חייל פצוע קשה מירי עוטף עזה

שילת של

New member
סטטוסים משתנים

מנשוי לגרוש
מרווק לנשוי

ויש כאלה שמתפקדים בכמה סטטוסים בעת ובעונה אחת
חייל לשעבר הוא אזרח וכבר אינו משמש בתפקיד של חייל
אבל חייל הוא גם אזרח כפי שכתב הנרי.
 

עוז1131

New member
פגז מרגמה יותר קטלני מקאסם עזתי


בששת הימים בצומת של כיבוש דיר- אל- בלח, מגד פחדן ועלוב נפש, שאיני תופס מהיכן למד את תורת המלחמה מיקם את הגדוד בצומת מטווח ממחנה צבאי של המצרים. (למי שמספר לי שלא המצרים שלטו ברצועה).

אחד הפגזים המצרים ששכחו לחמש אותו, פגע בחסן אליעזר בראש והרג אותו
הפגז שלא התפוצץ נתקע כ- 20 ס"מ לידי באדמה התחוחה של מיקשת המילונים בה שכבנו.
הפגזים שכן התפוצצו זו מנגינה לא נעימה לאוזן בהחלט. אבל ברק, ביבי, וממשלתו
ביום שיורים פצמרים על חיילי צהל התכוונו להעביר לעזה 150 משאיות מכל טוב ארצנו. לא רק, גם מספקים לאוייב האכזר והרצחני מים וחשמל בכדי שיוכלו במהירות לחמש את המתקנים לירי הטילים לעבר הנגב ולהרוג יותר יהודים.
מאחר שכך, בהכירי את ממשלתי הצעתי הצעה טובה ומקווה שממשלת ישראל
.
ישראל תקבל את הצעתו של מורסי. וזה לאחר שלמדתי שלא תמיד הכול מתבצע כפי שצריף וחבל להיכנס לתופת של עזה, וחבל על הבחורים.
זו ההצעה ששלחתי לביבי ולעוד מספר שרים.

נתניהו. עמיר פרץ והשלום ניצחו. נקודה.
לא החאמס ניצח ולא אנחנו, ומספיק עם מי קילל ומי הרביץ ראשון. הגן כבר נעול. עמיר פרץ ניצח, וראוי לפרס נובל לשלום. זאת מאחר והיה, טיל פאג'ר חמאסי פוגע בביתו של שר ביטחוננו, הייתה פורצת מלחמת עולם בגלל תוקפנות החאמס.
א. אל תסכים שמזכיר האום באן קי-מון ייפגש עם אבו מאזן. אבו מאזן רק יקלקל לנו מאחר שיספר לו בטורקית, ערבית, ואנגלית, דברי הסתה. אבו מאזן יושב על מדינת יהודה ושומרון, ארץ האבות ורוצה להכתיב לנו מה שלנו. יהודה ושומרון שלנו ותישאר כזו עם אבו מאזן ובלעדיו. נתניהו תבטיח את שלומו של מזכיר האום ברגיעה, ושלח אותו להיפגש עם הנייה בעזה.
ב. הצעתו של מורסי טובה לישראל וטובה לערבים. להם יהיה את החופש לצאת כרצונם דרך מעבר רפיח למצרים ולעולם הרחב, וצפוי להם עתיד וורוד בגלל פתיחת הים למסחר ולשלום. אפילו ערבי, עזתי, איסלמי, אדם חופשי, שיקבל כזו מתנה, לא ירצה להפסיד, ושוב ישלח טילים לעבר הנגב.
ד. ההצעה של מורסי טובה לישראל מאחר שהיא מנתקת את עזה מאבו מאזן ורצונו לעשות את עזה ויהודה ושמורון מדינה אחת כאשר ישראל הקטנה תקועה בתווך. בצורה זו ישראל תהיה מין מעבר קרקעי בין מדינה שמעולם לא הייתה קיימת – פלסטין, ודווקא ישראל תראה בעיני העולם כאילו אנחנו התקועים במקום לא שלנו, ומפריעים למדינת פלסטין להתאחד.
ה. מורסי צודק. עזה הייתה עד ששת הימים תחת חסות מצריים, וכך זה צריך להימשך מעתה ועד עולם. אין ולא צריך להיות קשר מדיני בין עזה ליהודה ושומרון.
ו. ההסכם עם עזה חייב לשחרר את ישראל מהצורך להאכיל את עזה כאילו מדינת ישראל הפכה למלצר שעובד חינם ללא תנאים לספק לעזה ארוחות חינם. די מספיק לעבוד במלצרות למען העזתים.
ז. בהמשך עזה חייבת לדאוג לחשמל, ומים, דרך מצרים הגדולה המשופעת במים, גז, ונפט, כאשר המים של ישראל הם במסורה .
ח. נתניהו אל תשים לב לקריאות המלחמה. אל תשלח את איציק שמולי, ועוד אלפי איציק שמוליק רבים אחרים לקרב מיותר, כאשר השלום כבר בפתח. תן לאיציק שמוליקים לגדול לעתיד מדינת -ישראל.
 
למעלה