חייה הקשים של נהגת ה"קופסא"!
בעודכם מתלוננים מידי פעם על "קושי נסיעתו של האופנוען המצוי אל מול נהג הקופסא הישראלי-המצוי" אשמח להזכיר (למי שמאיתנו שכח כבר איך זה מרגיש על הכביש בתוך מכונית) מה אני עוברת מידי יום בעודי נוהגת לעבודה ובחזרה: א. לקום כשעה וחצי לפני רק בכדי לעבור את הפקקים ולהגיע ליעדי בזמן. ב. כאשר הצלחתי סוף סוף לצאת מהפקקים...עוד חצי שעה רק על מציאת חניה. ג. למלא דלק לעיתים מאוד דחופות (הרי לעמוד שעתיים וחצי בפקק עם מזגן) אפילו המכונית הכי חסכונית לא תעמוד בזה. ד. ולאחר שסיימת יום עבודה וכל מה שאתה רוצה זה לחזור הביתה להתקלח ולנוח...יש את הפקקים חזרה הביתה וחוזר חלילה. בקיצור, חבר´ה-ממש כיף לכם! עם כל הסכנה הכרוכה, עם החום הנורא של המעיל והקסדה ביום שרבי, תזכרו שיש כאלה שסובלים הרבה יותר ממכם. נ.ב. בתקווה שעם העלאה במשכורת וטוב לבם של אנשים מסויימים...גם אני בקרוב אחלוק חויות על תקן אופנוענית
בעודכם מתלוננים מידי פעם על "קושי נסיעתו של האופנוען המצוי אל מול נהג הקופסא הישראלי-המצוי" אשמח להזכיר (למי שמאיתנו שכח כבר איך זה מרגיש על הכביש בתוך מכונית) מה אני עוברת מידי יום בעודי נוהגת לעבודה ובחזרה: א. לקום כשעה וחצי לפני רק בכדי לעבור את הפקקים ולהגיע ליעדי בזמן. ב. כאשר הצלחתי סוף סוף לצאת מהפקקים...עוד חצי שעה רק על מציאת חניה. ג. למלא דלק לעיתים מאוד דחופות (הרי לעמוד שעתיים וחצי בפקק עם מזגן) אפילו המכונית הכי חסכונית לא תעמוד בזה. ד. ולאחר שסיימת יום עבודה וכל מה שאתה רוצה זה לחזור הביתה להתקלח ולנוח...יש את הפקקים חזרה הביתה וחוזר חלילה. בקיצור, חבר´ה-ממש כיף לכם! עם כל הסכנה הכרוכה, עם החום הנורא של המעיל והקסדה ביום שרבי, תזכרו שיש כאלה שסובלים הרבה יותר ממכם. נ.ב. בתקווה שעם העלאה במשכורת וטוב לבם של אנשים מסויימים...גם אני בקרוב אחלוק חויות על תקן אופנוענית