חיל נורה עת סרבו להכניס צעירים

שילה1

New member
חיל נורה עת סרבו להכניס צעירים

למועדון בחיפה. מכירה את המשפחה,זוכרת אותו כילד... שוב אלימות קשה,שעלתה בחיי אדם. עד מתיי?
 

s h o o s h a

New member
ממתינים לקיום ההבטחה לביטחון

גם האלימות משתדרגת "קורבן של אוזלת יד הרשויות" בן משפחה נוסף, בכיר בכוחות הביטחון, קבל על אוזלת ידן של הרשויות בטיפול באלימות במועדונים. "בחור צעיר, שיצא עם חברים לבלות, נקלע למטווח מטורף של ירי באמצע חיפה. אי-אפשר לקרוא לו עוד קורבן לאלימות, הוא קורבן לאוזלת היד של כל הרשויות", הסביר. "אנו חיים במצב בלתי נסבל, אתה שולח ילד לבלות והוא חוזר בארון מתים. ההורים דואגים שלא יקרה לו דבר בצבא, אבל לא מתארים לעצמם שבן עוולה יירה בו באמצע העיר, כשהוא יוצא לבילוי". ואני פונה מכאן לשר לביטחון פנים, מר גדעון עזרא שהתבקש להתארח בפורום ולענת לשאלות גולשים ו....לא הגיע, ואני קוראת לשר המשטרה (ששמו לא זכור/ ידוע לי - יש כזה) שייתן תשובות, אבל הם עסוקים בפגרותיהן, ולמשרד החינוך שיגביר את שעות החינוך נגד אלימות, את נציגי משרדי הרווחה שיתקצבו טוב יותר את משרדיהם למען יוכלו לפעול בזרוע נטויה. ולצערי....גרוני ניחר... צעקותיי חוזרות אלי כהד. ורק דברי ראש הממשלה עדין מהדהדים בראשי " אני מבטיח לכם שהממשלה בראשותי תמשיך להוביל שינויים בכל התחומים ולעשות את כל מה שנדרש על מנת להבטיח ביטחון ותקווה לעתיד טוב יותר לאזרחי ישראל". אנחנו כאן כבוד ראש הממשלה ולשרי ממשלתך, ממתינים לקיום ההבטחה לביטחון ולתקווה לעתיד טוב יותר לאזרחי ישראל.
 
בוקר טוב... ה ש כ מ ה!

התואר "שר משטרה" מצטלצל לא טוב, משהו אנטי כזה, כמו במדינות טוטליטריות ולכן הוא שודרג ל"שר לבטחון פנים", אבל מדובר באותו השר גדעון עזרא. אני מניח שהתכוונת למפכ"ל המשטרה ושמו בישראל משה קראדי. מצטער שהשר גדעון עזרא לא פינה לו זמן עבורנו. כשנכנס לתפקידו היו לי לגביו ציפיות גבוהות בגלל הרקע השב"כי שלו, אך לצערי הוא הפך לאיש של דיבורים ותקשורת ופחות לאיש של מעשים. אז נכון, הוא והמפכ"ל הנהיגו הינתקות מהירה וראוייה לציון, אך אני שואל שאלת תם, אם ניתן היה להקצות באופן מידי 20,000 שוטרים לטובת המבצע הזה, מדוע לא ניתן להקצות את אותם השוטרים, סתם ככה למניעת אלימות שוטפת? נקווה שהשנה שנכנסה זה עתה תעיר את הנרדמים משנתם העמוקה.
 

s h o o s h a

New member
טעות, טעינו, טועים

אבל במדינה כמו שלנו אולי דווקא צריך בנוסף לשר הזה, גדעון עזרא, שגם אני חשבתי ותליתי בו המוני תקוות, שר משטרה. אחד כזה שיהיה מעל לכולם. שיהיה בר-סמכא ומילה שלו תהיה מילה. ובמחשבה שניה, תוך התעוררות של בוקר ... (1) האם יש לנו את הדמות המבוקשת? (2) האם תעשה ה'דמות' הזו את המוטל עליה במלוא הרצינות והאחריות הנדרשת? (3) האם לא עדיף שמר עזרא ייתן תשובות מעשיות וימנע מאיתנו מחשבות כמו שלי בשעה סמוכה כל כך ל 6 בבוקר ... מצטרפת לתקווה שלך ש"השנה שנכנסה זה עתה תעיר את הנרדמים משנתם העמוקה."
 
אין לנו זמן לחכות

אין צורך בשרי על. גם כך הממשלה שלנו מנופחת ועולה למשלם המיסים הון עתק. לגבי הדמות המבוקשת כדברייך. אני יודע שהזכירו את השם אבי דיכטר, ראש השב"כ שסיים לא מזמן את תפקידו. יש לאיש קבלות רבות בתחום שהוא עסק בו ולעניות דעתי ודעתם של רבים וטובים הוא היה ראש השב"כ הטוב ביותר שהיה למדינה. רק מה? ראינו כבר שאין להשליך זאת על תחום המלחמה באלימות. במלחמה הבטחונית יש כנראה איזו שהיא הילה ויוקרה והשר העומד בראשה נהנה ממעמד של מס' 2 בהירארכיה השלטונית שלנו ואילו המלחמה באלימות היא די אפורה ולא מתוקשרת מספיק והשר העומד בראשה נמצא איפה שהוא באמצע. מסכים איתך שהעומד בראש המערכת הוא זה שעושה את ההבדל ולכן כולי תקווה שהשר גדעון עזרא ישנס מותניים במהרה כי יש לו את הכישורים לכך. ואם לאו, שימצא במהרה האדם המתאים, אולי דיכטר ואולי אישיות אחרת, כי פשוט אין לנו זמן לחכות. ארוע רודף ארוע והקטל רק גובר והולך.
 

הומו a

New member
מצטער להיות פסימי

אומנם אנחנו מאחלים שנה טובה ובלי אלימות, אבל כולנו יודעים שגם בשנה החדשה תהיינה אלימות, נערים ונערות ירצחו על סתם, מעל 500 הרוגים גם השנה יהיה על הכביש. לא מדובר על החלטת שר כזה או אחר, לא משנה מי יהיה השר במשרד לביטחון פנים, הוא לא יצליח להביא להחתת האלימות. כל הממשלה ובראשם ראש הממשלה צריכים להחליט באמת שהם מטפלים בזה, האלימות קשורה לכל תיק ותיק במשרדי הממשלה. בצה"ל יש אלימות שלא נדבר על הטרדות מיניות-שר הביטחון אחראי, ברחובות הערים זורקים ומלכלכים חופשי-משרד איכות הסביבה אחראי. בבתי הספר האלימות גואה,פחד לשלוח ילד לכיתה א'-משרד החינוך אחראי. וכן על זה הדרך...כל תיק בממשלה חייב לפעול ולהשקיע את המירב, ובוודאי שראש הממשלה צריך להיות מעורה יותר ויותר, היום כל מה שאומרים זה מילים,אף שר או חבר כנסת מתכוון למילים שהוא מוציא ברצינות, זה לא החלטה שיכולה לבוא ברצון טוב של כבוד השר. לכן-תיתכוננו לעוד שנה אלימה,לעוד שנה עם הרוגים ופצועים ברחובות הערים,לעוד ועוד מקרי תקיפות מיניות ואלימות במשפחה. לצערי זה האמת, כולנו יודעים זאת, בראש השנה הבא יהיו אזרחים בין המתים בגלל האלימות,הם לא יחגגו את ראש השנה הבא.
 

שילה1

New member
השר לבטחון פנים -עבודתו נראית לא רע

בזכות אלו שלהם האציל סמכויות.קרי:סגניו השונים. אכן בוצעה ,תהתנתקות" לתפארת בכל אמת מידה.ואחריה? אם גוייסו שוטרים אך ורק לצורך ההתנתקות,אומנו במיוחד לתת מענה בפעילות זו,והם "מהמיטב"-מדוע שלא יגוייסו ויוכשרו לטפל בנושא האלימות? ובכלל-על המשטרה להקשיח עמדות לנושא אבטחת מקומות בילוי.מאבטחים-אכן,וגם שוטרים בשכר,על פי גודל ומיקום. יתרונם של השוטרים בהכרת "הקליינטורה" הבעייתית,נסיון וידע כיצד לטפל בה,ואולי אפילו הכרות מקצועית קודמת עם קליינטורה שכזו. מאמינה אני ששוטר בכניסה,עושה איזו עבודה רק בעצם נוכחותו. ולנו ההורים-שרק יחזרו בשלום,ולא רק מהצבא!
 
הסבה מקצועית

מסכים שילה. אני חושב שיש ל"הציף" את המדינה בכחולי המדים ואולי גם צריך לחשוב על שוטרי מג"ב שעושים עבודה שאין מעולה ממנה בשמירה על הגבולות ובמחסומים. אולי עתה, כשאנו נהנים קצת... קצת... מרגיעה בטחונית, אפשר לארגן להם איזו הסבה מקצועית לתחום האלימות האזרחית. מצטרף לברכתך. שכולם יחזרו בשלום מאיפה שהם. מהודו, מארה"ב, מגואטמלה וגם מתוך ארצנו שלנו הקטנטונת. גמר חתימה טובה.
 

שילה1

New member
אגב,רק היום שמעתי כי הרעיון כבר

הועלה,ויש להניח כי יבוצע,אולי בחלקו. בכל מקרה,סבורים אלו עמם שוחחתי,כי בקרוב "יופשרו תקנים" במשטרה,מה שאומר:כח אדם נוסף שיעבור הכשרה מתאימה. יש לקחת בחשבון שזמן ההכשרה אינו קצר. ולעניין "הירוקים",קרי:אנשי משמר הגבול-אלה יעשו כל תפקיד שיוטל עליהם,במקצועיות ומיומנות.למה?ככה!("מחזיקה" מהם מאוד.) וכאן אספר סיפור אמיתי,ואל תשאלו ,בבקשה,על מקורות הידע: אי שם בתחילת שנות השמונים,בעיר מאוד מסויימת בצפון,החלה "מכת העיר". וזו היתה מכה מכה..להסביר?ובכן-החלו חטיפות תיקים מקשישם וקשישות, חטיפות תיקים של סוחרים שנשאו דוגמאות של תכשיטים,משקפיים,והתפרצויות,לכל מקום כמעט. מה נעשה?מפקד העיר החליט,לחץ וקיבל לרשותו,לשיקול דעתו ולשילוב בעבודה,שתי מחלקות של אנשי משמר הגבול. לא כל כך ותיקים,אבל עם רצון טוב,יכולת,ומשמעת. חבר'ה אלה עברו הכשרה לא קלה של שבועיים,ואז הובאו לעיר האמורה. הם לבשו בגדים אזרחיים,למדו את השטח,אזורים בעיתיים,חשודים מוכרים יותר ופחות,ומשם-לרחוב.פשוטו כמשמעו!שעות הלכו ושבו והכירו כל פינה. הרבה מעשים חמורים הם סכלו,הרבה חשודים ורכוש הם תפסו,במהלך פעולתם הברוכה ההיא. ועבירות הרכוש ירדו פלאים בעיר "ההיא". ללמדכם שיש דרך,אם רק מארגנים ומתכננים נכון את הדברים!
 

pembencipolisi

New member
על פי כותרת בעתון, נידת משטרע

יצאה משם דקות אחדות לפני הרצח. אז המשטרע אשמה שוב בפעם האינספור...
 

שילה1

New member
מסתבר שלא בדקת,כרגיל,את הנתונים

לעומקם. בעלי המקום לא שתפו פעולה עם שוטרים,שוטר ושוטרת,שבקרו במקום על פי הזמנת אחד הנוכחים. בעלי המקום טענו שהכל כשורה. אכן היה שקט במקום,והשוטרים עזבו. הרי לא ייתכן שניידת אחת,האחראיתץ על אזור שלם,תשהה במקום בו לא מתבצעת כל עבירה. ואתה,שכל כך נפגעת,לטענתך,מהמשטרה-מתן תגובותיך בבקשה! במוסד "ההוא" קיימים אנשים רבים העושים מלאכתם נאמנה,כחוק,והודות להם המצב לא גרוע יותר.
 

pembencipolisi

New member
הותקדפתי על ידי המשטרע. למה אמתן

תגובותי ? כל כונתי לחשוף ערות השוטרים ימ"ש...
 

שילה1

New member
סבורה כי הגזמת הפעם.יש דרכים

לגיטימיות לטפל בבעייה. מהן ועד השמצה גורפת-המרחק רב.
 
למעלה