ובבית של ההורים שלי לפעמים קופצים לי חלונות של ICQ ששיכים לאחותי בת ה17, אבל אף פעם לא ממש ניסיתי את זה. אני אוהבת את הקצב של הפורומים והמסרים, שלא צריך להיות מחוברים און ליין כל הזמן, וגם לא חייבים לענות בדיוק באותו הרגע, אלא רק כשבא לי. כזאת אני, Old Fasion