Velma Kelly
New member
חיכיתי וחיכיתי.. הפרק של היום../images/Emo70.gif
חיכיתי שמישהו יפתח הודעה ואז החלטתי שאני לא יכולה לחכות יותר אז פתחתי בעצמי! מזמן שלא ראיתי את הפרק של יום שבת בזמן שהוא שודר.. זה די נחמד.. חוץ מהפרסומות
בחיי שאני מתחילה להייאש מכל סיפורי האהבה שם.. מה נסגר איתם?! ונחזור על המתכונת של הפרק הקודם והתגובה שלי.. לוק - דיי, חאלס, מספיק! לא יכולה יותר! עד שהערכתי אותך כל כך בהודעה הקודמת שלי אתה הורס הכל? מה קורה איתך?! לא מתפרצים ככה על לורליי וגם עושים משהו יותר משמעותי מלרקוד איתה! אתה בן 30 + פור גוד סייק! אתה מכיר אותה שנים! do something! לורליי - חח יכלת לעשות פרצוף יותר מופתע בסוף הפרק? ואם כבר מדברים.. מה העיניין עם הפרצוף המופתע? מה את משחקת אותה לא יודעת את זה שהוא רוצה אותך מאז ומתמיד?! אבל חוץ מזה היית ממש חמודה והצחקת אותי.. אה והתלבושת והכל הייתה ממש מגניבה.. משפחת לין - תאמת שאין הרבה מה לומר.. זו משפחת לין
אה אהבתי את הדודה! רורי וג'ס - איי.. זה יישבור לי את הלב הסיפור הזה.. כל כך ריחמתי עליו היום.. הוא היה כזה מותק עם הספר ואיך שהוא ניגב את השניקה מהלחי שאמא שלו נתנה לו.. וכל הסיפור עם רורי.. יוו באמת שכאב לי הלב! למה הוא לא בא אליי לומר לי את זה?! אני הייתי אומרת לו בסדר! כאילו כלום! לא הייתי חושבת בכלל!! אבל אולי הסיבה שרורי דחתה אותו בכזו צורה מגעילה הייתה בעצם נורא פשוטה.. השיער שלו? אולי אם היא הייתה עוצמת עיניים וחושבת איך הוא היה נראה לפני הקטסטרופה הזו הכל היה נראה אחרת לגמרי?.. אוי עכשיו אין לי סבלנות לשבת יותר מידי ולכתוב אז לסיכום, טיפה התאכזבתי וכאב לי הלב על לוק וג'ס.. אה ואהבתי את החתונה! צחוקים עם אחות של לוק
שבת שלום וצום קל
חיכיתי שמישהו יפתח הודעה ואז החלטתי שאני לא יכולה לחכות יותר אז פתחתי בעצמי! מזמן שלא ראיתי את הפרק של יום שבת בזמן שהוא שודר.. זה די נחמד.. חוץ מהפרסומות