, אזי פני הים נראים אותו הדבר , אך ככל שנכנסים לתוך מעמקי המים , פתאום מגלים מעמקים, ומצולות,
שרק החוזר בתשובה הותיק , כבר עבר בהם , ולפיכך, האור והדעת , שיזכה להם , יהיה גדולים יותר.

ושוב, אל תשכח. אמא עילאה, היא זאת שתעורר תשובה בלב ישראל, בגין דבריו של מלך המשיח עמנו ,
כי היא עולם הבינה , ועולם התשובה, וזה , כאמור , כתוב בתיקוני הרמח"ל זי"עא .

הייה ברוך, אחי
 
זה לא נכון... יש חז"לים וגמ' מפורשות לא כך!

ב"ה
חז"לים וגמ' כמובא בגמ' שבת! "ימים שאין בהם חפץ" אלו ימות המשיח שאין בהם לא זכות ולא חובה. **שבת קנ"א ע"ב**, לפי שיתבטל הרע מן העולם, **אבות א, יד- "אִם לֹא עַכְשָׁו אֵימָתַי", כִּי עַכְשָׁו הַגְּמָר וְהַבֵּרוּר שֶׁל כָּל הַגִּלְגּוּלִים, כִּי יַגִּיעוּ יָמִים אֲשֶׁר "אֵין בָּהֶם חֵפֶץ" אֵלּוּ יְמוֹת הַמָּשִׁיחַ, אֲשֶׁר אִי אֶפְשָׁר עוֹד לְתַקֵּן אֶת נַפְשׁוֹ!! ולכן הבירור יהא אך ורק סמוך לביאת המשיח לפני ביאת המשיח... גם הר' שלום ארוש אומר שמי שכל היום אומר מתי כבר יבוא משיח מתי כבר יבוא משיח במקום לעסוק בתפילה על עם ישראל שיזכו זה אגואיסטיות שהוא חושב שהוא "מסודר" (והוא חי באשליה! הוא לא "מסודר" בכלל כי לא אכפת לו מעם ישראל..) לא אכפת לו שיש רוב עם ישראל שבקושי יודעים מה זה אמונה ורחוקים ממנה... וזו דעת רבי נחמן כנ"ל ודעת כל הצדיקים! חוץ מה"חוזה" מלובלין ויחידים שלפעמים נפגעו מדחיקת הקץ (כגון ה"חוזה" מלובלין הקדוש כנ"ל וכו'...), אז נגד חז"ל וגמ' את מביאה לי רמח"ל שכנראה לא הבנת נכון... תשאלי כל תלמיד חכם וצדיק ויגידו לך... אין שכר ולא עונש בימות המשיח ולכן צריך להתפלל שיזכו עם ישראל עכשיו!!!...
 
ועוד מצ'הו... כן אפשר לדחוק את הקץ!...

ב"ה
1.כן אפשר לדחוק את הקץ... עובדה שה"חוזה" מלובלין ועוד צדיקים (הוא לא היה היחיד שניסה) ניסו אך ללא הועיל... ואם הצדיקים יכלו לדחוק את הקץ מיידית ולהביא את הגאולה אז מן הסתם כל יהודי שמתפלל יותר מדאי גם מקדים טיפטיפה גם אם זה קצת... ואולי בגללו איזה יהודי או כמה יהודים לא יזכו לחזור בתשובה לפני הגאולה...
2. גם אם היית 7 פעמים באומן לא אומר שלמדת מה זה להתבטל לרב שלך... ואם אין לך רב צדיק חי וקיים שאת מתייעצת איתו ומיישר אותך בדעת האמיתית של רבי נחמן אז בטוח שאינך בכלל יודעת מהי דעת רבי נחמן... כי רבי נחמן אמר שיעמיד תלמידים ותלמידים לתלמידים ןצריך להקשיב להם כמו כל זרם אחר ואי אפשר להבין מתוך ספרים שנכתבו לפני יותר מ- 200 שנה, וגם אמר שעדיף שיקמטו את ספרו ולא יעברו על סעיף משולחן ערוך, אז אם אין לך (שוב) רב שמיישר אותך בדעת רבי נחמן וע"פ שו"ע אז כנ"ל את לא יודעת בכלל מהי דעת רבי נחמן...
3. רבי נחמן מאומן בבקצ'ה... אני חושב שהוא ראוי לתואר רב מינימום שבמינימום... ולא נחמן מאומן כאילו הוא חבר שלנו או מצ'הו... רבי נחמן מאומן...
יום טוב.
 
וכי אני רבי נחמן , שאוסיף "לכינוי " שלי את התואר " רב " ?

מפני שכל כוונתי, בכינוי זה שבחרתי, היא להחדיר למודעות , בכל פורום, שבו אני כותבת, שיש צדיק גדול כזה בעולם , שקוראים לו , רבי נחמן.
וזאת הדרך שלי, לפרסם את שמו של הצדיק, בכל מקום , שבו אני נמצאת.

ומה לעשות , שאין בידי את האמצעים הכספיים , הדרושים לי , כדי לפרסם את שמו של הצדיק , בשלטי חוצות , ובכל אתר ואתר, שיש בעולם .
ואני הקטנה, העניה והדלה, עושה את מה , שיש באפשרותי לעשות , כדי לפרסם את הצדיק , שבו אני מאמינה, בדרך זאת .

הייה ברוך .
 
זה באמת יפה שאת מתקרבת לצדיק האמת אבל

ב"ה
אבל את לא יכולה לבחור כינוי על שם ר' נחמן ולהגיד- כי אני לא רבנית אז רק- נחמן, זה כמו שתכתבי- אלישיב, כי אני לא רבנית, או עובדיה יוסף, זה ביזוי לצדיק! מותר לבחור בכינוי ר' נחמן אף אחד לא יחשוב שאת קוראת לעצמך רבנית זה שטויות תסלחי לי, או ר' נחמן או משהו אחר, או תלמידת ר' נחמן, או ברסלב, 'נארף, מה שתרצי, אבל אסור לקרוא לצדיק כזה עצום בשמו הפרטי נקודה.
 
אז קודם כל אתה צודק , ואכן, כולנו צריכים להתפלל על עם ישראל!

ובכל זאת אין זה סותר את דברי הרמח"ל , שהוא קודש קודשים, וכל דבריו , אמת לאמיתו, ורוח הקודש בפיו.

והנה, מצאתי את התיקון, שעליו אני מדברת , שהוא תיקון - שישים ותשעה - בספר " תיקונים חדשים לרמח"ל " זי"עא .

וכך כתוב !

" ולכל היד החזקה " - " זו התשובה , שיעורר הקדוש ברוך הוא, בלבם של כל ישראל, ביום שיתגלה עליהם מלך המשיח .

וזה סוד : "השיבנו הויה אליך ונשובה " ( " בהתחלה , השיבנו אליך, על ידי המשיח ") ,

שהרי מתוך הדברים , שידבר על לבם מלך המשיח - תתעורר האמא העליונה - שהיא התשובה -

לייחד את לבם ( של ישראל ) למעלה, ותשובה תתעורר בתוכם .

אז התעוררות תעלה מהם למעלה , עד שיתגלה עליהם , הקדוש ברוך הוא, והשכינה, בכלל המרכבה העליונה.

ואז , ולכל המורא הגדול , שהרי באותו זמן , תתישב השכינה לשרות עליהם כמו שראוי . ותמצא לה מנוחה,

מה שלא היה לה בגלות, שנאמר בה : " ולא מצאה היונה מנוח לכף רגלה " .

אבל בזמן ההוא, תמצא לה מנוחה , ודאי " .......סוף ציטוט.

 
אז שנית כל את צודקת והרמח"ל הוא קודש קודשים וכן כל צדיק שהיה

ב"ה
וכן כל צדיק שהיה לעם ישראל... אבל צריך לדעת שכל דבר צריך להיות לו מקור בחז"ל... הרמח"ל בחיים לא ימציא משהו שאין לו מקור... וזה שהוא קורא לזה תשובה זה כתוב גם במקומות אחרים אבל זה לא סותר שאין שכר על התשובה הזאת כמו שאומר המהר"ל מפראג (שגם היה קודש קודשים...) וכך הוא מסביר מה זה ה"תשובה" הזאת של הגאולה: "הכתוב מזהיר האדם שיהיה צדיק קודם שיתגלה המשיח, שאז בודאי אפשר שהחוטא יחזור בתשובה, אבל לימות המשיח לא יוכל לעשות תשובה, כי אין שם שנוי, שישנה עצמו מרע לטוב, שיהיה הרשע צדיק או מטוב לרע. אבל אם כבר הוא צדיק, אז בודאי אפשר שיקנה שלימות ומעלה יותר, והדעת נותנת כך, כי אין ימי המשיח שיהיה העולם שכלי לגמרי, ויהיו כמו מלאכים נבדלים, שהרי יהיו אוכלים ושותים, ואינו עולם המשיח כמו עולם הבא, ולפיכך בודאי שייך בו קנין מעלה, רק שלא יהיה דבר זה שיהיה האדם משנה מעשיו מן הרע אל הטוב או מן הטוב אל הרע, כי בודאי אם הוא רשע כל ימיו, אם יראה בימות המשיח מה שיעשה השי"ת לישראל, בודאי יחזור בתשובה כדי לקבל הטוב, ודבר זה אין נקרא תשובה כלל!..." הבנת? זה שזה תשובה זה לא נקרא תשובה מה שאנחנו קוראים לו תשובה, כי תשובה פירושה לשוב לה' אבל מה שהיום נקרא תשובה שזה קשה ויש שכר זה לא יהיה אין שכר למי שרואה שהמשיח שולט בעולם ועם ישראל שולטים וכו' ובצורה על טבעית, זה לא חכמה... (יש הלכה גם שקשורה לזה לגבי גרים מסובך לא חשוב, זה ארוך, מי שמכיר מכיר...) בקיצר תשובה בלי יצר הרע יכולה להיקרא תשובה אבל היא ללא שכר... על זה אין ויכוח... וגם זה מובן הגיונית... אחד שכל החיים נאבק ונאבק ביצר והעולם אומר הפוך!!! ואחד שרואה ת'גאולה ושעם ישראל מעל כולם בצורה לא טבעית על זה מגיע שכר?.... הגיוני... (לא שה' או המהר"ל צריכים את הסכמתי חח)...

ושוב אני חוזר שזה בודאי ובודאי לא דעת ר' נחמן (שגם הוא קודש קודשים) ע"פ כל תלמידיו וכל תלמידי תלמידיו להגיד כל הזמן מתי יבוא משיח מתי יבוא משיח (חוץ ממה שיש ב-18) כי תלמידיו אומרים שר' נחמן (וזה כתוב) היה בעד להתפלל ולהתפלל ולהתעכב כדיי שעוד נשמה תזכה ועוד נשמה תזכה... תבדקי... ואם את עדיין חולקת, בכיף אז תקראי לעצמך לפי מי שאת הולכת ולא ר' נחמן כי את בודאי ובודאי לא עושה כר' נחמן זו אינה דעתו אין לנו אלא תלמידיו הקדושים (שכמובן מביאים ציטוטים ממנו) וזאת דעתו כנ"ל... שיהיה בהצלחה....
 
" לא יידח ממנו נידח " , ומלך המשיח יחזיר את כל בני ישראל ...

בתשובה שלמה לפניו, כי ברוב עם הדרת מלך, ואין מלך בלא עם .
וגם כל מה שציטטת , מדברי המהר"ל מפראג, גם הם בוודאי, דברי אלוקים חיים .

ואין ספק , שכל אחד ואחד יקבל את שכרו, ע"פ מעשיו, וע"פ המלחמה שעשה לכבוד השם יתברך,

ועם זאת בל נשכח, שרוב נשמות ישראל " שבויות " בידי הסיטרא אחרא, ואל נכר ,
ולפיכך, הקדוש ברוך הוא לא ייוותר , כהוא זה , על שום ניצוץ קדוש, ששייך לו, ורק לו ,
ובוודאי , גם לא ייוותר על שום נשמה של יהודי שבוי.

כמו כן , יש לזכור , שהתכלית של עולם התיקון, היא להכרית את הרע, ולהחזיר את הכל לטוב,
ואת כל זה יפעל מלך המשיח, מפני שהגאולה הזאת, תהיה גאולה שלמה, שלא תהיה אחריה שום גלות ,
והרע ועמלק , ייכרתו מן העולם .

אינני יודעת , אם אתה כבר זכית להיות אבא בישראל , ואם כבר זכית לכך, אזי בוודאי שלא תוותר על שום ילד שלך ,
אלא תשאף לתקן אותו, ולהחזיר אותו בתשובה.
כך גם השכינה הקדושה, שהיא האמא הקדושה של בני ישראל, לא תוותר כהוא זה על בניה הקדושים, ובנותיה הקדושת, גם אם נפלו לאן שנפלו.

ואם כבר מדברים על רבי נחמן , אז רבינו הקדוש אומר שיש גם תכלית לכל ירידה , ושכל ירידה , היא לצורך עליה.
וברגע שמלך המשיח, יעורר תשובה בלב ישראל, הרי שהתשובה שהם יעשו, מתוך מעמקי הקליפות, דווקא מתוך המקומות המטונפים ביותר,
יעלו ברגע חדא את כל הניצוצות הקדושות מהתהומות , וממצולות ים , ששם הם שרויים, וכל העם הזה ייתרומם, מתוך שפלותו, ויעלה מעלה
מעלה, בקדושה ובטהרה, והאלילים והפסילים, כרות ייכרתון. וכל העולם כולו יעשה תשובה, וישוב אל מי שאמר והיה העולם .
כך יהיה. ולא אחרת . כי זאת הגאולה השלמה בתכלית , ולפיכך לא יידח ממנו נידח .

גם נכון לאמר, שיהיו " יהודאין פריצין " , כמו שכתוב בזוהר הקדוש, שייתנגדו למלך המשיח, ולא יירצו לשוב בתשובה.
ואלה שלא יירצו להיכנע למרותו, ולמלכותו של מלך העולם, בוודאי יאבדו מן העולם .
וכך גם בוודאי יהיה , כנגד מי שיילחם במלך המשיח, ובמלכו של עולם .
 
סלחי לי אבל זה כבר בלי הגיון, 100% רגש 0% שכל

ב"ה
דברייך הם נגד כל החז"לים הגמ' ומהר"ל שמסבירים שאין שכר על ההתקרבות לה' שבגאולה כי כבר כולם רואים שעם ישראל למעלה וכתוב שהמשיח ינצח לא ע"י חרב אלא מתפילה בלבד אז יראו שזה על טבעי וזה לא חכמה להתקרב לה' ולכן כמו שמהר"ל אמר יהיו כאלה שיתקרבו לה' אבל זה לא תשובה ואין על זה שכר, אני חוזר על דברי הר' שלום ארוש שיש לו "קצת" יותר הסכמות מלי ולך (רק הרק עובדיה זצ"ל, הגאב"ד של העדה החרדית, הר' שמואל שטרן, הר' מרדכי גרוס, ועוד הרבה אומרים עליו "ראשון וראשית לכל דבר שבקדושה" ו"פאר המידות והמעלות" ו"צדיק חסיד פרוש" ועוד...) והוא רק "קצת" בדרגה גבוהה משנינו, והוא אומר שמי ששואל כל הזמן "מתי יבוא משיח מתי יבוא משיח" זה מאגואיסטיות שהוא "חושב" שהוא מסודר (הוא רחוק מלהיות מסודר כי לא אכפת לו מעם ישראל) והוא לא מבין שצריך להשקיע את כל הבקשות שעם ישראל יזכו כבר מעכשיו לתשובה כדיי שכשהגאולה תבוא הם יזכו (כתוב ששליש או יותר לא יזכו אם זה יהיה כמו שאת רוצה, לא בגלל התשובה של עם ישראל אלא כי ה' מחליט שכלו הקיצים) ועדיף שזה יגיע בגלל שעם ישראל חזרו בתשובה לפני שהגיע המשיח והגאולה כי אז יזכו כולם להיגאל ולא יישארו מאחור שליש וגם אלה יזכו להרבה יותר ולא מה שאת מאחלת להם שזה גם אלה שיזכו ברגע האחרון יזכו למינימום שבמינימום כמו שכל החז"לים והגמ' והמהר"ל שהבאתי שאין שכר לאלה שיתקרבו אחרי שהמשיח מגיע... אז זה נובע מאגואיסטיות... עדיף את כל הבקשות להשקיע ב"מתי כל עם ישראל יזכו"... אז סורי אבל את בכיוון ההפוך ואת מצטטת דברים מר' נחמן שלא קשורים לנושא, דעתו של ר' נחמן ברורה בנושא, לעכב ושתזכה עוד נשמה ועוד נשמה, וסורי אבל רואים שאין לך רב ודעת תורה וכתוב "דעת בעלי בתים היפך מדעת תורה" את כנראה שואבת את דעותייך מפשוטים שזה היפך מדעת תורה תעשי לך רב או רבנית צדיקים שיישרו אותך כי את לא בכיוון ובטח שאין לך שום הצדקה לקרוא לעצמך ברסלב שדעותייך הפוך מר' נחמן... כל טוב ובהצלחה...
 
למעלה