חילונים? תסתמו את הפה!

בSSטון

New member
חילונים? תסתמו את הפה!

לא, אני לא מאלה המתנגחים תדיר, ולא מאלה המחפשים אקשן בכל סמטא אפלה, ובכל זאת. לפני חודשיים-שלושה, היה יום הזיכרון לחללי צה``ל, וכמידי שנה עטו עיתונאינו וצלמינו הנאמנים על ריכוזי האוכלוסיה החרדית, במטרה להנציח את חילול היום הקדוש(...). ניתן לדון מהי החשיבות דווקא לתאריך ההוא, שנקבע מקרית על ידי המדינה. אך הנה אמש, ליל תשעה באב, הציעה ``העיר ללא הפסקה`` מגוון בתי קפה ומקומות בילוי לציבור הרחב, תוך זלזול מחפיר והתעלמות מיום החורבן. מתגמדת לה העובדה שהדבר מהווה הפרה בוטה של החוק האוסר זאת, דווקא על ידי אלה שמטיפים לנו יום יום. צביעותם-אומנותם. אך היכן נעלמו כל המילים היפות שעדיין מצלצלות באוזנינו על ידי הישראלי-חילוני המצוי תוך לגימת קפה הפוך , על ``לכבד``, ``להרכין ראש`` ``לזכור ולא לשכוח``? עליכם להחליט! אם אתם בעד הזדהות, מדוע תל אביב שקקה אמש! ואם אתם בעד ``חיה ותן לחיות`` עזבו אותנו בשקט בצפירותיכם הצורמות ובעמידותיכם ההזויות! ואם אין לכם מה לומר באמת, סתמו. כך ייטב. לכולנו.
 
../images/Emo6.gif

הקורץ עין קלקל את הכל
 
אהה,

/tapuzforum/images/emo8.gif........(-/tapuzforum/images/emo122.gif/tapuzforum/images/emo35.gif-/tapuzforum/images/emo128.gif)
 
גילית את אמריקה ואת אוסטרליה

תמיד כל השנים לפני יום העצמאות הטלויזיה מראה את החרדים שהם לא עומדים בזמן הצפירה . ותיתפלא לשמוע .............................................. ! עכשיו יש גם מיתנחלים שהיו בהיתנתקות וגם הם לא עומדים בזמן הצפירה כי הם גילו את האמת
 
למעלה