חיישן ריסוק שמתרגם לקילוגרמים

Bolley20

New member
חיישן ריסוק שמתרגם לקילוגרמים

שלום, הייתי מעוניין לדעת האם מישהו יכול לעזור לי ולתת לי כיוון איפה לחפש, אני מחפש חיישן כלשהו שיימדוד עוצמה של ריסוק וייתרגם אותה לקילוגרמים, דיברתי כבר עם מומחים במכון הגיאופיסי ולא יכלו לעזור לי שם, חיישני ססמוגרפים וחיישני מדידות רעידת אדמה לא יכלו לתת פתרון, אז חשבתי, באיזה חיישנים משתמשים במבחני הריסוק של המכוניות ? בטח הם מודדים עוצמות של קילו..בבקשה אם למישהו יש רעיון אני אשמח לשמוע..תודה רבה, רועי.
 

יניב ריז

New member
אולי זה ישמע באנלי-

אבל מה דעתך על שימוש במשקל דיגיטלי?! אם תיקח אבן ותזרוק אותה על משקל (בהנחה והוא עמיד לכך) תראה כי פגיעת האבן תתורגם לקילוגרמים. קח את הבסיס הזה-ותפתח אותו הנדסית לכיוון מה שאתה מחפש למדוד.
 

Bolley20

New member
לא חשבתי על זה..

תודה ! נשמע טוב נראה מה אפשר לעשות עם זה, תודה
 

כמו חדש

New member
יש מכשיר למדידת לחץ של כף האדם

הלחץ מתורגם לקלוגרמים(לי למשל יש לחיצת יד של 17 קג´!!!). המכשיר משמש מאמנים להדיפת כדור ברזל או האבקות. תבדוק ותראה אם זה מתאים לך.היום גם יש אלקטרוני מה שיוכל לעזור לך להעביר את זה לDATABASE ממוחשב בקלות. יום טוב, ליאור.
 

oran2000

New member
יש משהו....

במבחני ריסוק של מכוניות לפעמים זורקים אותם ממקום גבוה ומחברים אליהם חבל חזק, אז החבל מחובר למכשיר שמודד את המשקל... אין לי מושג איך להשיג אחד כזה אבל אני מניח שיוחלו לספר לך הסניפים מרכזיים של וולוו או למשל רנו, אל תשכח " סניפים מרכזיים " בסניפים קטנים יגידו לך ללכת !?@#$!@#$ no body is perfect, im nobody
 

רם שליו

New member
מד ריסוק..

יתכן שתוכל להשתמש ברכיב שמודד "G" ואז להמיר לכל מידה שתירצה.. יש כאלה..
 

כרמלי

New member
רם צודק קיים מד תאוצה

את מד התאוצה G METER יש לחבר אל הגוף שעומד להתרסק מד התאוצה מודד את התאוצה או למעשה התאוטה שהיא בסימן הפוך הנגרמת בזמן הריסוק (כנראה התכוונת להתנגשות הגוף בגוף אחר) מדידת התאוצה ומכפלתו במסת הגוף נותנת את התוצאה ביחידות כוח שהם קילוגרמים מד התאוצה חייב להתחבר לציוד שמסוגל למדוד את האות החשמלי היוצא ממנו כשזמן ההתרחשות הוא קצר מאד חלקיקי שניה. בתעשיות מתוחכמות קיים ציוד כזה כאשר הם מבצעים בדיקות לציוד שהם מפתחים בהצלחה
 
למעלה