חיים הכט , קצת באיחור
אני לא יודעת איך הצלחתי להחזיק את עצמי רחוק מהמקלדת במוצאי שבת האחרון אבל הפעם סאן שיין הגיע קרוב מאוד לווריד במצח. נכון שלקח לי זמן להתאפס ולנסח תגובה הולמת למחדל הגדול אבל לפי איך שהלכו הדברים באותה תוכנית אומללה אין ספק שגם המפיקים חטפו לא מעט ריקושטים. אז זה השלב שאתם בטח שואלים על מה המהומה והתשובה צדיקות יתרה. כן מותר לנסוע עד 10 קמ"ש יותר. אתה בעקיפה רבאק גם שוטר לא היה עוצר אותך על מהירות בגובה חמש קמ"ש מהמותר ולנו מותר להיות יותר לרג'ים. אל תעמידו את עם ישראל למשפט צבאי כשהמשטרה ומערכת בתי המשפט יוצאים בנזיפה קלה על חלקם בשיחרור מתאבדים פוטנצילים לכבישי ארצנו. מתי תכניסו לראש נסיעה מהירה בטווח הנורמלי לא הורגת, נהגים שנוסעים תוך סיכון כל אלה שמסביבם הם האשמים ולא משנה אם הם נוסעים על חמישים קמ"ש. אלו שחוצים נתיבים כמו מופרעים ומזגזגים על הכביש לא משנה אם הם יסעו על מאה ויעקפו רק מימין הם מלחיצים, נדחפים, ומעצבנים את כל מי שמסביבם. דבר נוסף הוא הנהגים בעלי גליון עבירות עד אפריקה ובחזרה שעדיין נמצאים על הכביש. מה לא הפנמתם שהבן אדם הוא סכנה מהלכת מערכת האכיפה בארץ , תתעוררו! סאן שיין לך תטריד אותם, אתה מפריע לנו להתרכז בכביש.
אני לא יודעת איך הצלחתי להחזיק את עצמי רחוק מהמקלדת במוצאי שבת האחרון אבל הפעם סאן שיין הגיע קרוב מאוד לווריד במצח. נכון שלקח לי זמן להתאפס ולנסח תגובה הולמת למחדל הגדול אבל לפי איך שהלכו הדברים באותה תוכנית אומללה אין ספק שגם המפיקים חטפו לא מעט ריקושטים. אז זה השלב שאתם בטח שואלים על מה המהומה והתשובה צדיקות יתרה. כן מותר לנסוע עד 10 קמ"ש יותר. אתה בעקיפה רבאק גם שוטר לא היה עוצר אותך על מהירות בגובה חמש קמ"ש מהמותר ולנו מותר להיות יותר לרג'ים. אל תעמידו את עם ישראל למשפט צבאי כשהמשטרה ומערכת בתי המשפט יוצאים בנזיפה קלה על חלקם בשיחרור מתאבדים פוטנצילים לכבישי ארצנו. מתי תכניסו לראש נסיעה מהירה בטווח הנורמלי לא הורגת, נהגים שנוסעים תוך סיכון כל אלה שמסביבם הם האשמים ולא משנה אם הם נוסעים על חמישים קמ"ש. אלו שחוצים נתיבים כמו מופרעים ומזגזגים על הכביש לא משנה אם הם יסעו על מאה ויעקפו רק מימין הם מלחיצים, נדחפים, ומעצבנים את כל מי שמסביבם. דבר נוסף הוא הנהגים בעלי גליון עבירות עד אפריקה ובחזרה שעדיין נמצאים על הכביש. מה לא הפנמתם שהבן אדם הוא סכנה מהלכת מערכת האכיפה בארץ , תתעוררו! סאן שיין לך תטריד אותם, אתה מפריע לנו להתרכז בכביש.