חיייבת לדבר עם מישהי ממכן

שרון123

New member
מצטערת מאיה אבל אין לי

אני אפילו לא ממש יודעת מה זה
קיבלתי את המסר שלך, אני אשמח אם תשלחי לי מסר אישי....
 

JuSt A d i

New member
../images/Emo12.gif

שרום באמת את לא יודעת מזה?!?!?! אלה תוכנות מסרים מיידיות מסנג'ר ICQ
 

JuSt A d i

New member
שרום=שרון חח ככה זה שמקלידים בחושך

והשיקור הטוב למסנג'ר
 

שרון123

New member
אני כמובן יודעת באופן כללי מה זה

ובבית של ההורים שלי לפעמים קופצים לי חלונות של ICQ ששיכים לאחותי בת ה17, אבל אף פעם לא ממש ניסיתי את זה. אני אוהבת את הקצב של הפורומים והמסרים, שלא צריך להיות מחוברים און ליין כל הזמן, וגם לא חייבים לענות בדיוק באותו הרגע, אלא רק כשבא לי. כזאת אני, Old Fasion
 

JuSt A d i

New member
../images/Emo12.gif

לא ידעתי שיש לך אחות בת 17
גם באיסיקיו ובמסנג'ר לא חייבים להיות מחוברים כל הזמן....נפלאות הAWAY ויש את SKYPE עוד תוכנה גאונית שמאפשרת שיחה ממש כמו בטלפון
 
למעלה